Albert, Emese (2023) Az iskolai pedagógiai programok elemzése az egészségfejlesztés biztosításának, megvalósításának, hatékonyságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Boglárka Zsófia (2023) Szépirodalmi mű elemzése és tanítása Berg Judit: Rumini című műve alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánvölgyi, Petra Erzsébet (2023) Kooperatív technikák alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csapóné Balogh, Brigitta (2023) Szemléltető eszközök használata matematikaórán : színesrúd-készlet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos, Laura (2023) A gyermekekhez való hozzáállás és a róluk való gondolkodás a 20. századi Európában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czibolya, Viktória (2023) A Komplex Alapprogram alkalmazásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Regina (2023) Valószínűségi játékok 6-tól 12 éves korig : a valószínűség témakörének felbukkanása más témakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkos, Luca (2023) A lovak és a lovaglás hatása a gyerekek fizikai és pszichikai fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faldum, Lilla (2023) Egyszerűen, stresszmentesen tanulni és tanítani. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fanaczánné Markó, Alexandra (2023) A szülői bevonódás hatása az iskolai teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Teréz (2023) Társasjátékok alkalmazása a 6-12 évesek matematikai képességének fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forrás, Ágnes (2023) A matematikai szorongás megjelenése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fáskerti, Petra (2023) Gyermekkori traumák feldolgozása az irodalom segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galgóczi, Vivien Szofi (2023) Meseolvasás hatása a szókincsbővülésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, Dominik (2023) Küzdősportok az irodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Goron, Dóra (2023) Dansurile populare române din Ungaria. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyimesi, Csenge (2023) Hogyan segíti a gyermekek felnőtté válását Rick Riordan mitológia alapú regénysorozatainak olvasása? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyuris, Regina Anett (2023) Generációk pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáll, Niké (2023) Rajzelemzés fajtái, története és a gyermekek rajzi tevékenységének a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáspár, Janka (2023) A fenntarthatóság megjelenése az oktatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hanó, Eszter (2023) Slam poetrytől a kortárs líráig - Závada Péter költészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horcsák-Szabó, Kitti (2023) Az iskolán belüli bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Nikolett (2023) A 10-12 éves korú gyermekek motivációja a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hári, Csenge (2023) A digitális oktatás kihívásai és a pandémia hatásai a hátrányos helyzet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kenéz, Kata (2023) Japán művészettörténet: A tus technika kialakulásának története a Japán művészetben és alkalmazása az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Eszter (2023) Fenntarthatóságra nevelés az élménypedagógia és a zoopedagógia módszereivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Krisztina Éva (2023) Környezeti veszélyek megismertetése az általános iskola 1-6. évfolyamán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Viktória (2023) Roma gyerekek az oktatásban : roma gyerekek óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kupecz, Annamária (2023) Halasi Mária: Az utolsó padban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Köblös, Edina (2023) A matematikai szorongás vizsgálata alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Költő, Julianna Gizella (2023) Lieder im frühen DaF-Unterricht. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Koppány (2023) Képregények használata az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Madár, Bernadett Tünde (2023) A kortárs magyar irodalom hatása az olvasóvá nevelésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Anita (2023) Agresszió az iskolában : online zaklatás (cyberbullying) előfordulása a 10-16 éves gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mukus, Dominika Olimpia (2023) A mozgásfejlődés, mozgástanulás megfigyelése az 1. osztályos gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Mirtill Martina (2023) Gyermekábrázolás a XX. század első felének magyar irodalmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tamás (2023) Foci a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyemetz, Eszter (2023) A Magyarországot és Finnországot ért kihívások válaszainak hatásai az oktatási rendszerre és a nemzetközi felméréseken elért eredményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Palásti, Ildikó (2023) Az állatok hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Dóra (2023) Hogyan hat a szülők nevelési stílusa a gyermekeik kortárskapcsolatainak kialakítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Poprádi, Nóra (2023) A család hatása a 3. évfolyamos tanulók szabadidős mozgásos aktivitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rosta, Dávid (2023) Kortárs Magyar mesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rádóczi, Ákos (2023) Gyermekábrázolás az impresszionizmustól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sarkadi Szabó, Ildikó (2023) A tanító és a szociális munkás hivatás összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schal, Gréta Melinda (2023) Családi és iskolai szocializáció roma gyermekek életében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Evelin (2023) Magyar gyermekkönyv- illusztrációs trendek a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Fanni (2023) Irodalmi művek kompetencia alapú oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Szabina Anita (2023) A csapatsport játékok fejlesztő hatása a társas kapcsolati készségekre a kisiskolás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Nikolett (2023) Médiahasználat kisgyermekkorban : középpontban a 6-12 éves korosztály. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szombathelyi, Adrienn (2023) Az iskolai osztály mint csoport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szombati, Petra (2023) A helyes fogápolás, a szájhigiéné jelentősége kisiskolás korban, a tanító és a szülők lehetőségei a prevencióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Gréta (2023) A zene hatása az angol nyelv tanulására alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás-Smit, Szabina (2023) Testvérek hatása a 6-10 éves korú gyermek szociális és érzelmi kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Evelin Anasztázia (2023) Kosztolányi Dezső gyermekirodalma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Beáta (2023) Iskolán kívüli mozgásos tevékenység az általam választott 4. évfolyamban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törökné Földi, Alexandra (2023) A válás hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vajda, Vanda Katinka (2023) Tanítói tapasztalatok a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásáról, neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Barbara (2023) Múzeumpedagógia a vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vigh, Kamilla (2023) Az ismeretszerzés lehetőségei és eszközei a környezetismeret oktatásban vidéki és városi intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zomborácz, Viktória (2023) Az integráció sikerességének vizsgálata sajátos nevelési igényű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Újvári, Nóra (2023) Az iskolai bullying hatásának vizsgálata, kitérve a felnőttkori szociális kapcsolatrendszer zavarokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.