Translating Advertisement Slogans : an analysis of the methods aimed to achieve communicative equivalence in the translation of English slogans into Hungarian

Bérczi Krisztina (2011) Translating Advertisement Slogans : an analysis of the methods aimed to achieve communicative equivalence in the translation of English slogans into Hungarian. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2011_berczi_krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (3MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Angol-Amerikai Intézet

Specialization

angol

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Bakti MáriaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2011
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2019. Feb. 07. 12:07
Last Modified: 2019. Feb. 11. 12:57
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72179

Actions (login required)

View Item View Item