Holcz, Ágnes (2017) A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály: A Reményhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2017_Holcz_Ágnes_V9766P_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
![]() |
PDF
2017_holcz_agnes_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only Download (466kB) |
English title
The way to analize a literary work in a classroom, the gost of the "into" and the "too" interpret
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Cserjés, Katalin
magyar szakmódszertan oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities 06. Humanities > 06.02. Languages and Literature 06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.03. General literature studies |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2018. Jun. 05. 09:33 |
Last Modified: | 2024. Mar. 14. 19:12 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70111 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |