Items where Subject is "01.02.01.16. Computer graphics, computer vision, multimedia, computer games"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | S | T | V
Number of items at this level: 66.

A

Aladics, Tamás (2017) XPM Windows alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Banári, Gábor (2013) Fürdőszobai 3D termékkatalógus WebGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biczó, András (2013) NP-teljes puzzle játékok megoldásának keresése heurisztikák segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Attila (2012) Bináris képek regisztrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Lajos (2018) Valós idejű eredménykövető Darts alkalmazás Android rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáts, Ádám (2017) Tomo Puzzle. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsár, Gábor (2011) Multimédia a hardver oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizolszki, Bettina (2019) Adatbázis alapú online szerepjáték tervezése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csákvári, Csaba (2014) Képfeldolgozó algoritmusok implementálása GPU-ra (CUDA). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czöndör, László (2015) Platformfüggetlen játék fejlesztése Unity-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobai, Róbert (2016) "MeTube" - Biztonságos felhő alapú média szolgáltatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elek, Renáta (2016) Image-based camera control for surgical robotic interventions. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fancsali, Dóra (2018) 3D vékonyítás szemléltetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Dénes (2018) NI SOM alapú lock-in erősítő szoftverének megvalósítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ficsor, Tamás (2019) Megerősítéses tanulás alkalmazása körökre osztott stratégiai játékhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Krisztián Attila (2018) 3D akciójáték implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gere, Boglárka (2017) Csapat szerepjáték megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gieth, Zoltán (2003) A multimédia szerepe a matematika oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göbölyös, Dávid (2019) Lapelrendezések vizsgálata dokumentum spektrummal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gúti, Bence (2019) VR Dangerball játék fejlesztése Unityben Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegoczki, Gábor (2019) Aláírás- hitelesítés Dynamic Time Warping alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herman, Ferenc (2017) Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hirling, Dominik (2017) Gerincvelő szegmentálás nyaki régióban készült MRI képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollandi, Gábor (2017) Arckifejezések felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Regina (2016) Torpedo feladvány automatikus megoldása java környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenei, Bendegúz (2018) Implementing a self-scaling convolutional neural network. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Norbert (2022) A nagy pénzrablás Unityben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Péter (2016) Szenzorvezérelt 2D grafika a repülőgépvezetés oktatásában okostelefonon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gábor (2013) Számítógépes játék készítése grafikai és fizikai motorokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Imre Andor (2018) Sík alakzatok 3D rekonstrukciója sztereó és előre mozgó kamera képéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jurecska, György (2019) 3 dimenziós játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jusztin, Péter (2017) Közlekedési táblák detektálása digitális képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai, Csaba (2017) Intelligens képszerkesztő program fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Roland (2019) Útsávok detektálása autós kamera képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dániel (2022) 3D kalandjáték fejlesztése Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Marcell Tamás (2017) Szegmentációs algoritmusok többértékű orvosi képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztyó, Kristóf (2019) JavaScriptből vezérelhető Vulkan alapú 2D rajzolás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2018) Képtérbeli élesítő szűrők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krausz, Péter József (2017) Padlólapok illesztése textúramintázatuk alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár, János (2017) Flotta követő rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Liszkai, Ádám Csaba (2017) Nehéz Masyu példányok generálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Norbert (2017) Reptéri forgalomirányító játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra, Péter (2015) Képfeldolgozó operátorok mobil kamera élőképen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ádám (2018) Illesztőminták előállítása keresőtáblákból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Balázs (2016) Karakterek felismerése alakjellemzők alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, László (2017) Ionsugaras mintapreparáló berendezés lyukdetektáló mechanizmusának megvalósítása matematikai és szoftveres módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Ede (2018) Ipari CT szkenner GUI funkcionalitásainak fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dávid (2018) Számlakép feldolgozó rendszer frontend moduljának prototípus fejlesztése Angular 7-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Najzer, Helga (2013) 3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyárai, Dániel (2014) Andriod alapú rendszámfelismerő rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Márton (2017) Online póker alkalmazás ASP.NET Core technológiával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Dominik (2022) Ori klón játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrás, Bálint (2018) 3D modellek létrehozása és nyomtatása orvosi képalkotó eljárásból nyert adatok felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pitó, Albert (2018) NIFTI képformátum vizualizálása és léziók megjelölése orvosi alkalmazáshoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Dániel Péter (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Krisztián (2019) Író azonosítás kézírás alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szin, Nándor (2017) 3D testfelszín modell "felöltöztetése". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, Szabolcs (2017) Microsoft Visio bővítmény fejlesztése, tervrajzok feldolgozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Dániel (2016) DTW-n alapuló offline aláírás hitelesítés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömördi, Péter (2019) Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vakarcs, Károly Bence (2018) Objektumdetekció forgalomban készített fényképeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varjas, Viktor (2013) Szerver oldali gépkocsi felismerés mobil kliens használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gergő (2019) Digitális képmanipulációk igazságügyi elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Emil (2019) Képi- és alakjellemzők vizsgálata a karakterfelismerésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Viszkok, Tamás (2017) Béka táblajáték fejlesztése Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörösmarty, Bence (2017) Szerepjáték készítése modern web-alapú technológiák segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 03:18:42 CET.