Up a level |
Badinszki, Diána (2021) A világ legsikeresebb fast fashion üzletlánca: Az Inditex. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Noémi (2021) A nők szerepe a gazdasági fejlődésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gecse, Szuzi (2021) A magyarországi diákok munkavállalását befolyásoló tényezők vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Nóra (2021) A Tesco szupermarketek elrendezésének és atmoszférájának hatása a fogyasztói magatartásra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Zsófia (2021) Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth-Kőrffy, Gréta Felícia (2021) Reklámpiac jelenlegi helyzete, médiafogyasztási szokások a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Kata (2021) Tartalommarketing az Ingatlannet.hu-n. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.