Kis, Kitti (2014) A hátrányos helyzet szerepe a tanulási motiváció alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2015_Kis_Kitti_KIKQABB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (439kB) |
English title
The Role of Disadvantaged Situation in Forming of Learning Motivation
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Neveléstudományi Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Oct. 30. 13:08 |
Last Modified: | 2015. Oct. 30. 13:08 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53857 |
Actions (login required)
View Item |