Item where fieldofstudy "marketingkommunikáció" and date of item 2023

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | F | J | K | M | R | T | V
Number of items: 10.

B

Balog, Viktória (2023) A Capturly.com online marketingkommunikációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Füvesi, Florina Hanna (2023) Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakus, Luca (2023) Az inbound marketing módszertanának bemutatása és alkalmazása a tudatoshajápolás.hu weboldalon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kovács, Eszter (2023) A 2022-es Black Friday kampány vizsgálata egy kerékpárüzlet tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mezei, Nikolett (2023) Szervezeten belüli humánerőforrás tevékenységek, kiemelt tekintettel a toborzásban használt marketingkommunikációs eszközökre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

R

Réti, Virág Bernadett (2023) Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tandari, Petra (2023) Kelet- és nyugat európai vállalkozások gazdasági környezetének átfogó elemzése és a klaszterek összehasonlítása vállalkozásfejlesztés szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Rebeka (2023) A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vin, Nikoletta (2023) Keresőoptimalizálási stratégiák: Esettanulmány a Rackhost Zrt. alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze-Puskás, Bettina (2023) Fogyasztói sajátosságok vizsgálata a tram-train-t használók körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 27. 14:52:03 CEST.