Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2006

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 418.

Andor, Attila (2006) Egy új arc a médiában: a Gazdasági Rádió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyal, Csaba (2006) Forgatókönyvírás a rendezvényszervezésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyal, Zoltán (2006) Hétköznapok krónikásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyal, Zoltán (2006) A Paksi Atomerőmű Rt. válságkommunikációja a 2003. áprilisi üzemzavar tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antonovics, Dávid (2006) A Duna Televízió helyzete a közszolgálati médiában avagy milyen nehéz az út Magyarország "Csillagösvényén". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bak, Béla (2006) A médiaügynökségek szerepe az integrált kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Attila (2006) A "morning-show"-tól a szindikátig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Bernadett (2006) A produkció reklámozása a film készítése előtt, alatt és után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Dániel (2006) A számítástechnika hatása a televízió képi világára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartucz, Katalin (2006) II. János Pál a fiatalok pápája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Batta, Barnabás (2006) A zenei újrahasznosítás kora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsáth, Gergely (2006) Politikai marketing és a politikai PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2006-os országgyűlési választások közeledtére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencze, Nóra Zsófia (2006) Az SZDSZ és az MDF diszkurzív téralkotásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bende, Zsófi (2006) Egy jobb világért - kommunikáció a humanitárius segélyezésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bendó, Zsuzsanna (2006) Elektronikus sajtó története Szolnokon. A Magyar Rádió Szolnoki Stúdiójának története 1953-tól 1990-ig, valamint a Szolnok Városi Televízió története 1985-től 1990-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, Lívia (2006) Mussolini és a szervezeti bizalomépítés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Béla (2006) A gyűlöletbeszéd problémája Magyarországon, különös tekintettel a romákkal szembeni előítéletes kommunikációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bern, Tibor (2006) Csoportok a valós és a virtuális világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blahó, László (2006) A Call Center fogalma és alkalmazása a szervezet kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Linda (2006) Az anyává válás dimenziói - A kezdetek: várandósság és születés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Tímea (2006) Az Atalanta Oktatási Kft. márkaépítésének egy lehetséges útja a public relations eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodonyi, Andrea (2006) A naptári ünnepek megjelenítése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bolyóczki, Mónika (2006) Környezetvédelmi szemléletformálás - Egy EU-projekt kommunikációs támogatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bondor, Vilmos (2006) Többségi romakép a magyar országos kereskedelmi televíziók hírműsoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár, Katinka (2006) A televízió hatása a kisiskolás gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bordás, Mária (2006) A public relations szerepe és jelentősége a multi-level marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borsos, Georgina (2006) A roma kisebbség helyzete a médiában és az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Szilvia (2006) Füst Milán irodalmi alkotásainak audiovizuális megjelenítése a Magyar Televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Breiner, Tamás (2006) A jelenkori történelem visszatükröződése a James Bond-filmek eszköztárában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buncsik, Ildikó (2006) Hogyan vált üzletté a bölcsőhalál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buzál, Henrietta (2006) A rendszerváltás két napilap tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánáti, Erika (2006) Látássérült emberek a városi közlekedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdos, Judit (2006) Finnország a képzeletünkben - Finnország immaginációk egy internetes közösség körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bérci, Márton (2006) A Sport TV elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi-Kéki, Kira (2006) A Magyar Televízió Híradójának új, személyi modellje és nyelvi elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bóna, Csilla Ildikó (2006) Deák és a Kiegyezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Chladek, István (2006) Egy magyar nagyvállalat belső kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, József (2006) A hatékony online vállalati kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh, Zsuzsanna (2006) A Magyar Turizmus Rt. kommunikációs és marketingkommunikációs tevekenységének bemutatása különös tekintettel az egészségturizmusra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cselényi, Krisztina (2006) "Korunk értelmének, korunk érzelmének organuma lenni, ez hivatásunk." Kossuth Lajos hírlapírói munkássága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csicsely, Zoltán (2006) Angyalvadászok - Színikritikák az országos politikai napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikos, Dávid (2006) A kereskedelmi adók show-műsorainak hatása és szubkultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikos , Dávid (2006) Kereskedelmi adók show-műsorainak hatása és szubkultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszér, Annamária (2006) Nyelvhasználat által megvalósuló befolyásolás a magyar nyelvű írott reklámszövegekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, István (2006) A munkahelyi stressz, és annak a családra gyakorolt szociológiai hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Ágnes (2006) A Nagy Könyv - Kulturális valóság-show Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csák, Péter (2006) Médiamunka a média és a hirdető közvetlen kapcsolatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csókási, Balázs (2006) Jelenkori halálfelfogás, illetve annak megjelenítése az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Annamária (2006) Országimázs kontra turizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Annamária (2006) A nemzeti turisztikai hivatalok marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czikora, Ágnes (2006) Látni és láttatni: A Bartók+ Miskolci Nemzetközi operafesztivál a televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirják-Nagy, Zsuzsanna (2006) Kommunikáció az elektronikus térben - Az Internet szerepe a PR-ben a Richter Gedeon Rt. belső kommunikációs hálózatának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czövek, László (2006) Fogyatékos emberek Magyarországon és az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demel, Krisztina (2006) Mi újság a Futrinka utcában? Gyermekműsorok a televízióban (Hogyan befolyásolják a gyermekek fejlődését a képernyőn látottak?). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Di Dio, Laura (2006) A protokoll és kommunikáció megismerése a médiában dolgozók számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dina, Miletta (2006) A Művészetek Palotája PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dittmayer, A. Izabella (2006) A jövő kiszámíthatatlan, de biztosítható. Az AEGON Általános Biztosító Rt. arculatának és szervezeti kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Katalin (2006) Sokkoló reklámok - mikor sok a sokk? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dohovics, Réka (2006) Minőségmenedzsment a Well Reklám és PR Ügynökségnél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Doma, Lilla (2006) A média befolyása a zenei ízlés alakulására, a Megasztár című műsor vizsgálatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Kata (2006) Média és rendőrség kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Katalin (2006) Esti hírműsorok egy magyar kereskedelmi és egy közszolgálati csatornán 2005-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Bernadett (2006) Felvidéki magyar kisebbség és kisebbségi sajtó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dér-Boldog, Virág (2006) A Hidas-Raffai féle anya-magzat kapcsolatanalízis prenatális hatása a gyermek korai beszédfejlődésére, kapcsolatteremtő- és kötődési képességére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Klára (2006) A gyermekek és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Gabriella (2006) A modern tv híradó megszervezése, hierarchiája, technikai eszköz parkja, és ezek működtetése. A gyártásvezető általános és napi feladatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Endre, László (2006) Az amerikai magyarság története és mai helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei-Bors, Tímea (2006) A NavNGo Kft. szervezeti kultúrjának vizsgálata Geert Hofstede dimenziói alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Andrea (2006) A marketingkommunikáció változásai az információs társadalom korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Zsófia (2006) A rockzenei szubkultúrák bemutatása és megjelenésük a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erhardt, Ágoston (2006) Közös út - Cigánypasztoráció Csobánkán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erményi, Brigitta (2006) A hazugság hatása a baráti kapcsolatokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faragóné Vasvári, Klára Katalin (2006) József Attila a Magyar Televízió fejlődésének történetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Milán (2006) Hollywood és politika - Kazan árulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Gábor (2006) Színes magazinok tipográfiája az asztali kiadványszerkesztés korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Katalin (2006) A hazai ifjúsági turizmus élenjárója, a Mellow Mood Kft. tevékenységének bemutatása a marketing kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Andrea (2006) Rendezők az ifjúságról: Doris Dörrie és az elmúlt három évtized magyar filmrendezőinek fiatalságképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Feit, Gábor (2006) Egy speciális témájú dokumentumfilm kommunikációelméleti és gyakorlati problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Klára (2006) Felnőttkori szocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Sylvia (2006) Internet kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Cserháti, Gertrúd (2006) A náci Németország kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Finszter, Henriett (2006) Kik a magyar szinglik? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Flatsker, Anett (2006) A nyomtatott sajtó felelőssége a szektákkal, felekezetekkel szemben Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Krisztina (2006) Információszabadság és sajtószabadság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fényes, Szilárd (2006) A szervezeti kultúra alakulásának vizsgálata egy hazai vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földvári, Zsófia (2006) Nők helyzete a hazai médiában napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Barbara (2006) Alapítványi public relations rendezvény szervezése és lebonyolítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Beáta (2006) A mesék szerepe a gyermek fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Szilvia (2006) Válságkommunikáció a nagyvállalati gyakorlatban: válságkommunikáció tervezése és megvalósítása a Hajdú-Bét Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Viktória Melinda (2006) A "hajós nép". Multikulturalitás és kultúraalkotás napjaink óceánjáróin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Virág (2006) "Ki korán kel, aranyat lel": burkolt reklám az RTL Klub „Reggeli" című műsorában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gajer, Emese (2006) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Garai, Bálint (2006) A jobboldali populizmus kommunikációja négy nyugat-európai párt példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gauland, Ágnes (2006) Hollywood felett az ég avagy a közönségfilmek angyalképe a zsidó-keresztény hagyományok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gay, Krisztina (2006) A televízió hatása a gyermeki szerepjátékra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Kinga Orsolya (2006) Magyarország Európai Uniós választási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Anna (2006) Itt a vég(e)? Gyermekműsorok az országos csatornákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Tünde (2006) Nők a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gscheidt, Lilla (2006) A reklámok és a szülői példa szerepe a serdülők táplálkozási szokásainak és testképének kialakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Nikolett (2006) A marketing és a PR szerepe a Flora Pro. Active életében (avagy a pénz-visszafizetési garancia promóció). