Item where specialization "tanító" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ú
Number of items: 61.

A

Albert, Emese (2023) Az iskolai pedagógiai programok elemzése az egészségfejlesztés biztosításának, megvalósításának, hatékonyságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barta, Boglárka Zsófia (2023) Szépirodalmi mű elemzése és tanítása Berg Judit: Rumini című műve alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánvölgyi, Petra Erzsébet (2023) Kooperatív technikák alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csapóné Balogh, Brigitta (2023) Szemléltető eszközök használata matematikaórán : színesrúd-készlet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Laura (2023) A gyermekekhez való hozzáállás és a róluk való gondolkodás a 20. századi Európában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibolya, Viktória (2023) A Komplex Alapprogram alkalmazásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobó, Regina (2023) Valószínűségi játékok 6-tól 12 éves korig : a valószínűség témakörének felbukkanása más témakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Luca (2023) A lovak és a lovaglás hatása a gyerekek fizikai és pszichikai fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faldum, Lilla (2023) Egyszerűen, stresszmentesen tanulni és tanítani. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fanaczánné Markó, Alexandra (2023) A szülői bevonódás hatása az iskolai teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Teréz (2023) Társasjátékok alkalmazása a 6-12 évesek matematikai képességének fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrás, Ágnes (2023) A matematikai szorongás megjelenése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Petra (2023) Gyermekkori traumák feldolgozása az irodalom segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galgóczi, Vivien Szofi (2023) Meseolvasás hatása a szókincsbővülésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombás, Dominik (2023) Küzdősportok az irodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goron, Dóra (2023) Dansurile populare române din Ungaria. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyimesi, Csenge (2023) Hogyan segíti a gyermekek felnőtté válását Rick Riordan mitológia alapú regénysorozatainak olvasása? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Regina Anett (2023) Generációk pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Niké (2023) Rajzelemzés fajtái, története és a gyermekek rajzi tevékenységének a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Janka (2023) A fenntarthatóság megjelenése az oktatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hanó, Eszter (2023) Slam poetrytől a kortárs líráig - Závada Péter költészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horcsák-Szabó, Kitti (2023) Az iskolán belüli bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Nikolett (2023) A 10-12 éves korú gyermekek motivációja a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hári, Csenge (2023) A digitális oktatás kihívásai és a pandémia hatásai a hátrányos helyzet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kenéz, Kata (2023) Japán művészettörténet: A tus technika kialakulásának története a Japán művészetben és alkalmazása az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2023) Fenntarthatóságra nevelés az élménypedagógia és a zoopedagógia módszereivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina Éva (2023) Környezeti veszélyek megismertetése az általános iskola 1-6. évfolyamán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2023) Roma gyerekek az oktatásban : roma gyerekek óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kupecz, Annamária (2023) Halasi Mária: Az utolsó padban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Köblös, Edina (2023) A matematikai szorongás vizsgálata alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Költő, Julianna Gizella (2023) Lieder im frühen DaF-Unterricht. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Koppány (2023) Képregények használata az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madár, Bernadett Tünde (2023) A kortárs magyar irodalom hatása az olvasóvá nevelésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Anita (2023) Agresszió az iskolában : online zaklatás (cyberbullying) előfordulása a 10-16 éves gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mukus, Dominika Olimpia (2023) A mozgásfejlődés, mozgástanulás megfigyelése az 1. osztályos gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Mirtill Martina (2023) Gyermekábrázolás a XX. század első felének magyar irodalmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Tamás (2023) Foci a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemetz, Eszter (2023) A Magyarországot és Finnországot ért kihívások válaszainak hatásai az oktatási rendszerre és a nemzetközi felméréseken elért eredményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Ildikó (2023) Az állatok hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Dóra (2023) Hogyan hat a szülők nevelési stílusa a gyermekeik kortárskapcsolatainak kialakítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Poprádi, Nóra (2023) A család hatása a 3. évfolyamos tanulók szabadidős mozgásos aktivitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rosta, Dávid (2023) Kortárs Magyar mesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi, Ákos (2023) Gyermekábrázolás az impresszionizmustól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi Szabó, Ildikó (2023) A tanító és a szociális munkás hivatás összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schal, Gréta Melinda (2023) Családi és iskolai szocializáció roma gyermekek életében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Evelin (2023) Magyar gyermekkönyv- illusztrációs trendek a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Fanni (2023) Irodalmi művek kompetencia alapú oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szabina Anita (2023) A csapatsport játékok fejlesztő hatása a társas kapcsolati készségekre a kisiskolás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Nikolett (2023) Médiahasználat kisgyermekkorban : középpontban a 6-12 éves korosztály. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombathelyi, Adrienn (2023) Az iskolai osztály mint csoport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Petra (2023) A helyes fogápolás, a szájhigiéné jelentősége kisiskolás korban, a tanító és a szülők lehetőségei a prevencióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Gréta (2023) A zene hatása az angol nyelv tanulására alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás-Smit, Szabina (2023) Testvérek hatása a 6-10 éves korú gyermek szociális és érzelmi kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Evelin Anasztázia (2023) Kosztolányi Dezső gyermekirodalma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Beáta (2023) Iskolán kívüli mozgásos tevékenység az általam választott 4. évfolyamban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Földi, Alexandra (2023) A válás hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajda, Vanda Katinka (2023) Tanítói tapasztalatok a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásáról, neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Barbara (2023) Múzeumpedagógia a vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Kamilla (2023) Az ismeretszerzés lehetőségei és eszközei a környezetismeret oktatásban vidéki és városi intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zomborácz, Viktória (2023) Az integráció sikerességének vizsgálata sajátos nevelési igényű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újvári, Nóra (2023) Az iskolai bullying hatásának vizsgálata, kitérve a felnőttkori szociális kapcsolatrendszer zavarokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 14. 00:50:41 CET.