Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek?

Kempf Andrea Erzsébet (2013) Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2014_Kempf_Andrea_Erzsébet_KEAPADB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

-

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

magyartanár

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Gaál ZsuzsannaadjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2015. Apr. 22. 14:26
Utolsó módosítás: 2015. Apr. 22. 14:26
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51526

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet