Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2009

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á
Number of items: 84.

A

Ambrus Nikolett (2009) Fenntarthatóság kontra marketing (Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés és a marketing kapcsolatának kérdésében). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany-Tóth Júlia Sára (2009) Egyetemi-vállalati együttműködések kapcsolatmenedzsmenti nézőpontból (A kapcsolati szorosság megjelenése az egyetemi-vállalati vertikális kutatási-fejlesztési együttműködések teljesítményében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajzáth Zsolt József (2009) A Gazdaságfejlesztési Operatív Program vállalkozásfejlesztési prioritásának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakacsy Henriett (2009) A sajtóhír és a tőzsdei árfolyam kapcsolata - Az OTP részvényárfolyamának változása a médiamegjelenések tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Balogh Ádám (2009) Trendek és termékek a villamosenergia-piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna Diána Magdolna (2009) Amit egy kisvállalat foghat a magyar horgász piacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna Sándor (2009) Termelési folyamat újraszervezése a Hammerstein Bt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartlett Edina Ágnes (2009) Az angliai oktatási rendszer vizsgálata az általános iskolák menedzsmentjének tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Kármen (2009) Gyerekek, mint fogyasztók és az őket vásárlásra ösztönző „játékos” merchandising eszközök. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás Gabriella (2009) Hirdetés a Dél-alföldön. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Braxmair András (2009) „Magyar bor mindenkor” - A bormarketing stratégia irányvonalai és jövőbeli lehetőségei Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Attila (2009) Teljesítménymenedzsment és a HRM. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi Otília Anita (2009) A reklám - L’Oréal reklámfilozófia avagy „miért érdemlem meg?”. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabók Szilvia (2009) A kompetencia alapú teljesítményértékelési rendszer működésének bemutatása a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernik Nikolett (2009) Az Éva magazin piaci bevezetése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csovcsics Andrea (2009) Gyógyszertári szolgáltatás a modern marketing tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobó László (2009) „The War for Talents” - a munkaerő változásának új kihívásai a toborzásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Döme Márk Jenő (2009) C2C piacok és aukciósházak. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes Zoltán (2009) Közgazdaságtani-játékelméleti modellezés: egy elméleti megközelítés a közlegelők tragédiájához. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete Csanád Ádám (2009) Ígéretek és fenyegetések játékelméleti modellezése (A kubai rakétaválság dinamikus elemzése). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gera Gábor (2009) Reklámhatékonyság vizsgálat a Rádió Plusznál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gregus Anita Edit (2009) Arculatépítés Mórahalmon, avagy egy kisváros sikertörténete a Homokháton. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai Pál (2009) Váltóállítás - Vállalati kultúra és változás a MÁV Zrt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Adrienn (2009) A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a makói Apaffy Patika Bt. szolgáltatásaival kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál György (2009) A megbízás teljesítését befolyásoló költségtényezők a közúti árufuvarozásban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harsányi Marianna (2009) A Balanced Scorecard alkalmazásának egy lehetősége. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Helga (2009) E-Japan, e-Europe, e-Magyarország: e-government törekvések és eredmények. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Dori Szilvia (2009) Arculattervezés marketinges szemmel és a Sämling Kft. felértékelődő arculata és imázsa. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hraskó István (2009) A KÉSZ csoport PR tevékenysége. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huber Anetta (2009) Kkv-k fejlesztési lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hődör Andrea (2009) A női foglakoztatás helyzetképei és a Magyar Állam szerepvállalása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izracska Mirtill (2009) Uro-Vaxom újrabevezetése a magyar gyógyszerpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jobbágy Petra (2009) Az Autograph oktatószoftver magyarországi bevezetésének kihívásai. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa Anita (2009) A márkázás és a termékinnováció jelentősége a Forest Papír Kft. bemutatásán keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalocsai Luca (2009) Hazai pénzintézetek marketingkommunikációja. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár Anikó (2009) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Karakás Márta (2009) A női foglalkoztatottság és a nemek szerinti bér- és keresetbeli különbségek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazár Klára (2009) Fiatal fogyasztók (?) - A Szegedi Tudományegyetem jegyzettámogatási rendszerének elemzése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes Anasztázia (2009) Főkomponens- és klaszteranalízis bemutatása és alkalmazása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes Balázsné (2009) Dinamikus elemzések kutatás-fejlesztési adatokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertmegi Norbert (2009) MARKETING DISCOGRAPHY - A kezdetektől a legújabb irányzatokig. