Madácsy, Flóra Ágnes (2014) Ist Werbesprache eine besondere Sprache? Eine kommunikationstheoretische und morphosyntaktische Analyse von ausgewählten deutschen Werbungen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Madácsy_Flóra_Ágnes_MAFTAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (977kB) |
English title
Is the language of commercials special? A communication theoretical and morphosyntactical analysis of selected german commercials
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Germán Filológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Sántáné-Túri, Ágnes
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Apr. 08. 09:52 |
Last Modified: | 2015. Apr. 08. 09:52 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51881 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |