Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | É | Ö
Number of items: 399.

Kiss, Gábor Gergő (2005) Az amerikai elnökválasztás és utóélete a sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

A

Alapi, Orsolya (2005) Az internet, mint tömegmédium és a weboldal, mint ennek eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, József (2005) Ady Endre, mint újságíró és publicista. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

André, Melinda (2005) A médiasztár, mint árucikk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ary, Krisztina (2005) A politika és a társadalom a Pesti Napló Képes Műmelléklete fényképeinek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babecz, Dóra (2005) A szervezeti imázst befolyásoló környezeti, "magatartás-válaszok" - konkrét példa alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Babinecz, Zsuzsanna (2005) A nyilvános közvetlen politikai beszéd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Babolcs, Adrienn (2005) A Magyar Televízió és a politikai befolyás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Zoltán (2005) A televízió hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Anita (2005) A magyarországi zenei alapú kereskedelmi rádiózás és legsikeresebb műsora, a Bumeráng. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakonyi, Attila (2005) Az újhullámos japán filmművészet,Takeshi Kitano munkái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balsay, Gábor (2005) A Ferencvárosi Torna Club kommunikációs terve: feladatok és lehetőségek az egyesület PR-, marketing-, és média-tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balák, Renáta (2005) Hospice. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Gergely (2005) Magyarország az 1920-as években: A bethleni konszolidáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Tamás (2005) Az egyház médiakritikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bari, Dávid (2005) Bizalomépítés az interneten: az online public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Pávelné (2005) Szülés és kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartos, Rita (2005) "Bombát vegyenek!" (A triclosan- és MDGN-tartalmú kozmetikumok káros hatásaira történő figyelemfelhívás kapcsán folytatott kommunikáció vizsgálata, különös tekintettel a "Greenpeace" kommunikációjára). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becze, Katalin (2005) Reklámkerülés elleni alternatív reklámeszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bejczy, Tímea Judit (2005) A Budapesti Elektromos Művek Rt. átalánydíjas rendszerének bevezetését övező kommunikációs tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Edit (2005) PR az egészségügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsáth , Gergely (2005) Politikai marketing és PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2004-es kettős állampolgárságról és kórház privatizációról szóló népszavazás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berczelly, András (2005) "Nagyító" (Középiskolások Iskolán Kívüli Képzése Alapítvány), mint nonprofit szervezet PR-jének megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Krisztina (2005) Műsorkészítés a kereskedelmi televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi-Pálfalvi, Edit (2005) A párizsi békekonferencia visszhangja a korabeli magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Besenyi, Péter (2005) Internetes oldalak statisztikája és feldolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Besenyő, Ágnes (2005) A Magyar Televízió kincsei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bisztricz, Anett (2005) A pápa, a média és az egyház. II. János Pál pápa személyi kultuszának és halálának megjelenése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blahó , László (2005) A Call Center fogalma és alkalmazása a szervezet kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodonyi, Andrea (2005) Öltözködés a közszolgálati médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzsár, Szelwa (2005) Mítosz és valóságjegyek megjelenése Gion Nándor Latroknak is játszott című trilógiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogschütz, Dániel (2005) Valóban a "Mi autónk"? A Magyar Suzuki Rt. public relations tevékenysége az imázs és az arculat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokory, Orsolya (2005) Kereskedelmi televíziózás és hatása a magyar társadalomra az elmúlt évtizedben. Az RTL Klub és a TV2 egyes műsorainak vizsgálata alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bollók, Zoltán (2005) Az ingyenes programmagazinok (Pesti Est pozíciója). