Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2007

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 74.

Baloghy György (2007) Munka-ergonómia a teljesítmény függvényében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai Bertalan (2007) Vállalati együttműködések a kereskedelemben - Az EDEKA és a CBA példáján bemutatva -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta-Nagy Andrea (2007) Teljesítményértékelés a munkaszervezeteken belül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bechtel Krisztina (2007) A CHS Hungary Kft. projektmenedzsment tevékenységének bemutatása a Sulinet Expressz - egy egész életen át tartó tanulás - tudásalapú társadalom I. pályázatának kapcsán. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő András (2007) A klaszter-fejlesztés tapasztalatai Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkesné Kutnyik Klaudia Judit (2007) A motiváció és teljesítmény néhány fontosabb összefüggése elméletben és gyakorlatban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi Izabella (2007) XXI. század: a női vállalkozók évszázada? Női vállalkozók támogatása Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány Zsuzsanna (2007) Emberi erőforrás jelentősége a coaching folyamatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Chrappan Adrienn (2007) Egy cafetéria-rendszer bevezetésének főbb tanulságai. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csetneky Judit (2007) Széchenyi kártya. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Katalin Zsuzsanna (2007) A foglalkoztatás aktuális kérdései egy önkormányzat tevékenységében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csák Tamás (2007) A filmajánló rendszerek gyakorlati megvalósításai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Daczi Péter (2007) A szervezeti tanulás civil gyakorlata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dancza Dániel (2007) A projektmenedzsment. Elmélet egyenlő gyakorlat? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó Gábor (2007) Folytatódó konjunktúra a magyar ásványvízpiacon - Egy marketinghullám tovagyűrűződő hatásai -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Draskóczy Gabriella (2007) Gyakorlati tapasztalatok a munkakörelemzésről a személyszállítási üzletágban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek Ildikó (2007) A kompetencia alapú munkaerő kiválasztása a MÁV Cargo Zrt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fajka Judit (2007) A megújuló energiák hasznosításának lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Richárd (2007) Egy szegedi szoftveripari klaszter fejlesztésének kérdései; a Biopolisz egyik legfontosabb támogató iparága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Dániel (2007) Az új évezred magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmében és fogyasztói magatartásában végbemenő trendek, változások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Judit (2007) A B2B elektronikus piacterek és az e-Patika. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Katalin Beáta (2007) A Co-op Hungary Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Zsolt (2007) Induló kisvállalkozás lehetséges marketingstratégiái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi Petra Nóra (2007) A bizalom felépítésének szerepe a személyes értékelés során. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Finta Imréné (2007) Teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Györgyi Márta (2007) A hatékony munkaerőbiztosítás. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Hajdú Judit (2007) Belső PR a Szerencsejáték Zrt. működésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Vera Ágnes (2007) Értékesítésmenedzsment a Raiffeisen Bank Zrt. lakossági üzletágában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hara Eszter (2007) Toborzás, kiválasztás, létszámcsökkentés. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodoniczki Eszter (2007) Munkavállalói elégedettség. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Barbara (2007) A Tisza Volán Zrt. Public Relations tevékenysége. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Donát (2007) Kereskedelmi kihívások - formálódó vásárlási szokások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Éva (2007) A közcélú és közhasznú foglalkoztatás vizsgálata kisvárosi környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huczek Márta (2007) Szervezetfejlesztés egy beolvadás kapcsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Imre Annamária (2007) Az online marketing szerepe a magyar egészségügyi szolgáltatók tevékenységében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kevevári Edit (2007) Teljesítményértékelés a közigazgatásban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Klein Balázs (2007) Az eladásösztönzés szerepének bemutatása a magyar gépjármű lízingpiacon keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolláth Enikő (2007) A trade marketing és a kereskedelmi játékok bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gábor (2007) Településmarketing megvalósítás projekt szemlélettel. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lamper Orsolya (2007) A tudásmenedzsment megjelenése a vállalkozások életében, a Marktplatz Lüneburger Heide Internet GmbH fő tevékenységével alátámasztva. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Lenkefi Ágnes Krisztina (2007) A humánerőforrás biztosítása az egészségügyben. A munkaerő biztosítása az egészségügyben, a Fővárosi Önkormányzat Szent Imre Kórház toborzási és kiválasztási folyamata tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Melles Előd (2007) A Compos Eximp Rt. üzleti tervének elkészítése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Ildikó (2007) Toborzás, kiválasztás és teljesítményértékelés. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mák Nóra (2007) Munkaerő-kiválasztás a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Brigitta (2007) A szakmai gyakorlat és a gyakornoki programok szerepe a XXI. században, avagy a gyakorlat a tudás alapja! MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Nagy Cecília Anna (2007) Az érintett-szemlélettől a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig. A stakeholder-elmélet. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ferenc (2007) A MÁV Zrt. egyik üzletfejlesztési lehetőségének elemzése a budapesti elővárosi vasút értékelésén keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási Zsófia Ágnes (2007) A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht. (ITDH) szerepe a sikeresebb vállalkozásfejlesztés gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Krisztina (2007) A Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Palágyiné Váradi Katalin (2007) Személyiségfejlesztés és karriermenedzsment a Tesco Globál Zrt-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Ferenc György (2007) A média szerepe a Public Relations-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál Tímea (2007) Innovatív kis- és középvállalkozások finanszírozása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pónusz Sándorné (2007) Kafetéria, avagy amit akartok? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Silye Judit (2007) Teljesítményértékelés a Magyar Posta Zrt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Svircevic Nikola (2007) Minőségmenedzsment módszerek a közigazgatásban (Az alkalmazás lehetőségeinek és egy városi önkormányzat tapasztalatainak bemutatása). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Andrea (2007) Személyzetfejlesztés, mint beruházás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Henrik (2007) "Miért hagytuk, hogy így legyen?" A felszámolási eljárás bemutatása egy konkrét kisvállalat esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály Erika (2007) Szerkezeti változások a béren kívüli juttatásokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Mária (2007) A coaching története, a coaching gyakorlati alkalmazása munkahelyemen. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sápai Gergely (2007) Beszerzés és stratégia az Electrolux-nál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarnótzky Csaba (2007) Verseny a hallgatókért: Felsőoktatási marketing - A weboldalak, mint hatékony marketingkommunikációs eszközök -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tasner Zoltánné (2007) Munkakörök illeszkedése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tessényi Judit (2007) A Szerencsejáték Zrt. jövője. A felelős vállalati magatartás nemzetközi értelmezése és kidolgozása a hazai szerencsejáték szervező vonatkozásában, különös tekintettel az Uniós elvárásokra és a játékszenvedély kérdéskörére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Timár Andrea Mária (2007) Diplomás pályakezdők a munkaerőpiacon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tisóczki Beáta (2007) A teljesítményértékelés és alkalmazási területei a humánpolitikában, különösen a közszférában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Edit (2007) Toborzás-kiválasztás folyamatának korszerűsítése, fejlesztése a MÁV ZRT-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Andrea (2007) Marketingkommunikáció a tömegközlekedésben: a lehetőségek áttekintése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Túróczi János (2007) Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gazdaságfejlesztő KHT. fejlesztésére tett javaslatok egy sikeres ausztriai példa alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi András (2007) A munkafeladatok szervezeteken belüli meghatározásának lehetőségei. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vécsy Bálint (2007) Nemzetközi kiállítások, vásárok alkalmával Magyarország, és Magyarország imázsa. Út Németországon át. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony Péter (2007) CRM a műkereskedelemben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vízhányó Csilla Eszter (2007) Érzelmi intelligencia a kompetencia tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vőnekiné Földi Ibolya (2007) Egy humán szervezet átalakulása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston Matild (2007) Emberi erőforrás fejlesztés a közszférában a képzés, továbbképzés célja és eredményességének bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. szeptember 19. 15:30:55 CEST.