A női reklámok fejlődéstörténete - Reklámozási technikák, női szerepek változása és a szépségmítosz terjedése a Nők Lapjában megjelenő reklámokban 1950-től 2007-ig

Bódi Szilvia (2008) A női reklámok fejlődéstörténete - Reklámozási technikák, női szerepek változása és a szépségmítosz terjedése a Nők Lapjában megjelenő reklámokban 1950-től 2007-ig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2008_bodi_szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (24MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Sződy ÁgnesUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2008
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Aug. 21. 10:27
Last Modified: 2013. Aug. 22. 08:34
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41190

Actions (login required)

View Item View Item