Vid, György (2014) Köznevelési törvény életbelépése és fenntartóváltozás (KLIK) során bekövetkező megváltozott vezetői szerep meghatározása az iskolai autonómia (koncentrálva közoktatásra) változásának tükrében, összehasonlítása az eddigi gyakorlattal (1985. évi I. törvény hatálybalépésétől), fókuszálva a vezető hatáskörének és a mindenkori fenntartó szerepének változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Vid_György_VIGIAAT_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Comparing the management,the changed maintenance function (KLIK), the employer's rights, the leadership and school authonomy of the previous and the newest Public Education Act
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet
Specialization
pedagógus szakvizsga holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés
Supervisor(s)
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Apr. 28. 10:45 |
Last Modified: | 2015. Apr. 29. 09:25 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52451 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |