Az új média hatása a Z generációra, avagy hogyan befolyásol a YouTube

Drozdik, Evelin (2018) Az új média hatása a Z generációra, avagy hogyan befolyásol a YouTube. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Drozdik_Evelin_E64J17_SZ.pdf] PDF
2018_Drozdik_Evelin_E64J17_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

Abstract

Az internet teljesen behálózza a minden napjainkat, a különböző hírportálokon és a Social Media felületeken megjelenő tartalmak, életünk nagy részét képzik. Nem múlik el nap cikkek és posztok böngészése nélkül. Az okos eszközeink - okos telefon, tablet, laptop -, nélkül sokszor csak félembernek érezzük magunkat. Szakdolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy a technológia fejlődése milyen utat nyitott az információ terjedésében; hogyan váltak a tartalomfogyasztókból, tartalomelőállítók. Mi a szerepe az influencereknek a Z generáció életében és ezt, hogyan használják ki a márkák a reklámozásban. A véleményvezéreket elsődlegesen a YouTube-ból kiemelkedve vizsgálom, hiszen a legnépszerűbb videómegosztó portál rengeteg fejlődésen ment keresztül az elmúlt években.

English title

The impact of New Media on Generation Z - how the YouTube influence

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Mátyus, Imre
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2019. May. 10. 09:23
Last Modified: 2019. May. 13. 07:51
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74257

Actions (login required)

View Item View Item