Tanulási zavarral küzdő gyermekek iskolai kötődése és eredményessége

Paulinusz, Ágnes (2013) Tanulási zavarral küzdő gyermekek iskolai kötődése és eredményessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_Paulinusz_Ágnes_PAASADB_SZE_SZ.pdf] PDF
2012_Paulinusz_Ágnes_PAASADB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (739kB)

English title

How children with learning disabilities are attached to school and how they can be efficiency

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Török, Erzsébet
óraadó
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Mar. 26. 09:38
Last Modified: 2015. Mar. 26. 09:38
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47006

Actions (login required)

View Item View Item