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borkuti, Szilvia Ildikó (2005) A lázadás formanyelvi kifejezése a filmművészetben Eizenstein, Hitchcock és Truffaut munkássága nyomán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gábor Dávid (2005) Kuba és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borus, Eszter (2005) A különböző típusú iskolarendszerek hanyatlásának bemutatása filmen a II. világháború után a tanár diák viszonyában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsik, József (2005) A magyar lovas szaksajtó kialakulása és fejlődése a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brieger, Éva Andrea (2005) A helyi - ezen belül is a budapesti - rádiók létjogosultsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János (2005) Egy adott oktatási intézmény internet-kommunikációs felülete a hallgatóság felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Klára (2005) Választási plakátok Magyarországon, a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Csaba (2005) A korszerű dokumentumfilm problémái. Három kortárs dokumentumfilm tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Katalin (2005) Egy csodálatos elme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Báló, Edina (2005) Főtér: országjáró útifilm-sorozat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfalvi, Laura (2005) Bulvárhírek megjelenése a nyomtatott és elektronikus sajtóban: a témaválasztás és -feldolgozás azonos szempontjai és különbségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfai, Endre (2005) Információs technológia alkalmazások a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békefi, Zsóka (2005) Férfi és női sztereotípiák és megjelenésük a magyar reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békési, Richárd (2005) Magyarország az elektronikus kereskedelem forgatagában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Katalin (2005) Az "igazi " áldokumentumfilm - Az áldokumentumfilm hatásmechanizmusának és eszközrendszerének elemzése három magyar áldokumentumfilm segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Zsuzsánna (2005) Az Internet, mint egy irodalmi alkotás médiuma - Jake Smiles 1 link c. regényének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseh, Anetta Györgyi (2005) Változó nők, változó újságok. A női szerepek változásának tükröződése 2000-től napjainkig, egy modern és egy klasszikus hetilapban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseresnyési, Eszter (2005) A japán vizuális kultúráról a 21. század elején - szórakoztatás, hirdetések és reklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csermák, Annamária (2005) Hollywood aranykora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csibi, Szilvia (2005) Korunk vallása a Szépség, avagy a média felelőssége a kultusz terjedésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Eszter (2005) Itt a jövő, avagy az információs társadalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Eszter (2005) Reklámférfi, reklámnő, avagy a nemi sztereotípiák megjelenése a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Márton (2005) Az Egyenlőség című zsidó hetilap szerepe a politikai és felekezeti életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csókás, Marcell (2005) A magyar film finanszírozási rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóli, Virág (2005) Az interkulturális kommunikáció szerepe a brit, magyar, cigány kultúra tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédi, Ágnes (2005) Lándzsa a szívünkbe, bandzsa a szemünkbe avagy a sokkreklám helye a reklámok világában hazai és nemzetközi viszonylatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czene , Annamária (2005) A marketingkommunikáció hatása az idegenforgalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirók, Dóra (2005) Az Internetes kommunikáció, avagy az írott beszélt nyelv. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dajka, Balázs (2005) Magyar hírportálok az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dalocsa, Ágnes (2005) Kriptográfia és elektronikus aláírás avagy valóban bonyolult, vagy csak annak látszik? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Darvas, Krisztina (2005) Diskurzus és konstruált világ - Médiaelemzés Gyurcsány Ferenc kifütyülése kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debreceni, Mihály (2005) Az Ungvári Televízió és Rádió magyar szerkesztőségének története és politikai harcai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deme, László (2005) Színház és hatalom - A Szegedi Nemzeti Színház 1998. évi igazgatóválasztásának kritikai diskurzuselemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Detrői, Krisztina (2005) A Gyöngy magazin átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Sándor (2005) A híradó, és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dittmayer, Adrienn Izabella (2005) A jövő kiszámíthatatlan, de biztosítható - Az AEGON Általános Biztosító Rt. arculatának és szervezeti kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Gábor (2005) A sport és a média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Marcell (2005) Cigánykérdés a Kádár-korszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szilvia (2005) Színes képzelet. Színek, képzetalkotás és marketingkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szilvia (2005) Színes képzelet. Színek, képzetalkotás és marketingkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Eszter (2005) Az életmódmagazinok befolyásoló szerepe táplálkozási szokásainkra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdősy, Zsuzsanna (2005) PR a földön és a levegőben: a Malév Rt. kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faller, Gábor (2005) A helyi televíziók szerepe a XXI. század elején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkasné Eszes, Andrea (2005) Egy üldöztetés krónikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Ágnes (2005) A Szeged folyóirat története