A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály: A Reményhez

Holcz, Ágnes (2017) A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály: A Reményhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2017_Holcz_Ágnes_V9766P_SZ.pdf] PDF
2017_Holcz_Ágnes_V9766P_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)
[thumbnail of 2017_holcz_agnes_biralati_lap.pdf] PDF
2017_holcz_agnes_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (466kB)

English title

The way to analize a literary work in a classroom, the gost of the "into" and the "too" interpret

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Magyar Irodalmi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

magyartanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Cserjés, Katalin
magyar szakmódszertan oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.03. General literature studies
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 05. 09:33
Last Modified: 2024. Mar. 14. 19:12
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111

Actions (login required)

View Item View Item