Item where department "Szociál- és Fejlődéspszichológiai Tanszék" and date of item 2019

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | F | G | H | K | N | S | V
Number of items: 15.

A

Antal, Dr. Orsolya Mónika (2019) A tanulási motiváció önértékeléssel és kiégéssel kapcsolatos összefüggéseinek vizsgálata kamaszok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Berecz, Helga (2019) A szülők szerepe a tanulási motiváció alakuásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csernák, Edina (2019) A tanulmányi teljesítmény, az iskolai elköteleződés, az élettel való elégedettség, valamint a baráti kapcsolatok összefüggésének vizsgálata középiskolások körében – Együttjár-e mindez az iskola fizikai környezetével való elégedettséggel? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Dr. Andrea (2019) Szociálisprobléma-megoldás, negatív orientáció és elkerülés vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fürtös, Ágnes (2019) A kapunyitási pánik, hallgatói kiégés és az észlelt stressz vizsgálata kezdődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gali, Eszter (2019) A munkaértékek és a kiégés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmatné Tóth, Anita (2019) A tanári kiégés összefüggései a munkaértékekkel, a társas támogatással és a rezilienciával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hüber, Judit (2019) Való(s) világ? A legkisebbek médiahasználata és az azzal kapcsolatos szülői attitűd vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kenderesi, Mariann (2019) A diák kiégés vizsgálata az iskolai és személyes tényezők függvényében: Az iskolai követelmények és erőforrások és a reziliencia kapcsolata a kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korláth, Petra Nóra (2019) A pedagógus pálya nehézségei, a tanári kiégés, és a Mindset kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurityák, Csenge (2019) A Georgia School Climate Inventory pszichometriai jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Erzsébet (2019) Az iskolai zaklatás jellemzőI a Boldogságóra programban résztvevő osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Orsolya (2019) A pedagógusok szerepe a fiatalok öngyilkosságának megelőzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szuper, Ildikó (2019) Felvételi előtt álló középiskolások döntéshozási módszerei, lehetőségei személyiségük és jövőképük tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Várkonyi, Dr. Andrea (2019) Az MBTI személyiségtípusok és az iskolai környezethez való alkalmazkodás összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 00:01:03 CEST.