Item where department "Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék" and date of item 2017

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | F | G | H | J | K | L | M | P | S | T | V
Number of items: 32.

A

Agatity, Tamás (2017) Toronyvédő játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Burik, Aurél (2017) Középkorban játszódó taktikai játék Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Andor (2017) 2-dimenziós hídépítő játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Golhovics, Kitti (2017) Terhességi kiskönyv alkalmazás iOS platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harkai, Róbert Tamás (2017) Területfoglaláson alapuló stratégiai játék készítése Virtual Reality eszközökre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herdinai, Krisztina Zsófia (2017) Dinamikus webes recepttár portál AngularJS környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hirling, Dominik (2017) Gerincvelő szegmentálás nyaki régióban készült MRI képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollandi, Gábor (2017) Arckifejezések felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jusztin, Péter (2017) Közlekedési táblák detektálása digitális képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai, Csaba (2017) Intelligens képszerkesztő program fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Dávid (2017) Developing a 3D rail-shooter game in Unity. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Loránd (2017) FPS típusú játék készítése Unity 3D-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Marcell Tamás (2017) Szegmentációs algoritmusok többértékű orvosi képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ottó (2017) 1D és 2D kompozit anyagú objektumok nemlineáris deformációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kotrusz, Katalin (2017) Színes képek kvantálása Matlab programrendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gréta (2017) Vitorlás hajózást segítő applikáció Android platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krausz, Tibor (2017) Adatbázis tervező alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Gergely Péter (2017) 3D nyomtatás optimalizálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár, János (2017) Flotta követő rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ludányi, Gergely (2017) Futball Szimulátor Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mátéffy, Kristóf (2017) A „TomoPuzzle” logikai játék elemzése és megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, László (2017) Ionsugaras mintapreparáló berendezés lyukdetektáló mechanizmusának megvalósítása matematikai és szoftveres módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Ede (2017) Ipari CT szkenner GUI funkcionalitásainak fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pantea, Róbert (2017) Virtuális valóság alkalmazások implementálása orvosi rehabilitáció segítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Gergely (2017) Ellenfélvezérlő stratégiák összehasonlítása egy Unreal Engine játékprogramban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szegedi, Dávid (2017) Az FCC és a BCC rácsok topológiai tulajdonságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szin, Nándor (2017) 3D testfelszín modell "felöltöztetése". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőts, Tamás (2017) Sportolást segítő Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tömördi, Péter (2017) Színvakság szimulátor mobil eszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Zoltán (2017) Képrekonstrukció strukturális információval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró, Máté (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vinkó, Dávid (2017) iOS RPG játék fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 2. 21:11:40 CEST.