a kezdetektől 2005-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Dorottya (2005) A belső PR jelentősége és módszerei a szervezetek működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz, Patrícia (2005) Public relations szerepének bemutatása a Rexona No Para integrált kommunikációs kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczné Kristóf, Judit (2005) Az Ericsson Magyarország belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferentzy, Zoltánné (2005) A média és az orvoslás kölcsönhatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foltin, Hajnalka (2005) A televízió hatása a családok időfelhasználására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foltin, Hajnalka (2005) A televízió hatása a családok időfelhasználására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frankné, Gyarmati Stefánia (2005) A nyomtatott napi sajtó hangvételváltása a XX. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Friss, Tamás (2005) Új eszközök és lehetőségek az elektronikus kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Furucz, Anita (2005) A média szerepe egy kisváros életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fátyol, Éva (2005) A holocaust cigány áldozatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földes, Veronika (2005) A Westel Mobil Távközlési Rt. márkanévváltása T-Mobile-ra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földváry, Mónika (2005) Külső és belső vállalati kommunikáció. Public relations a gyakorlatban a Xerox Magyarországnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földváry, Mónika (2005) A vállalati kommunikáció tervezése. Public relations stratégia elemei a Xeroxnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Beáta (2005) A plasztikai sebészet a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajer, Emese (2005) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Róbert (2005) Internetes vállalkozás bevezetése online és offline PR eszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gantner, Barnabás (2005) Ki nézi? Kinek készít műsort a Duna Televízió? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, Rita (2005) Hagyományok, ízek, régiók Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gaál, Erzsébet (2005) A közszolgálati televíziók jelene, jövője különös tekintettel a Magyar Televízióra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Lívia (2005) PR-tervezés a Jászárokszállás és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerő, Iván (2005) A televíziós licencműsorok kulturális beágyazottsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gleichner, Péter (2005) Halál a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombkötő , Csaba (2005) A 168 óra szerepe a médiapiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gregor, Judit (2005) A kommunikáción innen és túl. Kommunikációs és proxemikai viszonyulások a japán kultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Andrea (2005) A felsőoktatásban végzett nők bekapcsolódása a gazdaságba, különös tekintettel a karrierlehetőségekre, családi hátterük vizsgálatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Éva (2005) Buborékok egy pohár Coca-Colában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győrffi , Diána (2005) A magyar társadalom tájékoztatása az Európai Unióról - a csatlakozás előtt és után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gádor, Krisztina (2005) Vitatott viták - A televíziós elnöki viták szavazat-befolyásoló hatása az Egyesült Államokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Mihály (2005) Elektronikus kereskedelem a fejlett országokban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gámán, Zsuzsanna (2005) Politikai közbeszéd. Napjaink politikai kommunikációja, különös tekintettel az elektronikus médiára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Andrea (2005) A Budapesti Közlekedési Vállalat Rt. arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Kornélia (2005) Kulturális tartalomszolgáltatás mobiltelefonon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Róbert (2005) A trianoni békediktátum hatása az 1920 és 1934 között megjelent középiskolai tankönyvekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2005) Gyógyszerkommunikáció Magyarországon a fogamzásgátló gyógyszerek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gévai, Júlia (2005) Értékvilág változás az amerikai animációs filmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göttler, Anna (2005) Márka a nonprofit szektorban. Az adományozási hajlandóságot növelő tényezők a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halmos, Krisztina (2005) Internetfüggőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halápi, Zsolt István (2005) Áttérés az önkéntes-hivatásos haderőre és ennek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Vivien (2005) Európa képernyői egyesüljetek! