Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2008

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 57.

A

Aklan, Anikó (2008) A kapcsolati kompetencia vizsgálata az egyetemi-ipari kutatási-fejlesztési együttműködések esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási, Ádám (2008) A márka és a politika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti-Kiss, Szilvia (2008) A marketingkommunikációs eszközök fogyasztást befolyásoló szerepe a Skoda Octavia példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arnold-Fuszenecker, Rita (2008) Az egyetemisták online aukciós magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Petra (2008) A kapcsolati marketing és a lojalitás szerepe a mai magyar bankpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakó, Kata (2008) Kapcsolati marketing a bankszektor lakossági szférájában a Raiffeisen Bank Zrt. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Eszter (2008) A vállalkozásfejlesztés és az innováció összefüggése a Bács-Kiskun megyei kis- és középvállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Battay, Dr. Márton Balázs (2008) Egy magyar középvállalkozás stratégiájának kialakítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Besze, Erika (2008) "Elégedett vásárlót akarok" A bauMax Magyarország Zrt. ügyfél elégedettségi vizsgálatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budaházy, Árpád (2008) Pozicionálási stratégiák a könyvpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Boglárka (2008) Ügyfélorientált bankmenedzsment kialakulása és gyakorlata napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csábi, Anita (2008) Szemtől szemben a potenciális vevővel - A személyes eladás rejtelmei gyakorlati példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó, Nóra (2008) A stratégiai szövetségek, és a stratégiai szövetségek egymásra gyakorolt hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deim, Andrea (2008) Aki keres, az talál - hirdetés a keresőkben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dely, Balázs (2008) CRM rendszer bevezetése és fejlesztése a Loacker Hulladékhasznosító Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobozy M., Gyöngyi (2008) A középiskolai tanulók vállalkozói szemléletének kialakítása, vállalkozásra nevelése a gyakorlati oktatás szemüvegén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Döbrentei, István (2008) A szabadszoftverek és gazdasági hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehérvári, Krisztina (2008) Kapcsolati marketing és multi-level marketing: Eszköz és cél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Szilvia (2008) A munkanélküliség pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Dr. Ilona Judit (2008) A Halasi Kistérség Humán Szolgáltató Intézménye szervezeti kultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Györkei, Attila (2008) Vállalkozás-fejlesztési politikák összehasonlítása az Európai Unióban - A legjobb gyakorlatok alkalmazhatósága Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Veronika (2008) Nonprofit szervezetek menedzsmentje Magyarországon és az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivanics, Gábor Mihály (2008) Inernet.hu - Internetes szolgáltatások megjelenése a magyar piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Dr. Tünde (2008) A hódmezővásárhelyi e-önkormányzat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona, Erika (2008) Az ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) mint a vállalati fejlődés eszköze a Főszer-Electric Zrt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kohári, Bernadett (2008) Tapasztalatok egy program kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozsla, Dániel (2008) Vásár az interneten - a fogyasztói online aukció jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Künsztler, Etelka (2008) A szociális gazdaság új szereplőjének bemutatása a Kis-Nógrád Szociális Szövetkezet üzleti tervén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Milyacski-Maták, Viktória (2008) A cafetéria rendszer bemutatása egy vállalati esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mizsei, Dr. Szabina (2008) Gerillamarketing. Az interperszonális kapcsolatok felhasználása a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohos, Ferenc Richárd (2008) Egy magyar édesipari kisvállalkozás nehézségei és lehetőségei a fogyasztói szokások megváltozásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-György, Richard (2008) Környezetirányítási rendszer bevezetése a Magyar Honvédség Zrínyi Miklós Laktanyában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paplógóné Gyöngyösi, Erzsébet (2008) Egy kis település küzdelme a munkanélküliség ellen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paráda, Norbert (2008) Az ír vállalkozásfejlesztés és annak alkalmazhatósága Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Popal, Péter (2008) A marketing szerepe a hazai és a külföldi sportpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik, Tímea (2008) Varianciaanalízis az empirikus elemzések során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Réginé Szögi, Erika (2008) Helyzetkép a szegedi munkaerő-kereslet és kínálat alakulásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres, Anikó (2008) Regressziószámítás Excellel és bővítményeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő (2008) Benchmarking és best practice a kis- és középvállalkozások fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Réka (2008) Motiváció, teljesítményösztönzés magyar és külföldi vállaltoknál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, László (2008) A Budapest XVI. kerületi kulturális és rekreációs központ előkészítési fázisa alatt a megvalósítandó létesítmények kiválasztásának folyamata, és a hosszabb távú elképzelések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Marianna Szabina (2008) A középiskolás korosztály pénzügyi kultúrája és szocializációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcsné Szabó, Andrea (2008) Ösztönzési rendszer a MAG Hungary Kft-nél különös tekintettel a Cafeteria rendszerre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, dr. Zoltán (2008) A 60 éven felüliek piacának összetétele. Fogyasztói szokások vizsgálata a gyógyszerhasználat alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, dr. Zoltán (2008) A 60 éven felüliek piacának összetétele. Fogyasztói szokások vizsgálata a gyógyszerhasználat alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tímár, Gyöngyi (2008) Pénzügyi intézmények ellenőrzése Magyarországon: a Lombard Lízing Zrt. belső ellenőrzésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vas, Dr. Edit (2008) Üzleti tervezés, üzleti terv. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gábor (2008) A távmunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Velcsov, Zsuzsanna Katalin (2008) A minőség és a kiválóság felé vezető út egy intézményi esetpélda tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verebély, Károly (2008) A kapcsolati kompetenciák szerepe az egyetem ipari együttműködéseinek menedzselésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Hajnalka (2008) A gyógyszer-kiskereskedelem stratégiai lehetőségeinek vizsgálata a gyógyszeriparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Lászlóné (2008) A nők munkaerő-piaci helyzete, a GYED-ről, GYES-ről a munkahelyre visszatérés nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végvári, Péter (2008) Első fogások a hálóval. Az elektronikus kereskedelem korai évei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zombori, Zoltán (2008) A fogyasztóvédelem társadalmasítása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsebeházi, Ildikó (2008) Az elektronikus kereskedelem jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos, Bertalanné (2008) Megfontolások az oktatási szféra gazdalkodásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Áchim, Renáta Ágnes (2008) A kapcsolati kompetencia vizsgálata az egyetemi-ipari együttműködések esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 2. 20:57:52 CEST.