![]() | Up a level |
Bereczki, Csilla (2018) Az állampolgári műveltség összetevőinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bika, Gabriella (2018) Bologna folyamat, duális képzés - innovatív felsőoktatás a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bolvári, Lilla (2018) Angol nyelvi tudástranszfer vizsgálata 11. évfolyamos gimnazisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Bettina (2018) A hátrányos helyzetű tanulók jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdag, Regina (2018) Nyelvoktatási módszerek hatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herfert, Nóra (2018) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrációjának törvényi és tantervi háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herter, Margit Júlia (2018) A drámapedagógia jelene és múltja a nevelésben-oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jevremov, Simona (2018) A kétnyelvűség iskolai kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Dominika (2018) Állampolgári nevelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Német, Nikolett (2018) Az érzelmek és a gyermekkori érzelemszabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nóvé, Eszter (2018) Médiatudatosságra való nevelés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szanka, Éva (2018) A tehetség értelmezésének, fejlesztésének szemléltető bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szelecz, Dániel (2018) A nyelvtanulást befolyásoló tényezők Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs, Krisztina (2018) A szociális kompetencia fejlettsége és tantárgyakba ágyazott fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tonkovic, Andrea (2018) Sajátos nevelési igényű (SNI) gyerekek oktatása Magyarországon és Szerbiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ujszászi, Katinka (2018) A tanulási motivációt és az idegennyelv - tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veress, Attila (2018) Mobilkommunikációs Eszközök Alkalmazási Lehetőségei az Oktatásban : Célok, Módszerek és Megvalósítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.