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Vera (2006) A Gamma műszaki részvénytársaság arculatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes, Viktória Ilona (2006) A szabadkőművesség mozgalmának kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Szabina (2006) A tömegművészet jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri-Molnár, Lajos (2006) A public relations alkalmazása a Vám- és Pénzügyőrségben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gárdos, Zoltán (2006) Denis Diderot Mindenmindegy Jakab meg a gazdája című regénye mint kommunikációs forma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáti, Miklós (2006) Szemétség avagy a hulladéklerakó, és a zöld szervezetek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi, Kata (2006) Törökország lehetséges Európai Uniós csatlakozásának médiaelemzése 2004-2006. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi, Ádám (2006) Imázshíradók: az MTV, RTL Klub és a TV2 híradóinak összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haidinger, Lászlóné (2006) Országimázs és diplomácia a tágkörűen értelmezett diplomácia feladatai, tevékenysége az országkép alakításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Enikő (2006) A filmnézési szokások változása a technika fejlődésének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Zsófia (2006) Kell egy csapat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Virág (2006) Michael Moore: Fahrenheit 9/11 című filmjének elemzése kommunikációs szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Ádám (2006) Filmutómunka és filmrestaurálás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hamza, Gergely (2006) Állami események szervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haracska, Ágnes (2006) Tények és torzítások - Hogyan jelenik meg a valóság a hírekben? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó, László (2006) A római katolikus egyház kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hargitai, Miklós (2006) A racionalitás recessziójától a National Geographic-jelenségig - Tudományos ismeretterjesztés Magyarországon a nyomtatott sajtóban a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Éva (2006) Létjogosultság és a túlélés paradoxona: A Kunszentmártoni Városi Televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Krisztina (2006) A tetoválás, mint státuszszimbólum? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herb, Veronika (2006) A magyar partykultúra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffer, Tibor (2006) A "Lehár dinasztia" nemzetközi művészeti projekt a történelem tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Anna (2006) Daliás idők a magyar animációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Zoltán (2006) Hogyan használható a pszichológia a szervezeti változások menedzselésében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horniák, Balázs Viktor (2006) Képregény-adaptációk a filmvásznon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Péter Dániel (2006) Kommunikáció és kultúra a magyar-japán sajátosságok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hortolányi, Anikó (2006) A kép, mint manipulatív eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bálint (2006) Út a hálózathoz. A helyi televíziók és hálózatuk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, István (2006) Propaganda (A rábeszélés előfutárai, útmutatásaik tudatos használói a XX. századi háborús propagandában és Hitler egy beszédében). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, László (2006) Fogyatékossággal élő emberek mint médiafogyasztók és "médiacsinálók". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Nándor (2006) Országos hírügynökségek Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágnes (2006) A felsőoktatás nyilvánossága - Public Relations, marketing és sajtókommunikáció a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Borbély, Katalin (2006) Irodalmi műsorok a közszolgálati televízióban. Lévai Balázs: Bestseller. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huth, Gergely (2006) Hogyan vált a sajtószabadság a sajtójog túszává Magyarországon? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Izabella (2006) Egy vállalat public relations munkája: a Laki Épületszobrász Zrt. születésnapi rendezvénye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Anett (2006) Egy magyar informatikai nagyvállalat, a Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Imreh, Zsuzsanna (2006) A játék szerepe a gyermeki fejlődésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jakab, Annamária (2006) Társadalmi valóság, valóságos társadalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jelinek, Gabriella (2006) A nem verbális kommunikáció szerepe a kihallgatás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jernei, Imre (2006) Mobilkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Erna (2006) Eladó az egész világ?! - a reklámok lélektana. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ágnes (2006) Közt szolgál-e a közszolgálati televízió? "A tévé ügyvédje" című műsor illeszkedése az M1 műsorrendjébe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász , Ágnes (2006) Közt szolgál-e a közszolgálati televízió? „A tévé ügyvédje" című műsor illeszkedése az M1 műsorrendjébe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász , Ágnes (2006) Miért nem működik a Magyar Televíziónál az, ami a BBC-nél igen? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Járomi, Zsuzsanna (2006) Két tűz között - avagy gyermekvédelem a Terry Black-ügy kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapitány, Gertrud (2006) A rendszerváltás nyomtatott sajtója, a nyomtatott sajtó rendszerváltozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kari, Szilvia (2006) Televíziós reklámok: ahogyan a hatodikosok látják a televíziós reklámokat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karkus, Anita (2006) Aquaréna, mint rendezvényhelyszín a kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsoki, István (2006) Az MKP és az SZDP egyesülési folyamata Marosán György visszaemlékezései, és a korabeli sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsoki, István (2006) Az MKP és az SZDP egyesülési folyamata Marosán György visszaemlékezései, és a korabeli sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Ildikó (2006) Dolce vita és a spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Ildikó (2006) Dolce vita és spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenczki, Edina (2006) A Tropicana Prémium Juice piacra történő bevezetése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenesei, Dávid (2006) A digitális földfelszíni televíziózás helyzete és lehetőségei hazánkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenyeres, Rózsa (2006) Talkshow-k pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Noémi Éva (2006) Talk-show magyar módra, avagy kibeszélünk, megbeszélünk, szembesítünk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keskeny, Tamás (2006) Az újságíró és a nyomozó munkájának találkozása: az interjú összehasonlítása a kihallgatással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kirsch, Balázs (2006) A nem olimpiai sportágak olimpiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiru, Alexandra (2006) Görögség - Diskurzus a Szabad Népben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Erika Katalin (2006) Kommunikációs zavar és ami mögötte van... Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisanyik, Tímea Éva (2006) A családi-, a vakvezető-, a mozgássérülteket segítő- és a terápiás kutyák kommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisházi, Sándor (2006) Szeged napilapsajtója a proletárdiktatúra idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Andrea (2006) Önkormányzati PR. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kata (2006) Marketing-kommunikáció hanggal, hang nélkül és képpel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Klaudia Réka (2006) Információszerzési szokások a Tápió-vidéken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tamás (2006) A böngészési szokások manipulálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsófia (2006) Diskurzuselemek Tolkien műveiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Knapcsek, Andrea (2006) A békéscsabai szlovákok hagyományai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Szandra (2006) A kínai kultúra fejlődése és elfogadása európai szemmel: ősi tudományok és vallás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsisné Farkas, Éva (2006) A szociográfia létjogosultsága Nagy Lajos Kiskunhalom című művének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlai, Ádám (2006) Könnyűzene a hazai médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Imre (2006) A vállalkozás Interneten való megjelenése és webhely menedzselése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Imre (2006) A vállalkozás interneten való megjelenése és webhely menedzselése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz, Csaba (2006) Az illokúciós aktus helye és szerepe a beszédaktusok rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korn, Anita (2006) Esélyegyenlőségi műsor egy kereskedelmi televízióban - Strucc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosarka, Kinga (2006) Pirelli: kommunikáció képekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányi, Éva (2006) Oriana Fallaci, a riporter, aki könyvet ír. Különös tekintettel A haszontalan nem, utazás a nő körül című könyvére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosár, Andrea (2006) Az Estée Lauder és a birodalom, ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bernadett (2006) Kis- és középvállalkozások válságkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2006) Nemzetek és hírek, avagy az amerikanizálódó elektronikus magyar média. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gabriella (2006) A tudat, mint kulturális produktum: A kommunikációs technológia hatása az emberre a Torontói Iskola elmélete alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Petra (2006) Valóság(show-k) kamaszszemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovál, Judit (2006) A rajzfilmerőszak, mint bűnbak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Dániel (2006) Aszimmetrikus viszonyok a nemzetközi kulturális cserében - A globalizáció hatása a kulturális diverzitásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Levente (2006) Szociális területen tevékenykedő nonprofit szervezetek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Tibor (2006) Olvasási szokások ma Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Tibor (2006) Olvasási szokások ma Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krebsz, Áron (2006) Anarcholingvisztika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztián, Zsuzsanna (2006) Sajtókampány elemzés három napilap tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kruzslicz, Andrea (2006) Több nemzet gyermekeként. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kránitz, Balázs (2006) Az oknyomozó riportok helye, szerepe és funkciója napjaink rádiózásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kukucska, Enikő (2006) A reklámüzenet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Viktória (2006) "Egy elátkozott frekvencia története". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Viktória (2006) Egy „elátkozott" frekvencia története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Viktória (2006) Illúzió vagy valóság: a televízió mint manipulációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuminka, István (2006) Katonai kommunikáció a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Nikoletta (2006) Kutya és ember közti kommunikáció vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunovits, Kinga (2006) Marketingkommunikáció a mai magyar könyvpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuruc, Viktória (2006) A halottak búcsúztatásának változásai egy megyei napilapban az évtizedek tükrében. (Dolgozók Lapja 1975., 1985., 24 Óra 1995., 2005.). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálló, Milla Tercia (2006) Új piacok felé nyitás kommunikációs kérdései az MMG AM Nova Kft. gyakorlatában különös tekintettel a ghánai piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kánya, Andrea (2006) A zene szerepe az emberi kommunikációban - A zene kommunikációs funkciói és annak változásai a társadalmak fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kánya, Gyöngyvér (2006) Kínálatok és választások - A művészetek fogyasztása és a kultúra támogatása a magyar társadalom körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Péter (2006) A sorozatok kulturális és társadalmi vetülete, különös tekintettel a Barátok közt című szappanoperára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Melinda (2006) A Raiffeisen Bank arculata, az arculat tartalmi elemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrös, Ágnes (2006) Dogma '95. