Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek?

Kempf, Andrea Erzsébet (2013) Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_Kempf_Andrea_Erzsébet_KEAPADB_SZE_SZ.pdf] PDF
2014_Kempf_Andrea_Erzsébet_KEAPADB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

-

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

magyartanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Gaál, Zsuzsanna
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 22. 14:26
Last Modified: 2015. Apr. 22. 14:26
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51526

Actions (login required)

View Item View Item