Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2007

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 74.

Baloghy, György (2007) Munka-ergonómia a teljesítmény függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai, Bertalan (2007) Vállalati együttműködések a kereskedelemben - Az EDEKA és a CBA példáján bemutatva -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta-Nagy, Andrea (2007) Teljesítményértékelés a munkaszervezeteken belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bechtel, Krisztina (2007) A CHS Hungary Kft. projektmenedzsment tevékenységének bemutatása a Sulinet Expressz - egy egész életen át tartó tanulás - tudásalapú társadalom I. pályázatának kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, András (2007) A klaszter-fejlesztés tapasztalatai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkesné Kutnyik, Klaudia Judit (2007) A motiváció és teljesítmény néhány fontosabb összefüggése elméletben és gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Izabella (2007) XXI. század: a női vállalkozók évszázada? Női vállalkozók támogatása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Zsuzsanna (2007) Emberi erőforrás jelentősége a coaching folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chrappan, Adrienn (2007) Egy cafetéria-rendszer bevezetésének főbb tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csetneky, Judit (2007) Széchenyi kártya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Katalin Zsuzsanna (2007) A foglalkoztatás aktuális kérdései egy önkormányzat tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csák, Tamás (2007) A filmajánló rendszerek gyakorlati megvalósításai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Daczi, Péter (2007) A szervezeti tanulás civil gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dancza, Dániel (2007) A projektmenedzsment. Elmélet egyenlő gyakorlat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Gábor (2007) Folytatódó konjunktúra a magyar ásványvízpiacon - Egy marketinghullám tovagyűrűződő hatásai -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Draskóczy, Gabriella (2007) Gyakorlati tapasztalatok a munkakörelemzésről a személyszállítási üzletágban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Ildikó (2007) A kompetencia alapú munkaerő kiválasztása a MÁV Cargo Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fajka, Judit (2007) A megújuló energiák hasznosításának lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Richárd (2007) Egy szegedi szoftveripari klaszter fejlesztésének kérdései; a Biopolisz egyik legfontosabb támogató iparága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Dániel (2007) Az új évezred magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmében és fogyasztói magatartásában végbemenő trendek, változások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Judit (2007) A B2B elektronikus piacterek és az e-Patika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Katalin Beáta (2007) A Co-op Hungary Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zsolt (2007) Induló kisvállalkozás lehetséges marketingstratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi, Petra Nóra (2007) A bizalom felépítésének szerepe a személyes értékelés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Finta, Imréné (2007) Teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györgyi, Márta (2007) A hatékony munkaerőbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Dr. Judit (2007) Belső PR a Szerencsejáték Zrt. működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Vera, Ágnes (2007) Értékesítésmenedzsment a Raiffeisen Bank Zrt. lakossági üzletágában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hara, Eszter (2007) Toborzás, kiválasztás, létszámcsökkentés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodoniczki, Eszter (2007) Munkavállalói elégedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Barbara (2007) A Tisza Volán Zrt. Public Relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Donát (2007) Kereskedelmi kihívások - formálódó vásárlási szokások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Éva (2007) A közcélú és közhasznú foglalkoztatás vizsgálata kisvárosi környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huczek, Márta (2007) Szervezetfejlesztés egy beolvadás kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Imre, Annamária (2007) Az online marketing szerepe a magyar egészségügyi szolgáltatók tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kevevári, Dr. Edit (2007) Teljesítményértékelés a közigazgatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klein, Balázs (2007) Az eladásösztönzés szerepének bemutatása a magyar gépjármű lízingpiacon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kolláth, Enikő (2007) A trade marketing és a kereskedelmi játékok bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2007) Településmarketing megvalósítás projekt szemlélettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lamper, Orsolya (2007) A tudásmenedzsment megjelenése a vállalkozások életében, a Marktplatz Lüneburger Heide Internet GmbH fő tevékenységével alátámasztva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lenkefi, dr. Ágnes Krisztina (2007) A humánerőforrás biztosítása az egészségügyben. A munkaerő biztosítása az egészségügyben, a Fővárosi Önkormányzat Szent Imre Kórház toborzási és kiválasztási folyamata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Melles, Előd (2007) A Compos Eximp Rt. üzleti tervének elkészítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ildikó (2007) Toborzás, kiválasztás és teljesítményértékelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Nóra (2007) Munkaerő-kiválasztás a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Brigitta (2007) A szakmai gyakorlat és a gyakornoki programok szerepe a XXI. században, avagy a gyakorlat a tudás alapja! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dr. Cecília Anna (2007) Az érintett-szemlélettől a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig. A stakeholder-elmélet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ferenc (2007) A MÁV Zrt. egyik üzletfejlesztési lehetőségének elemzése a budapesti elővárosi vasút értékelésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Zsófia Ágnes (2007) A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht. (ITDH) szerepe a sikeresebb vállalkozásfejlesztés gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Krisztina (2007) A Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palágyiné Váradi, Katalin (2007) Személyiségfejlesztés és karriermenedzsment a Tesco Globál Zrt-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Ferenc György (2007) A média szerepe a Public Relations-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Tímea (2007) Innovatív kis- és középvállalkozások finanszírozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pónusz, Sándorné (2007) Kafetéria, avagy amit akartok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Silye, Judit (2007) Teljesítményértékelés a Magyar Posta Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Svircevic, Dr. Nikola (2007) Minőségmenedzsment módszerek a közigazgatásban (Az alkalmazás lehetőségeinek és egy városi önkormányzat tapasztalatainak bemutatása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2007) Személyzetfejlesztés, mint beruházás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Henrik (2007) "Miért hagytuk, hogy így legyen?" A felszámolási eljárás bemutatása egy konkrét kisvállalat esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály, Erika (2007) Szerkezeti változások a béren kívüli juttatásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Mária (2007) A coaching története, a coaching gyakorlati alkalmazása munkahelyemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sápai, Gergely (2007) Beszerzés és stratégia az Electrolux-nál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarnótzky, Csaba (2007) Verseny a hallgatókért: Felsőoktatási marketing - A weboldalak, mint hatékony marketingkommunikációs eszközök -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tasner, Zoltánné (2007) Munkakörök illeszkedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tessényi, Judit (2007) A Szerencsejáték Zrt. jövője. A felelős vállalati magatartás nemzetközi értelmezése és kidolgozása a hazai szerencsejáték szervező vonatkozásában, különös tekintettel az Uniós elvárásokra és a játékszenvedély kérdéskörére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Andrea Mária (2007) Diplomás pályakezdők a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tisóczki, Beáta (2007) A teljesítményértékelés és alkalmazási területei a humánpolitikában, különösen a közszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Edit (2007) Toborzás-kiválasztás folyamatának korszerűsítése, fejlesztése a MÁV ZRT-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Andrea (2007) Marketingkommunikáció a tömegközlekedésben: a lehetőségek áttekintése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túróczi, János (2007) Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gazdaságfejlesztő KHT. fejlesztésére tett javaslatok egy sikeres ausztriai példa alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, András (2007) A munkafeladatok szervezeteken belüli meghatározásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vécsy, Bálint (2007) Nemzetközi kiállítások, vásárok alkalmával Magyarország, és Magyarország imázsa. Út Németországon át. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony, Péter (2007) CRM a műkereskedelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vízhányó, Csilla Eszter (2007) Érzelmi intelligencia a kompetencia tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vőnekiné Földi, Ibolya (2007) Egy humán szervezet átalakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Matild (2007) Emberi erőforrás fejlesztés a közszférában a képzés, továbbképzés célja és eredményességének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 06:27:03 CEST.