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Gyöngyvér (2006) Torz kép, avagy a szingli-lét média prezentálása: a probléma egy lehetséges megfogalmazása rövidfilmes keretek között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lendvai, Zsuzsanna (2006) A United Colors of Benetton kampányfotóinak szemiotikai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Zoltán (2006) A magyar megjelenés Franciaországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenti, Viktória (2006) Felcímkézett döntéseink. A márka és a döntéselmélet kapcsolati rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lepés, Imre (2006) Rákosmente képzőművészeti élete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, László (2006) A közszolgálatiság és annak megítélése Magyarországon: a kereskedelmi televíziók megjelenésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Balázs (2006) A játékfilmes forgatókönyvírás alapjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ludmerszki, Piroska (2006) A Dávid-csillag szimbolikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ludmerszki, Piroska (2006) A Dávid-csillag szimbolikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lugosi, Boglárka (2006) Az 1904. év végi parlamenti botrány sajtóvisszhangja - A sajtó és a képviselőház kapcsolata Tisza István első miniszterelnökségének idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Mariann Katalin (2006) Beszélő színek : avagy a színek szerepe a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Mariann Katalin (2006) "Beszélő színek" - avagy - a színek szerepe a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábady, Gergely (2006) "Sztárolódás". A spontán jelleg szerepe egy divatház identitásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Ditta (2006) Cegléd sajtótörténete 1990-2000-ig (Pest Megyei Hírlap megszűnésének okai és következményei). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magda, Eszter (2006) Az intuíció használata a döntéshozatalban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Noémi (2006) Együtt, egy közös úton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyari, Judit (2006) A média tantárgy oktatása a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makofka, Tünde (2006) A „Pajtás" korszak: a Magyarországon megjelent gyermeksajtó története 1945 és 1989 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malmos, Sándor (2006) Internetes sportoldalak elemző összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malmos, Sándor (2006) Internetes sportoldalak elemző összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malomsoki, Szilvia Ágnes (2006) A magyarországi argentin magyarok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martényi, Szabolcs (2006) A vietnámi háború hoolywoodi szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Masurek, István (2006) Kultúrfusi és csináld magad! A magyar fanzinkészítés, mint alternatív nyilvánosság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer, Ivett Éva (2006) Készítsünk minisorozatot! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mezős, Krisztina (2006) "Skála Kópéból Business Woman" Skála Divatáruház kommunikációs tevékenysége és arculatváltása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miavecz, Nóra (2006) F, mint foglaltház. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mikó, Zsófia (2006) A Vista Mammut verbális és vizuális kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Dénes (2006) A cégek társadalmi felelősségvállalása körébe tartozó vállalati mecenatúra médiamegjelenése kapcsán felmerülő újságírói dilemmák a rendszerváltás utáni magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Krisztina (2006) A Magyar Rádió értékváltozása a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Péter (2006) Az internetes műsorszolgáltatás helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tímea (2006) Vállalati kultúra a T-Mobile-nál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Viktória (2006) Spontán PR kontra tudatos PR. (A Révész Cégcsoport kommunikációs fejlődéstörténete). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mánfai, Tamás (2006) Egy popzenei produkció bevezetése a hazai piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkusné Tóth, Zsuzsanna (2006) PR kampánnyal a fiatalkorúak dohányzása ellen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Dóra (2006) Magyar filmsorozatok szimbólum-világa. Két nagy nézettségű sorozat szimbólum-vizsgálata: Szomszédok és Barátok közt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mérei, Borisz (2006) Életkorral kapcsolatos sztereotípiák a reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Antal (2006) Interpretáció, avagy miért beteg a média: a politikailag korrekt közbeszéd, a demokrácia válsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Edit (2006) Hétköznapi párbeszédek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Janka (2006) A rendszerváltás utáni Magyarország bulvársajtója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Orsolya Gabriella (2006) A brit sajtópiac kialakulása és jelenlegi helyzete, a minőségi újságírás bemutatása egy sajtóterméken keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mócz, László (2006) A médiumok integrációja és a webes kommunikációs technikák összehasonlító elemzése a turisztikai hírportálokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anikó (2006) Létezik-e arany középút a politikai napilapoknál - A Reggel című napilap „tündöklése és bukása". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Bernadett (2006) A tárgyalás elméletének és gyakorlatának bemutatása egy rendvédelmi szervezet, a Magyar Határőrség tárgyalási tevékenységén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Beáta Edit (2006) Autósport magazin születik, avagy a televíziós megjelenés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erika Mónika (2006) Verbális és nem verbális kommunikáció Spanyolországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Eszter (2006) Láncszemek, egy új tudomyányág, a hálózatkutatás születésének és gyakorlati alkalmazásának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gabriella (2006) A csillag szimbólum kommunikációs jelentősége a nemzeti jelvényeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2006) Dogma '95. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2006) Verbális és non-verbális kommunikáció Egyiptomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, László Tamás (2006) A PR szerepe a magyarországi golf sportban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Márta (2006) Márkaváltás, mint PR stratégiai eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szilvia (2006) Nőkép a XX. század második felében - a magyar női sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória Xénia (2006) A 21. századi nők legfőbb kihívásai és ezek reprezentációja a női magazinokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Gálvölgyi, Dóra (2006) Kritika a színházi sajtóról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Nikolett (2006) Hangarchiválás a Magyar Rádióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Ágnes (2006) Kiaknázatlan public relations lehetőségek a kortárs magyar filmkultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Noll, Eszter Johanna (2006) Amit a sportesemények biztonságáért a jog tehet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Dóra (2006) Gyermekábrázolás a televízóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Zoltán (2006) A 2002-es miniszterelnök-jelölti vita elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyíri, Nóra (2006) Célkeresztben a szinglik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyírő, Dorottya (2006) A kultúra szponzorálása a Sziget példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Gabriella (2006) Témánk az élet: a Petőfi Rádió megújulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nász, Erzsébet (2006) Az SMS jelenléte a mobilkommunikációs társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Andrea (2006) Szingli jelenség a társadalomban és a médiában - A magyar szingli nyomában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Barbara (2006) Medgyessi Péter kommunikációja miniszterelnök-jelöltségétől bukásáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Eszter (2006) "Show must go on": A szólás szabadsága című talk-show és a Mónika-show összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, István (2006) Gyorsulási verseny az információs szupersztrádán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Odri, Orsolya Anikó (2006) A T-Com szponzorációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ofner, Tamás (2006) Wekerletelep az interneten - Egy történelmi városrész online kommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Vera (2006) Az élő és rögzített sorozatgyártású produkciók gyártásának bemutatása és összehasonlítása a Duna Televízió műsorain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Vera (2006) Az élő és rögzített sorozatgyártású produkciók gyártásának bemutatása és összehasonlítása a Duna Televízió műsorain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszkocsil, Milán (2006) A visegrádi vár és palota története és a hagyományok őrzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pallos, Viktória (2006) Büntetés-végrehajtási intézetek kommunikációja és elemző bemutatása a goffman-i terminusok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pallós, Adrienn (2006) A média átpolitizáltságának tünetei Kertész Imre Nobel-díjának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palásthy, Gábor (2006) Nagyutazás.hu utazási portál internetes kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila (2006) A mainstream és az underground a képregényekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, László (2006) Újságíró a kórházban, orvos az újságban - A sajtó és az egészségügy kapcsolata: válságok és eredmények a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsolt (2006) Győri viták - Civil küzdelmek és tükröződésük a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsuzsa Katalin (2006) Televíziós vetélkedők. A műfaj az "Áll az alku" tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paróczi, Krisztián (2006) Támadás a képernyőről! (A televízióban ábrázolt agresszió hatása a gyermekekre). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pekár, Tímea (2006) A Bacardi-Martini Hungary Kft. marketingkommunikációs és pr tevékenysége avagy hogyan járulnak hozzá a BTL rendezvények a márka ismertségének és értékesítésének növeléséhez? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelbárt, Amarilla Éva (2006) A felnövekvő fogyasztó nemzedék, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a reklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pereszlényi, Zoltán (2006) Politikusok felelőssége a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Perényi, Szonja (2006) A brit és a magyar oktatási rendszer összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Veronika (2006) Főváros születik. A főváros kialakulásának gazdasági és kulturális előzményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Melinda (2006) A Dura Stúdió epr stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pottyondy, Nóra (2006) Van-e létjogosultsága a XXI. században egy helyi kereskedelmi rádiónak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pribék, Nóra (2006) Hátrányos helyzetű gyerekek esélyei a csepeli Kovács Zoltán Alapítványi Óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Puszta, Ágnes (2006) Nagy Lajos publicisztikája a Nyugat és a Népszava tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Anikó (2006) Az Internet etikai dilemmái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Anikó (2006) A XIX. századi nő a filmvásznon - emancipáció Hollywood szemével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Szabolcs (2006) A 2006-os budakalászi Öttusa Európa-Bajnokság: sportrendezvény-szervezés struktúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Póth, Andrea (2006) A zsidók és a cigányok más szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pölös, Zsófia (2006) Sajtókapcsolat-tartási stratégiék különös tekintettel a sajtó bulvárosodására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rabcsánszki, Laura Lúcia (2006) A Magyar Demokrata Fórum 2006-os országggyűlési választási kampányának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Raffay, Beáta Édua (2006) A képi manipuláció művészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rajda, Gábor (2006) A magyar könnyűzenei sajtó piaca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rakovics, Krisztina (2006) Családon belüli erőszak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reichenbach, Petra (2006) A Personal Hungary emberi erőforrás menedzsment kiállítás bemutatása és kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Resofszki, Ágnes (2006) Az Európai Uniós kommunikáció változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Riskó, Áron (2006) Az "emberiség jótevője" vagy "idiótadoboz"? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rivasz, Gáborné (2006) Álszegénység a reklámok hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rozsmán, Szilvia (2006) Radio Televizija Slovenija - Magyar műsorok a televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rába, Adrienn (2006) „Szigorúan bizalmas! Érti, ugye?!" Csukás István, Lázár Ervin - mesék a „legvidámabb barakkról". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Eszter (2006) 1% esély. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Eszter (2006) Ez az 1, nem mindegy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Éva (2006) A televíziós agresszió - következményei és veszélyei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Répásiné Pethő , Melinda (2006) A pedagógusok társadalmi érzékenyítésének megjelenítése a közoktatási szakpolitikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sallai, János (2006) A magyar film múltja és jövője - avagy készülhet-e nyereséges közönségfilm Magyarországon? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sallai, Zoltán (2006) Az Oscar-díjas filmek művészi és üzleti értéke. