Items where Subject is "05.01.02.14. Educational psychology"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 60.

Thesis

Alföldi, Albert (2008) A nemzetiségi nyelvoktatás szerepe az identitás megőrzésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Bettina (1998) A hátrányos helyzetű gyermekek néhány szociálpszichológiai problémája. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bereczné Csörögi, Györgyi Csilla (2008) Drámapedagógia fejlesztő hatása a nevelés folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Renáta Andrea (2006) A kommunikáció szerepe az iskolavezetésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bobvos, Mihály János (2008) Iskolai kommunikáció, és kommunikáció az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borghi, Erika (2008) Önismeret, önnevelés az általános iskolás tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsókiné Polgár, Ildikó (2008) Az óvoda és iskola közötti átmenet pedagógiai, pszichológiai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bukovenszki, Renáta (2006) A roma és a nem roma tanulók iskolával szembeni attitűdjének összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Edina (2008) Pedagógiai konfliktus - szituációk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Tünde (2008) A szabadidő szerepe, jelentősége a fogyatékkal élők nevelési-oktatási intézményeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Beatrix (1998) A mese problémamegoldó hatása és a hatását fokozó tényezők az óvodáskorban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas, Zsuzsanna (2008) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Mária Csilla (2008) A szemléletváltás okai a közoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Dánfi, Krisztina (2008) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési oktatási folyamatban - a vezető lehetőségei a pedagógus fejlesztésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Nagy, Magdolna (2008) A személyiség tükröződése a gyermekrajzokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Imre (2008) Esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Futaki, Éva (2001) A balkezesség pszichológiai és pedagógiai vonatkozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galó, Orsolya (2008) Az önkifejezés fejlesztése a vizuális neveléssel alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Gabriella (2008) Értékekre nevelés a családban (Szülő - gyermek - iskola kapcsolata, hatásai). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györgyiné Felföldi, Éva (2008) A szülői és az iskolai nevelés összehangolásának lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Halák, Miklósné (2008) Magatartászavarok egy kisközségi iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Róbertné (1998) A gyermekek iskolához való viszonyának alakulása. Az iskola pszichés klímája. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hangya, Lajosné (1998) Önismeret, önnevelés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Himer, Ágota (2008) Teljesítményigény és szorongás általános iskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hártleinné Csóti, Szilvia (2009) Kötődés és elszakadás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jászfalusi, Péter (2020) Az Érdekfeszítés Mestersége: Kalandmesterek, mint ideális tanárjelöltek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszás, Bianka (2016) Iskolai agresszió a ceglédi középiskolások szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenessey, Anna (1998) A nevelőotthoni nevelés alapkérdései a lelki sérülések okozta fejlődési zavarok összefüggésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Klatka, Tünde (2009) Átmenetek pedagógiai és pszichológiai nézőpontból : az alsó tagozatból a felső tagozatba lépés problematikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Klára (1966) A gyermek érzelmi megnyilvánulásai és ezek kiváltó okai egyes tanítási órákon. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kovács-Kerülő, Tamás (2008) A televízió hatásai az 5.-6. osztályos általános iskolás gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, István (2010) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési-oktatási folyamatban - a vezető lehetőségei a pedagógus fejlesztésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöcziné Eckert, Anikó (2008) Értékek és értékekre nevelés serdülőkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Magdolna (2008) Stresszhelyzetek és megküzdési stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátóné Sóki, Bernadett (2008) A lovasterápia hatása magatartászavarral küzdő gyerekekre, az Aranyossy Ágoston Általános Iskola gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Boros, Fatime (2008) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatásai a nevelési oktatási folyamatban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pajer, Eszter (2008) Az iskolai szorongás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Judit (1998) Az öngyilkosságok kiváltó tényezői serdülőkorban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Proháczkáné Török, Márta (2008) Kommunikáció és kommunikációs technikák az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prokaj, Adorján (1998) A küzdősport és a serdülőkori deviancia kapcsolata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Prókai, Kornélia (2006) Az iskolaéretlenség kritériumai a pedagógus szemével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Gabriella Mónika (2009) Sajátos nevelést igénylő tanulók kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rónyai, Zoltán (2008) Konfliktuskezelés és megoldási módozatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvár, Zita Katalin (2008) Konfliktuskezelés és megoldási módozatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Selmeczi, Gabriella (1998) A tanár-diák és edző-versenyző kapcsolatról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szivák, Zoltán (1998) Gyermekkori szocializáció, nevelés a családban, az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szász, Éva (1998) Individuálpszichológia a nevelés, önnevelés szolgálatában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szécsi, Szilvia (2006) Az ifjúságvédelemmel kapcsolatos problémák megoldási lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Brigitta (1998) A DADA-program a gyermeknevelésben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sápszki, Edit Anna (2008) Segítő életmódra nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trajer, Szilvia (2001) A Battonyai SOS-gyermekfalu pedagógiai hatékonysága : anya-gyermek kapcsolat bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Bereczk, Gabriella (2009) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Csilla (2020) Az iskolai reziliencia, a szociálisprobléma-megoldás és az iskolai klíma összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Annamária (2009) Konfliktusok az osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Zsolt Antal (2008) Helyes viselkedésminták rugalmas beépítése kortárscsoportok tudatába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki, Gyula Milán (2008) Konfliktus kezelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Weiszberger Zoltánné Schwartz, Erzsébet (1943) Szorongás és félelem az iskolában. Other, Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola.

Wilhelm, Rita (1998) Az iskolai kudarcok kialakulásának okai. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zoltai, Noémi (2006) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Zsótérné Szabó, Anikó (2008) Személyiségfejlődés óvodás-, és kisiskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 22:11:55 CET.