Zánkai, Daniella Zsuzsanna (2015) Befolyásolhatja-e két eltérő információ-feldolgozó rendszerünk implicit szekvencia-tanulásunkat, valamint annak áthuzalozását 15-16 éves korban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2016_Zánkai_Daniella_Zsuzsanna_ZADSAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Does our two different information-processing systems affect implicit sequence learning and rewiring of this previous implicitly acquired sequences at age of 15-16 years?
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hallgató, Emese
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2016. Dec. 12. 16:20 |
Last Modified: | 2016. Dec. 12. 16:20 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59024 |
Actions (login required)
View Item |