Item where fieldofstudy "marketingkommunikáció" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | G | P | T | V
Number of items: 8.

B

Badinszki, Diána (2021) A világ legsikeresebb fast fashion üzletlánca: Az Inditex. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Noémi (2021) A nők szerepe a gazdasági fejlődésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gecse, Szuzi (2021) A magyarországi diákok munkavállalását befolyásoló tényezők vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Nóra (2021) A Tesco szupermarketek elrendezésének és atmoszférájának hatása a fogyasztói magatartásra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsófia (2021) Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Kőrffy, Gréta Felícia (2021) Reklámpiac jelenlegi helyzete, médiafogyasztási szokások a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vincze, Kata (2021) Tartalommarketing az Ingatlannet.hu-n. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 27. 19:36:19 CEST.