Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2008

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | M | N | P | S | T | V | Z | Á
Number of items: 51.

A

Dr. Andrási Ádám (2008) A márka és a politika. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti-Kiss Szilvia (2008) A marketingkommunikációs eszközök fogyasztást befolyásoló szerepe a Skoda Octavia példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Arnold-Fuszenecker Rita (2008) Az egyetemisták online aukciós magatartásának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos Petra (2008) A kapcsolati marketing és a lojalitás szerepe a mai magyar bankpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakó Kata (2008) Kapcsolati marketing a bankszektor lakossági szférájában a Raiffeisen Bank Zrt. gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Eszter (2008) A vállalkozásfejlesztés és az innováció összefüggése a Bács-Kiskun megyei kis- és középvállalkozások körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Battay Márton Balázs (2008) Egy magyar középvállalkozás stratégiájának kialakítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Besze Erika (2008) "Elégedett vásárlót akarok" A bauMax Magyarország Zrt. ügyfél elégedettségi vizsgálatának bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Budaházy Árpád (2008) Pozicionálási stratégiák a könyvpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány Boglárka (2008) Ügyfélorientált bankmenedzsment kialakulása és gyakorlata napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csábi Anita (2008) Szemtől szemben a potenciális vevővel - A személyes eladás rejtelmei gyakorlati példán keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó Nóra (2008) A stratégiai szövetségek, és a stratégiai szövetségek egymásra gyakorolt hatásának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deim Andrea (2008) Aki keres, az talál - hirdetés a keresőkben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dely Balázs (2008) CRM rendszer bevezetése és fejlesztése a Loacker Hulladékhasznosító Kft-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobozy M. Gyöngyi (2008) A középiskolai tanulók vállalkozói szemléletének kialakítása, vállalkozásra nevelése a gyakorlati oktatás szemüvegén keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Döbrentei István (2008) A szabadszoftverek és gazdasági hatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehérvári Krisztina (2008) Kapcsolati marketing és multi-level marketing: Eszköz és cél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Szilvia (2008) A munkanélküliség pszichológiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Fodor Ilona Judit (2008) A Halasi Kistérség Humán Szolgáltató Intézménye szervezeti kultúrája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Györkei Attila (2008) Vállalkozás-fejlesztési politikák összehasonlítása az Európai Unióban - A legjobb gyakorlatok alkalmazhatósága Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth Veronika (2008) Nonprofit szervezetek menedzsmentje Magyarországon és az Európai Unióban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivanics Gábor Mihály (2008) Inernet.hu - Internetes szolgáltatások megjelenése a magyar piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Dr. Juhász Tünde (2008) A hódmezővásárhelyi e-önkormányzat. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona Erika (2008) Az ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) mint a vállalati fejlődés eszköze a Főszer-Electric Zrt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kohári Bernadett (2008) Tapasztalatok egy program kapcsán. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozsla Dániel (2008) Vásár az interneten - a fogyasztói online aukció jelentősége. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Künsztler Etelka (2008) A szociális gazdaság új szereplőjének bemutatása a Kis-Nógrád Szociális Szövetkezet üzleti tervén keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Milyacski-Maták Viktória (2008) A cafetéria rendszer bemutatása egy vállalati esetpéldán keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Mizsei Szabina (2008) Gerillamarketing. Az interperszonális kapcsolatok felhasználása a marketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mohos Ferenc Richárd (2008) Egy magyar édesipari kisvállalkozás nehézségei és lehetőségei a fogyasztói szokások megváltozásával. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-György Richard (2008) Környezetirányítási rendszer bevezetése a Magyar Honvédség Zrínyi Miklós Laktanyában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paplógóné Gyöngyösi Erzsébet (2008) Egy kis település küzdelme a munkanélküliség ellen. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Paráda Norbert (2008) Az ír vállalkozásfejlesztés és annak alkalmazhatósága Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Popal Péter (2008) A marketing szerepe a hazai és a külföldi sportpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik Tímea (2008) Varianciaanalízis az empirikus elemzések során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres Anikó (2008) Regressziószámítás Excellel és bővítményeivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Enikő (2008) Benchmarking és best practice a kis- és középvállalkozások fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati László (2008) A Budapest XVI. kerületi kulturális és rekreációs központ előkészítési fázisa alatt a megvalósítandó létesítmények kiválasztásának folyamata, és a hosszabb távú elképzelések. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke Marianna Szabina (2008) A középiskolás korosztály pénzügyi kultúrája és szocializációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Sági Zoltán (2008) A 60 éven felüliek piacának összetétele. Fogyasztói szokások vizsgálata a gyógyszerhasználat alapján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Sági Zoltán (2008) A 60 éven felüliek piacának összetétele. Fogyasztói szokások vizsgálata a gyógyszerhasználat alapján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tímár Gyöngyi (2008) Pénzügyi intézmények ellenőrzése Magyarországon: a Lombard Lízing Zrt. belső ellenőrzésének bemutatása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Dr. Vas Edit (2008) Üzleti tervezés, üzleti terv. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Velcsov Zsuzsanna Katalin (2008) A minőség és a kiválóság felé vezető út egy intézményi esetpélda tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Verebély Károly (2008) A kapcsolati kompetenciák szerepe az egyetem ipari együttműködéseinek menedzselésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Hajnalka (2008) A gyógyszer-kiskereskedelem stratégiai lehetőségeinek vizsgálata a gyógyszeriparban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Lászlóné (2008) A nők munkaerő-piaci helyzete, a GYED-ről, GYES-ről a munkahelyre visszatérés nehézségei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Végvári Péter (2008) Első fogások a hálóval. Az elektronikus kereskedelem korai évei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zombori Zoltán (2008) A fogyasztóvédelem társadalmasítása Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsebeházi Ildikó (2008) Az elektronikus kereskedelem jelentősége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Áchim Renáta Ágnes (2008) A kapcsolati kompetencia vizsgálata az egyetemi-ipari együttműködések esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. augusztus 25. 05:57:55 CEST.