Mucsiné Erdei, Mónika (2014) A tanulmányaikat gyógypedagógiai intézményben kezdő és a spontán integrációból kikerülő tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2013_Mucsiné_Erdei_Mónika_MUELAAF_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (737kB) |
English title
Mastery motivation of students with mild intellectual disabilities. Comparison of those who started of school in special education and those who transferred from mainstream education
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Neveléstudományi Intézet
Specialization
pedagógus szakvizsga természettudomány
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Jun. 24. 10:35 |
Last Modified: | 2015. Jun. 24. 10:35 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52121 |
Actions (login required)
View Item |