Balog, Szofi (2021) Az állatok alkalmazhatósága az iskolai mentálhigiénés munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boda, Gábor (2022) Hogyan kapcsolódjak újra a felnőtt gyerekeimhez : segítő beszélgetés egy kétgyermekes édesanyával. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Annamária (2022) A halál feldolgzása mesék által a gyermekirodalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi, Orsolya (2009) Élményterápia a beteg gyermekekért : Bátor Tábor: egy pozitív példa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Ivett (2022) Az identitás érésének segítése gyermekkorban Kertész Erzsi a Göröngyös Úti Iskola köteteinek segítségével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Erika (2008) Zeneterápia : zeneterápia, mint prevenciós módszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kanyó, Virág Barbara (2021) Művészetterápia fiatalkorú szenvedélybetegekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magony, Béla (2001) A ló, mint a komplex terápiás kezelési lehetőségek egyik eszköze, és szerepe a pszichésen és szomatikusan sérült egyének gyógyításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Megyesi, Melinda (2010) A zene hatása a gyermekek vizuális gondolkodására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Máriás, Anita (2021) A tabutémák megjelenése az ifjúsági könyvekben : avagy hogyan kapcsolhatók a biblioterápiákhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Palkó, Melinda (2009) A gyermeki agresszió kezelése a drámajátékok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tiszlavicz, Ádám István (2022) A meditáció és a fiatal felnőttek lelki egészségének kapcsolata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.