A tanulmányaikat gyógypedagógiai intézményben kezdő és a spontán integrációból kikerülő tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának vizsgálata

Mucsiné Erdei, Mónika (2014) A tanulmányaikat gyógypedagógiai intézményben kezdő és a spontán integrációból kikerülő tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Mucsiné_Erdei_Mónika_MUELAAF_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Mucsiné_Erdei_Mónika_MUELAAF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (737kB)

English title

Mastery motivation of students with mild intellectual disabilities. Comparison of those who started of school in special education and those who transferred from mainstream education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

pedagógus szakvizsga természettudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Jun. 24. 10:35
Last Modified: 2015. Jun. 24. 10:35
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52121

Actions (login required)

View Item View Item