Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2009

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á
Number of items: 84.

A

Ambrus, Nikolett (2009) Fenntarthatóság kontra marketing (Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés és a marketing kapcsolatának kérdésében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany-Tóth, Júlia Sára (2009) Egyetemi-vállalati együttműködések kapcsolatmenedzsmenti nézőpontból (A kapcsolati szorosság megjelenése az egyetemi-vállalati vertikális kutatási-fejlesztési együttműködések teljesítményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajzáth, Zsolt József (2009) A Gazdaságfejlesztési Operatív Program vállalkozásfejlesztési prioritásának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakacsy, Henriett (2009) A sajtóhír és a tőzsdei árfolyam kapcsolata - Az OTP részvényárfolyamának változása a médiamegjelenések tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Dr. Ádám (2009) Trendek és termékek a villamosenergia-piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Diána Magdolna (2009) Amit egy kisvállalat foghat a magyar horgász piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Sándor (2009) Termelési folyamat újraszervezése a Hammerstein Bt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartlett, Edina Ágnes (2009) Az angliai oktatási rendszer vizsgálata az általános iskolák menedzsmentjének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Kármen (2009) Gyerekek, mint fogyasztók és az őket vásárlásra ösztönző „játékos” merchandising eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás, Gabriella (2009) Hirdetés a Dél-alföldön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Braxmair, András (2009) „Magyar bor mindenkor” - A bormarketing stratégia irányvonalai és jövőbeli lehetőségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Attila (2009) Teljesítménymenedzsment és a HRM. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Otília Anita (2009) A reklám - L’Oréal reklámfilozófia avagy „miért érdemlem meg?”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabók, Szilvia (2009) A kompetencia alapú teljesítményértékelési rendszer működésének bemutatása a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernik, Nikolett (2009) Az Éva magazin piaci bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csovcsics, Andrea (2009) Gyógyszertári szolgáltatás a modern marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobó, László (2009) „The War for Talents” - a munkaerő változásának új kihívásai a toborzásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Döme, Márk Jenő (2009) C2C piacok és aukciósházak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes, Zoltán (2009) Közgazdaságtani-játékelméleti modellezés: egy elméleti megközelítés a közlegelők tragédiájához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Csanád Ádám (2009) Ígéretek és fenyegetések játékelméleti modellezése (A kubai rakétaválság dinamikus elemzése). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gera, Gábor (2009) Reklámhatékonyság vizsgálat a Rádió Plusznál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gregus, Anita Edit (2009) Arculatépítés Mórahalmon, avagy egy kisváros sikertörténete a Homokháton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Pál (2009) Váltóállítás - Vállalati kultúra és változás a MÁV Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Adrienn (2009) A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a makói Apaffy Patika Bt. szolgáltatásaival kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, György (2009) A megbízás teljesítését befolyásoló költségtényezők a közúti árufuvarozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harsányi, Marianna (2009) A Balanced Scorecard alkalmazásának egy lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Helga (2009) E-Japan, e-Europe, e-Magyarország: e-government törekvések és eredmények. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Dori, Szilvia (2009) Arculattervezés marketinges szemmel és a Sämling Kft. felértékelődő arculata és imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hraskó, István (2009) A KÉSZ csoport PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huber, Anetta (2009) Kkv-k fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hődör, Andrea (2009) A női foglakoztatás helyzetképei és a Magyar Állam szerepvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izracska, Mirtill (2009) Uro-Vaxom újrabevezetése a magyar gyógyszerpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jobbágy, Petra (2009) Az Autograph oktatószoftver magyarországi bevezetésének kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Anita (2009) A márkázás és a termékinnováció jelentősége a Forest Papír Kft. bemutatásán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalocsai, Luca (2009) Hazai pénzintézetek marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár, Anikó (2009) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karakás, Márta (2009) A női foglalkoztatottság és a nemek szerinti bér- és keresetbeli különbségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazár, Klára (2009) Fiatal fogyasztók (?) - A Szegedi Tudományegyetem jegyzettámogatási rendszerének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Anasztázia (2009) Főkomponens- és klaszteranalízis bemutatása és alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Balázsné (2009) Dinamikus elemzések kutatás-fejlesztési adatokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertmegi, Norbert (2009) MARKETING DISCOGRAPHY - A kezdetektől a legújabb irányzatokig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Katalin (2009) A marketing Berlusconi politikai kommunikációs eszköztárában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korponai, János (2009) Az üzleti kapcsolatok teljesítményének értelmezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dr. Andrea (2009) Munkaerőpiaci körkép női szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2009) Ajánló rendszerek használata az Internet világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán-Gál, Vera (2009) Az oktatók helyzete és teljesítménye a magyar felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi, Katalin (2009) Egy ingyenes regionális magazin bevezetése Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litvai, Ágnes (2009) Az atipikus foglalkoztatási formák, és egészségügyi vonatkozásaik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magony, Rita (2009) A nők munkaerőpiaci helyzetének alakulása a Kisteleki Kistérségben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maknics, Dávid (2009) Szervezeti konfliktusok - Az egyéni jellemzők hatása a konfliktuskezelés módjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máhler, Edit (2009) “Multikulti” frissdiplomások? - SZTE-GTK nappali tagozatos hallgatóinak interkulturális kompetencia felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-Benkő, Dóra (2009) Bankmarketing - Erste Bank gyakorlatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Dr. Zoltán (2009) A Kínai Népköztársaság gazdaságának fejlődése 1949 és 2009 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Okos, Erika (2009) A Gyulai Közüzemi Kft. szervezeti felépítésének a változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Luca (2009) Marketingkommunikációs nehézségek a villamosenergia-piac liberalizációja következtében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Szabolcs (2009) Meddig növekedhet egy online szubkultúra? (Sajátos közösségek működésének e-marketing szempontú vizsgálata). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pongrácz, Tamás (2009) A megújuló energiaforrások helyzete és perspektívái Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Popal, Péter (2009) A marketing szerepe a hazai és a nemzetközi sportkluboknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Regdon, Tímea (2009) Az MLM az emberi gondolatok hálójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Péter (2009) A biotechnológiai ipar helyzete és jövőképe a XXI. század elején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rékasi, Zsuzsanna Gizella (2009) A kereskedelmi és iparkamarák Magyarországon és Németországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Spiegel, Kornélia (2009) Az iziSHOP mobilfizetési szolgáltatás bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (2009) Mikrohitelezés Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Szimonetta (2009) Szponzorálás, avagy a (helyi) vállalkozások sportszponzorálási lehetőségei a magyar férfi élvonalbeli kosárlabdázás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Rózsa (2009) Biztonságérzet a versenyszférában: két filmforgalmazó összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei, Tímea (2009) A kapcsolati marketing jelentősége napjainkban a business to business piacon, avagy a személyes eladás reneszánsza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási, Róbert (2009) A teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Ágnes (2009) Motiváció és vezetés (A dolgozók teljesítmény-értékelése a Hansági Ferenc Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskolában). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tanács, Péter László (2009) Tanulás-tudás-csapatszellem Japánban - avagy deru kugi va utarareru (a kiálló szög beveretik). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2009) A litván szervezeti kultúra összehasonlítása a magyarral, és ahogy egy litván kisvállalatnál a céges kultúra a gyakorlatban megjelenik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gyöngyi (2009) A DARFÜ Kht. szervezeti kultúrájának felmérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kálmán (2009) A fogyasztói magatartás változása on-line környezetben az aukciós oldalak példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Ildikó (2009) Az online reklámpiac jövője - viselkedés és érdeklődés alapján célzott online hirdetések és személyre szabott ajánlatok az internetmarketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törőcsik, Júlia Sára (2009) Gyógyszertári marketing a hagyományos és modern gyógyszertárakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uzsoki, Bálint (2009) Szolgáltatásmenedzsment projekt megvalósítása az információtechnológia területén - Az ITIL rendszer és környezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass, József (2009) A Szegedi Tudományegyetem a jelentkezők véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Anett (2009) A csapatépítésben rejlő lehetőségek az üzleti tudományok szerint és legfontosabb formái a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Dr. Gergely (2009) Rendőrségi stratégiaalkotás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wurm, Ferenc (2009) A TV2 teljesítményértékelési rendszerének javítása - folyamatjavítási modell gyakorlati alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar, Mária Hermina (2009) A környezettudatos vállalatirányítás - az ISO 14001 tükrében és ennek megvalósítása az Égáz-Dégáz Földgázelosztó Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zanócz, Petra (2009) A munka és a magánélet egyensúlya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond, Rita (2009) Az Európai Uniós csatlakozás hatása a hazai autóbontók piacára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Máté (2009) Nők és férfiak fogyasztási szokásai, és státuszfogyasztásuk jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Zsuzsa Ilona (2009) A környezettudatosság perspektívái és az erre ható tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 2. 21:35:33 CEST.