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hanti, Gábor (2005) Az e-világi (sport)újságírás - az online sportsajtó jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hanula, Zsolt (2005) A Mátrix-labirintus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán, Zoltán (2005) Az etalon újságírás fekete éve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán, Zoltán (2005) Az etalon újságírás feketeéve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán , Zoltán (2005) Az etalon újságírás fekete éve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Havas, Anikó (2005) A Közlöny - Az 1848/49-es szabadságharc hivatalos lapja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Gábor (2005) A gazdasági reklámtörvény módosításáról szóló egyes sajtótermékekben 2001 februárjától júliusig megjelent, dohányzással kapcsolatos írások minőségi vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heidrich, Zsuzsanna (2005) Bábel tornya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Ágnes (2005) Az Internet PR, marketing és üzleti szempontból az állásportálok magyarországi történetének és működésének szemléltetésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hidegkuti, Petra (2005) Környezeti kihívások, trendek: a témakezelés szakterületének helye a public relations elméletében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hirsch, Veronika (2005) Krzysztof Kieślowski: Három szín trilógia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hivert, Daniella (2005) Az integrált kommunikáció hiánya a Hungimpex Kft. és a Promecom Kft. esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Anna (2005) A Pécsi Körzeti Stúdió és nemzetiségi szerkesztőségeinek kialakulása és fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horniák, Balázs Viktor (2005) A média és a politika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Péter Dániel (2005) Mit takar a bársonyfüggöny, avagy miben rejlik David Lynch egyedisége? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák , Péter Dániel (2005) Mit takar a bársonyfüggöny, avagy miben rejlik David Lynch egyedisége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horti, Zsófia (2005) A média szerepe a rendszerváltás utáni magyar közéletben, a politikusi imázsteremtésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hortolányi, Anikó (2005) A Kádár korszak, és a napjainkban publikált sajtófotográfiák összehasonlító elemzése (A kép, mint manipulatív eszköz). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváczy, Emese (2005) Befolyásolás a rendőrségi kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Judit (2005) A pokoli kísértés - Az RTL KLUB Kísértés című valóságshow-jának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth-Gergely, Enikő (2005) Az apróhirdetések világa az 1940-es évek Magyarországán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hruska, Emese (2005) A szlovákiai magyar nyomtatott sajtó elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hudák, Regina (2005) Propagandaelemek Hitler beszédeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hunorfi, Erika (2005) Heves vármegye politikai, egyházi, kulturális és társadalmi életének korrajza 1800-1848-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huri, Éva Ágnes (2005) A II. világháborút követő változások és hatása a magyar filmre az 1945-1950 közötti időszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ignácz, Péter (2005) Film noir: az 1940-es és 50-es évek amerikai bűnfilmjei, és hatásuk a filmművészetre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ilcsik, Dávid Csaba (2005) Háború és tömegtájékoztatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Anett (2005) A Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Béla (2005) Sajtópiaci változások Magyarországon a nyolcvanas években és a rendszerváltozás idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, László (2005) A kommunikáció mint a bűnmegelőzés és a nyomozati munka elősegítésének lehetséges eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Inoka, Judit (2005) A Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása és alkalmazása az Avon gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jandó, Krisztina (2005) Magyar olimpikonok doppingbotránya a hazai sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jankó, Bálint (2005) A parlamenti pártok kampánya a 2004-es magyarországi európai parlamenti választásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna (2005) Film nyelv. A szimbólumalkotás jellemzői a filmben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jung, Zoltán Dávid (2005) Egy alternatív mitológia bemutatása - Olviero Toscani és a Benetton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosik, Tímea Anna (2005) Hedwig Courths-Mahler az irodalmi giccs szülőanyja. Beléphet-e a történelmi valóság egy álomvilágba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jónyer, Mária Ildikó (2005) Az Országos Internet Szaknévsor változásai az ügyfélkapcsolati menedzsment bevezetése által. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