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sas, Krisztina (2006) Buborékvilág: a Dreher Zrt. külső pr-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schiwert-Takács, László (2006) A műsorvezetői szerep, stílus és magatartás változása a televíziós show-műsorokban a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sereg, Edina (2006) Az orvosi kommunikáció szociológiája és szociálpszichológiája az orvos-beteg kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Péter (2006) A Herbalance Kft. webáruházának és elektronikus ügyfélszolgálati rendszerének tervezése és kivitelezési folyamata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Serényi, Judit (2006) A reklámok korának gyermekei - avagy hogyan hatnak a hirdetések az óvodás korú gyermekek pszichés fejlődésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Katalin (2006) Kiváló start után keresi helyét a Smart. A Smart kisautók magyarországi pr stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Éva (2006) Az ember kommunikációs személyiségének változásai és a társadalmi szerepek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simonka, Rita (2006) A honlap szerepe a nonprofit PR-ben - Egy alapítvány internetes stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Orsolya (2006) A sajtó hatalma Silvio Berlusconi médiabirodalmán keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sirghel, Izabella (2006) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációjának természetvédelmi vonatkozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soltész, dr. Anikó (2006) A Magyar Telecom Nyrt. mobil szolgáltatásokért felelős üzletága (T-Mobile), a Pannon GSM Távközlési Zrt., és a Vodafone Magyarország Rt. stratégia elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymos, Tamás (2006) Európai audiovizuális politika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Viktória (2006) A magyar távközlési liberalizáció hatása a vezetékes szektorra. A Tele2 mint új szerplő megjelenése a távközlési piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sperling, Krisztina (2006) A nonprofit szektor kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sperling , Krisztina (2006) Public Relations a nonprofit szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stift, Zoltán (2006) Az újságírói függetlenség Mel Gibson A passió című filmje sajtóvisszhangjának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Strémen, Judit (2006) A "Kidobott élet" című film költségvetése, a filmkészítés fázisai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Viktor János (2006) A hazugság kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Viktor János (2006) A hazugságok kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suplicz, Zsolt (2006) A regionális interaktív televíziózásban rejlő lehetőségek és a székesfehérvári mintarendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Susztek, Norbert (2006) Tükörben a virtuális valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Mónika (2006) Az antiszemitizmus tárgyalása a magyarországi nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Csilla (2006) Az ünnep és ünneplés sajátosságai nagyothalló gyerekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Endre (2006) Gyula sajtótörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szilvia (2006) A televízió hatása a gyermekekre különös tekintettel az általa közvetített erőszakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sándor (2006) Médianyilvánosság és politika - Virtualizált bulvárnyilvánosság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsanett (2006) A márkák szeretetpszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Szentgyörgyi, Géza (2006) A bűnmegelőzés és kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Katalin (2006) A hatékony belső kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay, Zsuzsanna (2006) Diszkrimináció és megjelenése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szauder, Rita (2006) Szemétügy. Az Észak-balatoni Regionális Hulladékkezelő Konzorciumának kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegediné, Páljános Mónika (2006) A hátrányos helyzetű fiatalok párkapcsolati kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendei, Petra (2006) Kultúrák ha találkoznak…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendőfi, Borbála (2006) Nevelni vagy szórakoztatni? - Bulvárosodás a magyar televíziókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentes, Beatrix (2006) Marat a francia forradalom publicistája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentiványi, Gábor (2006) Az ötlettől a bemutatóig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Roland Imre (2006) A Magyar Köztársaság Határőrségének külső kommunikációja, különös tekintettel a sajtókapcsolatok alakulására a rendszerváltozástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai, Ágnes (2006) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Jó tett helyébe pénz jár! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Amália (2006) A közterületi reklámok hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilárd, Katalin (2006) A Magyar Rádió szerepe az opera műfajának népszerűsítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szimán, Zsuzsanna (2006) A public relations szakma ismertsége és megítélése a világhálón fellelhető publikációk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtesi, György (2006) A kereskedelmi bankok internetes szolgáltatásainak marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Száraz, Barnabás (2006) A helyi kereskedelmi rádió, mint lehetséges PR eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Száraz, Tamás (2006) A multimediális kommunikáció eszközei, eszközrendszerei a technikai fejlődés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Tamás (2006) A non-verbális kommunikáció szerepe és jelentősége az üzleti tárgyalás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Károly (2006) Digitális televíziózás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllőskei, Gábor (2006) Pergő képek: A független filmezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor-Benke, Anett (2006) A Fókusz Takarékszövetkezet belső public relations tevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sárhidai, Zsófia (2006) A karmester kézmozdulatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sókutyová, Sarolta (2006) Film és valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sörös, Judit (2006) A pajtás története (1959-1989) - A gyermeklap tartalmi és formai változásai a Kádár-korszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sümegi, Gergely (2006) A nemzeti audiovizuális archívum. