![]() | Up a level |
Kovács, Csenge (2019) L'insegnamento precoce dell'italiano nello specchio della psicolinguistica. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Mercédesz Erzsébet (2020) Nyelvi jellegzetességek az Alzheimer-típusú demenciával és más vaszkuláris demenciával élő személyek irányított feladatmegoldásai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krix, Ivett (2022) A nyelvi késést mutató gyermekek logopédiai ellátásának változása a KOFA-teszt bevezetésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mihócza, Luca (2022) Új lehetőségek a dadogás terápiájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Keri, Edit (2020) Szókincsvizsgálat 10-14 éves korú vajdasági gyermekeknél az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Barbara (2022) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel : a képek használatának vizsgálata egy értelmileg akadályozott tanulók számára készült tankönyvben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paprika, Dóra (2022) A könnyen érthető nyelv és a mese kapcsolata értelmileg akadályozott gyermekek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Aliz (2003) Egy két és fél éves gyermek nyelvi rendszere és beszédfejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urlauber, Dominika (2022) Az afázia terápia eszköztára összeállításának szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.