Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek?

Kempf Andrea Erzsébet (2013) Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2014_Kempf_Andrea_Erzsébet_KEAPADB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

English title

-

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

magyartanár

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Gaál ZsuzsannaadjunktusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2013
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2015. Apr. 22. 14:26
Last Modified: 2015. Apr. 22. 14:26
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51526

Actions (login required)

View Item View Item