Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 1999

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | Á
Number of items: 110.

A

Ahmed Leila (1999) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Apjok Ferenc (1999) A Délmagyarországi Áramszolgáltató Részvénytársaság marketing tevékenységének fejlődése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Aradi Gabriella (1999) A kiállítás-szervezés szerepe a marketing kommunikációban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

B

Dr. Balla Péter (1999) Marketing az életbiztosításban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Balogh Mihályné (1999) Emberközpontú minőségbiztosítás. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Baráth Krisztina (1999) Helyzetkép a pedagógus munkanélküliségről, kiútkeresési alternatívák. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Basa Zoltán (1999) A logisztikai folyamatok optimális menedzselése a távközlésben. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Bencze Györgyi (1999) A MÁV új Bérbesorolási rendszer bevezetésének fontossága. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Bilik Jánosné (1999) A személyügyi tevékenység változása, korszerű személyügyi tevékenység. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Bitó Ilona (1999) Az emberi erőforrás gazdálkodásról. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Bolgár Zsolt (1999) Vezetési stílusok és gyakorlati megvalósulásuk. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Borosné Tóth Judit (1999) Humán erőforrás gazdálkodás a Tisza Volán Rt.-nél, különös tekintettel a teljesítményértékelésre. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Bucsi Judit (1999) A fogyasztóvédelem fejlődése Magyarországon. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Bíró Lajosné (1999) Egy biztosítótársaság szervezeti kultúrájának elemzése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

C

Csipei Katalin (1999) A Matáv Rt. stratégiájának kialakítása, küldetésének megvalósítása üzleti egységein keresztül. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Cséffán Éva (1999) Munkanélküliségi helyzetkép Békés megyéről különös tekintettel a közhasznú foglalkoztatásra. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Czakó Gábor (1999) Fizetési módok a külkereskedelemben. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Czirbikné Antonin Ernesztina (1999) A feketegazdaság Magyarországon és az ellenőrzés területei. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

D

Dobra Viktória Dóra (1999) Az aktív foglalkoztatáspolitikai eszközök felhasználása Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Dudás János (1999) Változásmenedzselés és az emberi erőforrás gazdálkodás kapcsolata. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Dupsi Norbert (1999) Az élelmiszer kereskedelmi láncok Magyarországon. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Duzsné Kiss Júlia (1999) Munkanélküliségi gondok Békésen. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Dr. Dékány László (1999) Arculattervezés a Conavis Rt. törökszentmiklósi baromfifeldolgozó gyáránál. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Dúllné Orosz Erzsébet (1999) Szervezetfejlesztés és humánpolitikai tevékenység a harmadik évezred küszöbén. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

E

Erlei Krisztina (1999) Öko-marketing, a vállalati környezettudatosság szükségességének vizsgálata. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

F

Faragó Lajos (1999) Pályakezdő munkanélküli fiatalok elhelyezkedési esélyei és elhelyezkedésük elősegítésének támogatása Hajdú-Bihar megyében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Dr. Farkas Imréné (1999) Humán erőforrás gazdálkodás a válság kezelésében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Fejes Tibor (1999) Az Internet szolgáltatás, és az Internet szolgáltatásmarketing Csongrád megyében és a DÉLTÁV Rt-nél. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Fenyvesi Dávid (1999) Biztosítótársaságok marketingtevékenysége. Az életbiztosítási üzletág marketingkommunikációja a Hungária Biztosító Rt. tevékenységéből vett példák illusztrálásával. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Ferencz Viktor (1999) A Coca-Cola Amatil Befektetési Kft. árpolitikája. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Fodor Angéla (1999) A pályakezdők esélyei. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Fröhlich László (1999) A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Félegyházi Éva (1999) A György-villa, mint a Henkell&Söhnlein Hungária Kft egyik marketing-kommunikációs eszköze. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Fülöp Zoltán (1999) A munkahelyi konfliktusok keletkezése, ennek okai, a konfliktusok fő típusai és keletkezésük módozatai. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

G

Glantné Nagy Katalin (1999) A tartós munkanélküliek magyarországi helyzete és munkaerőpiaci áramlásai - az aktív foglalkoztatáspolitika esélyei a tartós munkanélküliség mérséklésében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Gombkötő Csilla (1999) A marketing-mix elemeinek alkalmazása a Jorgos Travelnél, különös tekintettel a disztribúciós és az ár mixre. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Grósz Balázs (1999) A TQM megvalósításának lépései egy magyar vállalatnál (Elvi lépések az áramszolgáltatók esetében). MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Gyuris Réka (1999) Munkaerő beszerzés. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

György Tibor (1999) A Műszaki Biztonsági Főfelügyelet átalakításának üzleti terve. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

H

Hancsák Károlyné (1999) A szakképzés alakulása Békés megyében 1974-től - napjainkig. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Herczeg István (1999) A halászat marketing feladatai Magyarországon. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

J

Juhász Olga (1999) A teljesítménymenedzselés mint motivációs eszköz bevezetésének lehetőségei nagyvállalatoknál. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

K

Kelemen Erzsébet (1999) A személyügyi szakapparátus együttműködésének lehetőségei az érdekképviseleti szervekkel egy vegyesvállalatnál. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kiss Csaba (1999) A pályakezdők elhelyezkedésének kérdései '99. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kiss Judit (1999) Kereskedelmi trendek, bevásárlóközpontok terjeszkedése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kiss Ágnes (1999) Szervezetátalakítás a MB Kőolajkutató Részvénytársaság gyakorlatában - Szervezetelemzés. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kiss Árpádné Bodó Bernadett (1999) A fiatalok vállalkozásra történő felkészülése a mai magyar gyakorlatban. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kissné Szelezsán Marianna (1999) A béren kívüli juttatások átalakulása. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Klaukó Ákos (1999) Az ogilvy-i elvek, illetve érvényesülésük a magyar nyomtatott reklámokban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kolompár Károly (1999) Konfliktusok keletkezésének és kezelésének fontosabb gyakorlati tapasztalatai a MOL Rt-nél. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kormányos Istvánné (1999) A teljesítményértékelés helye és szerepe a munka világában, különös tekintettel a mai magyar közigazgatási szférára. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kovács Attila Tibor (1999) Az állami gazdaságok és az agrárátalakulás, a Mezőhegyesi Állami Ménesbirtok Rt. példáján. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kovácsné Hadzsala Mária (1999) A Magyar Államvasutaknál 1992-ben bevezetett bérbesorolási rendszer értékelése. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kriska Ágnes (1999) Minőség - Minőségbiztosítás - ISO 9000 szabványsorozat. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Kulcsár Istvánné (1999) Az Országos Atomenergia Hivatallal, mint nukleáris biztonsági hatósággal szembeni nemzetközi elvárások a személyzeti politika tükrében. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kónya Annamária (1999) A nők ábrázolása a magazinreklámokban. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kövecs Edit (1999) A munkanélküliség és preventív kezelése. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Kővári Tamás (1999) Tartalomszolgáltatási stratégiák - E-commerce - az elektronikus kereskedelem lehetőségei a világban és Magyarországon. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

L

Labricz Ferenc (1999) Gazdasági társaságok működésének tulajdonosi és belső ellenőrzési rendszere. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Lendvai András (1999) Gyógyszerfogyasztás és reklám sajátos vonásai. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

M

Makádi Jánosné (1999) Kecskeméti Megyei Kórház finanszírozása, létszám és bérgazdálkodása valamint szociális juttatásai. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Maretics Angelika (1999) Humánerőforrás-gazdálkodás és a munkaerőpiac. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Megyesi Andrea (1999) A megváltozott körülményekről, avagy milyen legyen a jövő kórházgazdálkodása, egy konkrét intézményen keresztül bemutatva. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Meiszterics Szabolcs (1999) A Mátészalkai Területi Kórház gazdasági fejlődéselemzése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Melegné Ágh Krisztina (1999) Üzletpolitikai dilemmák: Az OPEL és a DAEWOO magyarországi tevékenysége a nemzetközi autókereskedelem tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Menyhért Attila (1999) A reklám helye és szerepe a gazdálkodásban. A Ries-Trout-féle elmélet kritikája az informatikai cégek marketingje tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Molnár Anita (1999) Termelésmenedzsment: a fűszerpaprika-termelés aktuális kérdései. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Mátyás Lászlóné (1999) Az emberi erőforrással való gazdálkodás és a humán tőke szerepe a Csavar és Húzottáru Részvénytársaság gazdálkodásában. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

N

Nemecz János (1999) Döntés előtt - A KIPA módszer gyakorlati alkalmazása a postai kiskereskedelemben. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Novák Tibor (1999) Korlátozott racionalitás vonásai egy vállalat átszervezésének tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Németh Mariann (1999) Egy szervezet humánerőforrás-gazdálkodása. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

P

Pap Szilvia (1999) A pályakezdő munkanélküliek Csongrád megyében. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Papp Gábor (1999) Az Internet jelenlegi és jövőbeli lehetőségei a vállalatok számára. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Peidl Zsuzsanna (1999) Az export versenyképessége a Pick példáján. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Petényi Zoltán (1999) Munkarendek készítésének szabályai. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Pető Zita (1999) Szervezet-átalakítás a Panoráma Részvénytársaságnál. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Pászti Gabriella (1999) PR tevékenység a Malév Rt. gyakorlatában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Pécsi Józsefné (1999) Munkavállalók ösztönzésének tapasztalatai a GEINFORM Kft-nél. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Péics Andor (1999) A munkabalesetek kihatásai a gazdaságra. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

R

Rátóczi Viktor (1999) A szolgáltatás-orientáltság a munkaügyi szervezetben. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Révész Balázs (1999) "Globális marketing - Helyi reklám" : a globalizáció egyes hatásai a magyar reklámpiacon. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

S

Sarkadi Dániel (1999) Biztosítás és marketing: a Hungária Alap befektetéshez kötött életbiztosítás termékfejlesztésének folyamata. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Sebesi Tünde (1999) A munkanélküliség finanszírozásának módszerei. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Dr. Seres Jánosné (1999) Bérezés és ösztönzés egy kereskedelmi vállalatnál. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Serédi Beáta (1999) Munkanélküliség Csongrád megyében 1993-1999 között. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Simon Gábor (1999) A reklámjog főbb területei. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Siroki Xénia (1999) A logisztikai szolgáltató központok hazai koncepciója. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szabó Ernőné (1999) Munkahelyi szocializációt elősegítő módszerek: az APEH Pest Megyei Igazgatóság létszámfejlesztése tükrében. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Szabó Gábor (1999) A PICK Szeged Rt. marketing tevékenysége. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szabó Gézáné (1999) Civil szerveződés a vendégforgalom és az érdekvédelem jegyében: a Hajduszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesületének jelentősége a fizetővendéglátásban, mint vállalkozásban. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Dr. Szabóné Grasseli Judit (1999) A munkavállalók életkörülményeinek javítását elősegítő béren kívüli juttatások a MÁV Rt.-nél. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Szalai Géza (1999) A feleslegessé váló munkaerő kezelésének módszerei. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Szarvas Gabriella (1999) Foglalkoztatáspolitikai eszközök alkalmazása. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Szigethy Krisztina (1999) A TESCO európai terjeszkedése - akciószervezés a szegedi TESCO áruházban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szigeti Barbara (1999) Válaszd a legjobbat, avagy egy újonnan nyíló Tesco áruház esetén alkalmazott humánpolitika. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Szántó József (1999) Marketing kommunikáció az Interneten. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szélné Csúri Ilona (1999) A foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései Csongrád megyében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szögi Andrea (1999) A marketing mix elemei a LEBOK Kft. tevékenységében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szűts Péter László (1999) A termékmintaszórás a gyorsan mozgó fogyasztói javak értékesítésösztönzésének eszköztárában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Szűts Péter László (1999) A termékmintaszórás a gyorsan mozgó fogyasztói javak értékesítésösztönzésének eszköztárában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

T

Telkes András (1999) Marketing információs rendszer a Démász Rt-nél. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Tóth Daniella (1999) Médiamarketing a Geomédia lapkiadó vállalatnál. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Tóth Judit (1999) Az AUCHAN mesterség avagy a magyarországi AUCHAN hipermarket működése és eladásösztönző akciói. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Tóth Péter (1999) A foglalkoztatás főbb kérdései és megoldásai Magyarországon. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

Tóthné Duzmath Erzsébet (1999) Munkanélküliség Bács-Kiskun megyében. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

U

Uhrin György (1999) Konfliktusok és megoldásuk a középiskolában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

V

Dr. Varga Tibor (1999) A tisztességtelen piaci magatartás. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Vilmányi Márton (1999) A toborzás és annak megnyilvánulása a magyar vállalatok gyakorlatában, különös tekintettel a médiahirdetésekre. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Z

Zsiga Tímea (1999) Távközlési árpolitika a piaci liberalizáció tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

Á

Ábrahámné Farkas Ida (1999) Emberi erőforrás gazdálkodás a CMB Kft-nél, különös tekintettel a minőségre. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. július 20. 23:21:36 CEST.