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Katalin (2009) A marketing Berlusconi politikai kommunikációs eszköztárában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Korponai János (2009) Az üzleti kapcsolatok teljesítményének értelmezése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kovács Andrea (2009) Munkaerőpiaci körkép női szemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Tamás (2009) Ajánló rendszerek használata az Internet világában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán-Gál Vera (2009) Az oktatók helyzete és teljesítménye a magyar felsőoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi Katalin (2009) Egy ingyenes regionális magazin bevezetése Csongrád megyében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litvai Ágnes (2009) Az atipikus foglalkoztatási formák, és egészségügyi vonatkozásaik. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magony Rita (2009) A nők munkaerőpiaci helyzetének alakulása a Kisteleki Kistérségben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maknics Dávid (2009) Szervezeti konfliktusok - Az egyéni jellemzők hatása a konfliktuskezelés módjára. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Máhler Edit (2009) “Multikulti” frissdiplomások? - SZTE-GTK nappali tagozatos hallgatóinak interkulturális kompetencia felmérése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-Benkő Dóra (2009) Bankmarketing - Erste Bank gyakorlatának bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Németh Zoltán (2009) A Kínai Népköztársaság gazdaságának fejlődése 1949 és 2009 között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Okos Erika (2009) A Gyulai Közüzemi Kft. szervezeti felépítésének a változása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti Luca (2009) Marketingkommunikációs nehézségek a villamosenergia-piac liberalizációja következtében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Szabolcs (2009) Meddig növekedhet egy online szubkultúra? (Sajátos közösségek működésének e-marketing szempontú vizsgálata). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pongrácz Tamás (2009) A megújuló energiaforrások helyzete és perspektívái Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Popal Péter (2009) A marketing szerepe a hazai és a nemzetközi sportkluboknál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Regdon Tímea (2009) Az MLM az emberi gondolatok hálójában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Péter (2009) A biotechnológiai ipar helyzete és jövőképe a XXI. század elején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rékasi Zsuzsanna Gizella (2009) A kereskedelmi és iparkamarák Magyarországon és Németországban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Spiegel Kornélia (2009) Az iziSHOP mobilfizetési szolgáltatás bevezetése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsanna (2009) Mikrohitelezés Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos Szimonetta (2009) Szponzorálás, avagy a (helyi) vállalkozások sportszponzorálási lehetőségei a magyar férfi élvonalbeli kosárlabdázás példáján keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi Rózsa (2009) Biztonságérzet a versenyszférában: két filmforgalmazó összehasonlítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei Tímea (2009) A kapcsolati marketing jelentősége napjainkban a business to business piacon, avagy a személyes eladás reneszánsza. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási Róbert (2009) A teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi Ágnes (2009) Motiváció és vezetés (A dolgozók teljesítmény-értékelése a Hansági Ferenc Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskolában). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tanács Péter László (2009) Tanulás-tudás-csapatszellem Japánban - avagy deru kugi va utarareru (a kiálló szög beveretik). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Adrienn (2009) A litván szervezeti kultúra összehasonlítása a magyarral, és ahogy egy litván kisvállalatnál a céges kultúra a gyakorlatban megjelenik. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Gyöngyi (2009) A DARFÜ Kht. szervezeti kultúrájának felmérése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Kálmán (2009) A fogyasztói magatartás változása on-line környezetben az aukciós oldalak példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Ildikó (2009) Az online reklámpiac jövője - viselkedés és érdeklődés alapján célzott online hirdetések és személyre szabott ajánlatok az internetmarketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Törőcsik Júlia Sára (2009) Gyógyszertári marketing a hagyományos és modern gyógyszertárakban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uzsoki Bálint (2009) Szolgáltatásmenedzsment projekt megvalósítása az információtechnológia területén - Az ITIL rendszer és környezete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass József (2009) A Szegedi Tudományegyetem a jelentkezők véleményének tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Anett (2009) A csapatépítésben rejlő lehetőségek az üzleti tudományok szerint és legfontosabb formái a gyakorlatban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Várkonyi Gergely (2009) Rendőrségi stratégiaalkotás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wurm Ferenc (2009) A TV2 teljesítményértékelési rendszerének javítása - folyamatjavítási modell gyakorlati alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar Mária Hermina (2009) A környezettudatos vállalatirányítás - az ISO 14001 tükrében és ennek megvalósítása az Égáz-Dégáz Földgázelosztó Zrt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zanócz Petra (2009) A munka és a magánélet egyensúlya. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond Rita (2009) Az Európai Uniós csatlakozás hatása a hazai autóbontók piacára. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Máté (2009) Nők és férfiak fogyasztási szokásai, és státuszfogyasztásuk jellegzetességei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám Zsuzsa Ilona (2009) A környezettudatosság perspektívái és az erre ható tényezők vizsgálata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. augusztus 23. 18:51:22 CEST.