Paulinusz, Ágnes (2013) Tanulási zavarral küzdő gyermekek iskolai kötődése és eredményessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2012_Paulinusz_Ágnes_PAASADB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (739kB) |
English title
How children with learning disabilities are attached to school and how they can be efficiency
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Török, Erzsébet
óraadó
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Mar. 26. 09:38 |
Last Modified: | 2015. Mar. 26. 09:38 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47006 |
Actions (login required)
View Item |