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Szabolcs (2006) Ideológia a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tajti, Andrea (2006) Az analóg és a digitális fényképezés összehasonlítása egy új felhasználási terület, az internetes galéria szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarr, Judit (2006) A kommunikáció művészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Nóra Magdolna (2006) Médiaetikai kutatás a „Zöld Könyv" hazai sajtóbeli visszhangjáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tihanyi, Anna (2006) Mozgó állóképek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Ágnes (2006) A Fővárosi Állat- és Növénykert kapcsolatai a "világgal". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tinnyei, Mária (2006) A kórházak kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tukodi, Erzsébet (2006) Hazai értékek és külföldi elismertség - a Budapesti Tavaszi Fesztivál kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Judit (2006) A magyar film infrastruktúrájának humán erőforrása és az ebben beállt változások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka (2006) A polgár szó jelentésváltozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Szilvia (2006) PR eszközök használata a hazai női magazinpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tózsa, Lajos (2006) Bölcsődei-óvodai kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tózsa, Lajos (2006) Dsida Jenő költészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tózsa, Éva (2006) Kulturális és kommunikációs különbségek Kína és Magyarország között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ungi, Terézia (2006) Antropológiai fordulat az újkori filozófiában: az ember mint megismerő, gondolkodó lény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajsz, Viktória (2006) A média, a reklám befolyása - a reklám hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Valach, Renáta Cecília (2006) Befolyásolás a kézilabdapályán: a hazai pálya előnyének feltételezett okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Adrienn Ilona (2006) A média informatizálódása. A magyar médiapiac technológiai átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Krisztián József (2006) Tömegkommunikáció és politika a két világháború közötti Magyarországon (1920-1941). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Nóra (2006) Az önmagát fogyasztó ember. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varró, Zsolt (2006) Debrecen elektronikus médiatérképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varró, Zsolt (2006) Debrecen elektronikus médiatérképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Krisztián (2006) A Magyar Élet című folyóirat története - sajtótörténeti tanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veiszer, Alinda (2006) Hiú ábránd? Lehet-e független a magyarországi lokális média? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Katalin Krisztina (2006) Az énkép és az önértékelés szerepe a kommunikáció hatékonyságában, különös tekintettel a telemarketing területére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veress, Dóra (2006) Meleg helyzet. A homoszexuálisok ábrázolása a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veszely, Miklós (2006) A magyar kereskedelmi televíziózás a hírműsorok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidák, Éva (2006) A gnoszticizmus a New Age tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidákovics, Zoltán (2006) A Délmagyarország szerepe a politikai élet újraindulásában 1944 novembere és 1945 februárja között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, György Barnabás (2006) Székesfehérvár római katolikus egyházi sajtója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vámosi, Gergő Péter (2006) Blog és újságírás: az internetes naplók és a sajtó kapcsolatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Véghelyi, Gabriella (2006) A zene, mint közös kommunikációs nevező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végső, István (2006) A kiskunhalasi sajtó története a dualizmusban (1882-1914). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Zsuzsanna (2006) Jó bornak is kell a cégér, avagy a bor a kommunikáció középpontjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wahlner, Veronika (2006) A rendezvényszervezés és a PR tevékenység kapcsolatának bemutatása a 2003. évi augusztus 20-i központi állami ünnepségen keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Walczer, Tünde (2006) Álmaimban Amerika (Illegális bevándorlók: sorsok és ami az online sajtóban megjelenik). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werner, Viktória (2006) Public relations az Euro Web Rt.-nél, belső és külső kommunikáció a fúzió után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Willin-Tóth, Kornélia (2006) A magyarországi környezetvédelmi médiakommunikáció fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wirsching, Viktória (2006) Jelenkori sztárok és értékközvetítés a magyar televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wostry, Ferenc (2006) Dario Argento filmjei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zimmerer, Zita (2006) Új Rádió a Dunakanyarban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsalakovics, Eszter (2006) Az elektronikus média hatása a fiatalok olvasási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond, Lóránd (2006) Banki kommunikáció a XXI-ik században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zétényi, Dóra (2006) Esti Showder avagy kis esti zavarkeltés magyar módra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zöldi, Éva (2006) Az emigráns Márai Sándor újságírói munkássága 1951-1968-ig - Márai a Szabad Európa Rádióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ádelhardt, Izabella (2006) A sportszervezetek "csiszolatlan gyémántjai" - A szurkolók értékeinek kiaknázása a belső public relations segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Éber, Sára (2006) Ózd, a csodák csodája, avagy egy városi televízió működése az újrakezdés városában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Éless, Dénes (2006) A Pannon társadalmi szerepvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ésik, Anita (2006) Párkapcsolati- és társasági kommunikáció az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Évinger, Melinda (2006) Magyar sajtóperek a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ördög, Ibolya (2006) A Spektrum márka életútja avagy márkázás a tematikus televíziók piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Újvári, Krisztina Éva (2006) Károlyi Mihály politikai portréja 1919-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 10:30:46 CEST.