Up a level |
Balog, Viktória (2023) A Capturly.com online marketingkommunikációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Füvesi, Florina Hanna (2023) Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Jakus, Luca (2023) Az inbound marketing módszertanának bemutatása és alkalmazása a tudatoshajápolás.hu weboldalon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Eszter (2023) A 2022-es Black Friday kampány vizsgálata egy kerékpárüzlet tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Mezei, Nikolett (2023) Szervezeten belüli humánerőforrás tevékenységek, kiemelt tekintettel a toborzásban használt marketingkommunikációs eszközökre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Réti, Virág Bernadett (2023) Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tandari, Petra (2023) Kelet- és nyugat európai vállalkozások gazdasági környezetének átfogó elemzése és a klaszterek összehasonlítása vállalkozásfejlesztés szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tasi, Rebeka (2023) A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vin, Nikoletta (2023) Keresőoptimalizálási stratégiák: Esettanulmány a Rackhost Zrt. alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze-Puskás, Bettina (2023) Fogyasztói sajátosságok vizsgálata a tram-train-t használók körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.