Tételek ahol a tanszék "Pedagógiai Tanszék" és a mû dátuma 2003

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | G | H | K | M | N | S | T
Találatok száma: 21.

A

Almásiné Császár Piroska (2003) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése az általános iskola 5. osztályában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bencsik János (2003) Fejlesztő kísérlet a matematikai szöveges feladatok megoldására a 4. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda Jánosné (2003) A közönséges törtekkel végzett műveletek komponensei és az induktív gondolkodás összefüggései az általános iskola hetedik és nyolcadik évfolyamán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csiborné Szauer Éva (2003) Fizika tudásszintmérés az ellenállás témaköréből 7. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédi Karolina (2003) Természettudományos ismeretek tudásszintmérése 8. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Dr. Gegesyné Regős Orsolya (2003) Tanulási motiváció vizsgálata 9-13 éves kor között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Glodeák Miklós (2003) A 9. osztályos tanulók Vízburok témakör tudásszintmérőjén elért eredményei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajas Lászlóné (2003) A tapasztalati összefüggés-megértés készségének fejlesztési lehetősége mesékről kezdeményezett beszélgetésekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Hajdúné Felföldi Irén (2003) Kilencedik évfolyamos tanulók tudásszintjének mérése kémiából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczegné Kaszás Judit (2003) Matematikai feladatmegoldási stratégiák vizsgálata a 9. és 11. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát József (2003) Tudásszintmérés a 8. évfolyamon a „Nemfémes elemek és vegyületeik" témakörben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Szombathelyi Katalin (2003) Kémia tudásszint vizsgálata 10. osztályos gimnáziumi tanulóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Keszőcze László (2003) Racionális hibák az exponenciális és a logaritmikus egyenletek megoldásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kériné Böröcz Klára (2003) Diagnosztikus mérés és elemzés 4. évfolyamon magyar nyelv tantárgyból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mónusné Ábel Gizella (2003) Társas készségek, motívumok és tanulási motívumok 16 éves korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh Miklósné (2003) A nevelés elmélete és gyakorlata az iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simonné Szrnka Zsuzsanna (2003) Történelem témazáró teszt a 7. osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Istvánné (2003) A térgeometriai feladatmegoldó készség összetevői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Jolán (2003) Tudásszintmérés a nemfémek és vegyületei témakörben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szava Lászlóné (2003) A tanulásban akadályozott és az általános képességű tanulók teljesítményeinek összehasonlítása tájékozódási alapismeretek témakörében 2. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás Beáta (2003) A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése a szöveges feladatok tanítása során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2019. március 19. 21:23:00 CET.