Up a level |
Balla, Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bene, Ildikó (1999) A reklámról ókortól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Bálint, Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánszki, Melinda (1999) Szemelvények a reklám történetéből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei, László (2006) A politikai kommunikáció hatásmechanizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Edit Andrea (2019) Green Zone kávézó belső kialakítása és arculatterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdácsi, Magdolna (1999) A reklám lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Hankó, Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katz, Edina (2000) Hogyan lehet az MTV Rt. szegedi stúdiójából piacvezető médium. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Keresztes, Ervin (2007) Kommunikációs stratégiák az ügyintézésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Krisztina (1997) "Minden szinten, szinte minden" : A Kádár-korszak második felének reklámtevékenysége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Kulcsár, András (1980) A tömegkommunikációs eszközök szerepe az elítéltek tudatformálásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Madácsy, Tamás (1997) "Reklámok nélkül csak a hirdetések hiányoznának életünkből?"- avagy reklámok a magyar elektronikus médiában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Marosvölgyi, Klára (1997) Reklámpszichológiai tanulmányok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Molnár, Balázs (2019) Huszonévesen az éjszakában: JoerJunior. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Mária Edina (1997) "Hol tart ma a reklám(ozás) Magyarországon? ". BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Papp, Éva (1998) A PHILIP MORRIS helye és reklámtevékenysége a Világ dohányiparában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sass, Diána (1998) Óriásplakátok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Sebők, Balázs László (2007) A Szegedi Börtön és Fegyház története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sifter, Adél (2020) A koronavírus-járvány hazai válságkommunikációja. A hitelesség és a média szerepe a válságkezelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Attila (1993) "Reklám-szósz". Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Tusori, Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Tünde Diána (2014) A zenei fesztiválok megjelenési formája a különböző médiafelületeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vas, Viola (1998) Eladó az egész világ avagy a reklám kórképe. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Zsigó, Éva (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Árgyelán, Andrea (1997) „A rejtett rábeszélők” Reklámeszközök, reklámhordozók. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.