József, Zsuzsanna Anna (2005) Kampánystratégiák és választási dilemmák az Amerikai Egyesült Államok 2004-es elnökválasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalina, Judit (2005) A Magyar Televízió arculata. Az intézmény filozófiája avagy kezdjük az elején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kammerer, Edina (2005) "Aki kudarcot vall a felkészülésben, felkészülhet a kudarcra" - A válságkommunikáció tervezhetőségének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapui, Lívia (2005) Divatban a divat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kassay, Barbara (2005) A PR tervezése a gyógyszerkommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Erika (2005) A magyar mozi története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Sándor Ádám (2005) Beszélő díszletek - avagy a magyar filmek díszletvilága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keményné Kiss, Barbara (2005) A public relations és az arculat definíciójának értelmezése két napilapban és egy havilapban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenyeres , Rózsa (2005) Talkshow-k pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerülő, Balázs (2005) Új cég a piacon: avagy a megismertetés kommunikációjának lépcsői és buktatói egy megtörtént eset alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keszler, Ágnes (2005) Védtelen férfiak, avagy a férfiszerep változásai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kicherer, Nóra (2005) A fogyatékos emberek médiája, médiumok fogyatékosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Péter (2005) Ketyeg a panelbomba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Roland (2005) Orbán Viktor beszédeinek retorikai szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kismartoni, András (2005) Előzés az infosztrádán? Az autómagazinok nyomtatott és online generációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Márta Krisztina (2005) Reklámzabáló kicsik? A tévéreklámok hatása óvodáskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Anikó (2005) A Waberer's csoport új arculatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Anita (2005) A kulturális sokk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gergely Balázs (2005) Az észleléstől a vonzódásig (Em Griffin Szerezzünk barátokat című könyve alapján). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Janka (2005) Az IKEA külső kommunikációja és társadalmi szerepvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tímea (2005) Az elektromos és elektronikai berendezésekből származó hulladékok kezelésével és feldolgozásával foglalkozó gazdasági társaság külső public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Antal, Korinna (2005) "Centrumban az agrármarketing". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné, Éles Erika (2005) A tiszai ciánmérgezés a Népszabadság, a Magyar Hírlap és a Magyar Nemzet hasábjain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsa, Beáta (2005) Erőszak a televíziós műsorokban: a televízió és az erőszak kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Aranka Zsuzsanna (2005) Magyarország és a Forma 1: a 2004-es futam PR és marketing terve és a Forma 1 országimázs formáló hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koleszár, Annamária (2005) A szponzorálás szerepe a hazai és nemzetközi nagyvállalatok kommunikációs stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár, Csaba (2005) A digitális ősködtől az Ego-televízióig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kolontár , Elvira (2005) Színszimbolika a weben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kolontár , Elvira (2005) Színszimbolika a weben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kolozsvári, Krisztina (2005) Korunk új szenvedélybetegsége: az internetfüggőség?! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konkoly, Tünde (2005) Álom-világ. Fiatalkorúak kábítószer-fogyasztása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koricsánszky, Dóra (2005) Témaválasztás, súlypontok és szerkesztési metodikák a magyar közszolgálati és kereskedelmi televíziók híradóiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koseluk, Anna (2005) Különbségek a férfi és a nő kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kostyák, Borbála (2005) A romániai magyar televíziózás helyzete a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kottász, Zoltán (2005) A reklámozás hatékonyságának mérése és a média mérőszámai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, András (2005) A rendszerváltozás hatása a magyar rádiózásra, a kereskedelmi és egyéb rádiók kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bálint (2005) Sportpszichológia - a média hatása az utánpótlás-kosárlabdázókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2005) Nógrád várának múltja, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gabriella Anna (2005) Kerry - Bush: 3 - 0. A 2004-es amerikai elnökválasztások vitáinak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Klára Anikó (2005) A televízió szerepe a gyermekek lelki és testi fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta (2005) Integráció a Tóth Pál Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2005) A szervezeti kommunikáció és a belső public relations vizsgálata az elméletben és egy gyakorlati példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde Berta (2005) Politikai arculat és imázs az internetes pártportálokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2005) Romaoktatás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ágnes (2005) A koncertszervezés gyakorlatának bemutatása a Multimédia Concerts Kft. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Illovai , Krisztina (2005) A bűnözés és a társadalmilag peremre szorult rétegek összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kriskó, Edina (2005) A Concorde Alapkezelő PR tevékenysége a 2003/2004-es év során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristóf, Norbert (2005) Elektronikus kereskedelem (Fókuszban a tartalom értékesítése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krivinger, Gábor (2005) A belső PR szerepe és fontossága a válsághelyzetek kezelésében: válságkezelés egy autókereskedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kucsmár, Orsolya (2005) Állami gondozottak otthona. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczora, Edina (2005) Könnyűzene a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Balázs (2005) A public relations alkalmazási lehetőségei egészségügyi intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurkó, Gyula (2005) Csillagok háborúja a folyamat, ami átalakította a közönségfilm gyártást. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurkó, Gyula (2005) Csillagok háborúja, mint médiajelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucz, Péter (2005) Hogyan került a narancs a kirakatba, avagy a Fidesz-MPP 1998-as és 2002-es választási kampányának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Eszter (2005) Púder és tűsarok?! Női sztereotípiák a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Gábor (2005) Térszabályozás a virtuális világban az állam és a fiatalok között, az Európai Bizottság Ifjúság 2000-2006 programját működtető Nemzeti Ügynökségek oldalain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Adrienn (2005) Miért halt meg David Kelly? Avagy a Brit Kormány és a BBC harca Irakról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendy, Dóra (2005) A mediáció, mint alternatív konfliktuskezelési módszer alkalmazása a családokkal, gyermekekkel és fiatalokkal történő szociális munkában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi, Júlia (2005) Az Erotika hatalma. A szexualitás mint manipulációs eszköz a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőváry, Anett (2005) „Megyó lemondott!" Medgyessy Péter bukásának elemzése kommunikációs szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labundy, Norbert (2005) Tényfeltáró újságírás Magyarországon a rendszerváltás előtt és a rendszerváltást követően (1984-1995). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Adrienn (2005) Az arculatépítés elméleti kérdéseinek vizsgálata egy esettanulmány segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lampek, Bernadett (2005) A krízis hatása, következményei a szervezet hírnevére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lampért, Zsófia (2005) A szervezeti identitás, az arculatépítés és a public relations kapcsolatának vizsgálata esettanulmányok felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lelovics, Orsolya (2005) Zenekommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Levitin, Dávid (2005) Kommunikációs stratégiák a Frei-botrányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Júlia (2005) A nyom felbukkanása, a nyomot hagyó eltűnése: az írás a XX. század második felének francia filozófiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Zoltán (2005) Államforma, politika, média 1945-1946: a média politikai szocializációs, politikai alakító szerepe az államforma kérdésével kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábodi, Norbert (2005) A stílusos oroszlán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábodi, Norbert (2005) A stílusos oroszlán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz , Éva (2005) Borsod-Abaúj-Zemplén megye imázskampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrinczi, Enikő (2005) Mozgókép- és médiaismeret tantárgy oktatása Budapest általános és középiskoláiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madár, Beáta (2005) A hazai és az EU-s médiaszabályozás, különös tekintettel a tartalomszabályozásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Madár, Beáta (2005) A hazai és az EU-s médiaszabályozás, különös tekintettel a tartalomszabályozásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mandrilla, Andrea (2005) A marketingstratégia jelentősége a szolgáltató vállalat életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, András (2005) A szocialista értékrend bomlásának tartalmi jelei a nyolcvanas évek televíziós kereskedelmi reklámjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martini, Tamás (2005) Médiakutatási eredmények hatása a marketingkommunikációs döntéshozatal folyamatában. A "Lakáskultúra Élőben kiállítás" ATL kommunikációjának stratégiai irányvonalai a piackutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Frida (2005) Pszichoanalízis és művészet: a tudattalan hatása a vizuális művészetre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matyasovszky, Nóra (2005) Szenvedélyünk a betegségünk: avagy szenvedélybetegségek a mindennapokban, különös tekintettel az internetfüggőségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mautner, Márta (2005) A média és a civil szektor kapcsolata, avagy miért nincs hírértéke a civil hírnek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, László (2005) Germán típusú sztárgyár, avagy az ökölvívás halála. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merkovity, Norbert (2005) Kommunikáció a politikában - Gondolatok a jelenlegi folyamatok értelmezéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Nikoletta (2005) Az amerikai média visszatükröződése az amerikai filmben, avagy negyedik hatalmi ág-e média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mesztig, Emese Krisztina (2005) A televízió hatása a kisgyermekek személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mojzes, Anikó (2005) A munkahelyi csoportok kialakulása és működése az ügynöki tevékenység keretei között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Beáta (2005) A reneszánsz festészetének témakörei és szimbólumrendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Eszter (2005) "Szól a rádió": a rádiózás világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Piroska (2005) Pár?kapcsolatok - Fókuszban a szinglik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ágnes Alexa (2005) Sportnyelvi fordulatok régen és ma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori, Diána (2005) A Kommunikációs Iroda létrejötte, tevékenysége a 80 éves Magyar Rádió tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori, Diána (2005) A vállalati arculat kommunikációs szerepe és feladata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mozsár, Attila (2005) A Del Valle gyümölcslé bevezetése a hazai piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mravik, Henriett (2005) A könyvkiadás és a könyvterjesztés alakulása az elmúlt 15 évben, a public relations szerepe a szakmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mán, Zsuzsanna (2005) Családon belüli erőszak és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Imre (2005) Ember a hálózatban - A „virtuális" identitás lehetősége az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Csaba (2005) Rendőrségi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Csaba (2005) Rendőrségi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Méhész, András (2005) Autizmussal élő gyermekek kommunikációja és fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Andrea (2005) Prezentációs technikák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Krisztina (2005) Kommunikációfejlesztés tréning-módszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Károly (2005) Márkamagazin születik: a Corporate Publishing elmélete és gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Éva (2005) Az OBI belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2005) A public relations és a reklám különbségeinek levezetése a Matáv Rt.-n keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anna (2005) A kommunikációs képességek fejlesztése az értékközvetítő és képességfejlesztő programban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gergő (2005) Nemi sztereotípiák és megjelenésük a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Julianna (2005) A public relations helyének bemutatása a kommunikáció tudomány ismeretanyagában egy speciális szakterület, a pénzügyi kommunikáció segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Noémi (2005) Baba-mama kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsófia (2005) Családi idill a 19. század közepén - A „Vasárnapi Ujság" és a „Die Gartenlaube" című illusztrált családi lapok első évtizedének összehasonlítása alapján - (1853/54-60). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyíri, János István (2005) A fekete színészek által játszott karakterek ábrázolása az amerikai filmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Erika (2005) Botticelli kései korszaka - Különös tekintettel a Dante Isteni színjátékához készített rajzaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh , Ildikó (2005) Az AsiaCenter marketingkommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olasz, Júlia (2005) Infoscreen - hírek a föld alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oravetz, Tímea (2005) Konfliktusdinamika. Hogyan kezeljük helyesen mindennapjaink konfliktusait? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orgovány, Rudolf (2005) A média szabályozása az Európai Unióban és Magyarországon: a jogharmonizáció folyamata az audiovizuális szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszkocsil , Milán (2005) Pest megye őskori, ókori erődítései és várai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paku, Veronika (2005) A fiatalok problémáinak ábrázolása a 90-es évek és napjaink filmművészetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Andrea (2005) Előítéletek az iszlám kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paróczai, Krisztina (2005) Halál és kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pfeifer, Katalin (2005) Viva - a magyar zenecsatorna. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Burus Sándor (2005) Az archaikus spirituális kommunikáció. A zsidó-keresztény vallást hordozó társadalmakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Péter (2005) Az önkormányzati kommunikáció és a helyi írott sajtó kapcsolata a csepeli tapasztalatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polonyi, András (2005) Tendenciák a magyar videoklipgyártásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polz, Anita Ágnes (2005) Graffiti - A falak üzenete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Potondi, Eszter (2005) A 2004. december 5-ei népszavazás a nyomtatott sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Angéla (2005) A Jelenkor folyóirat története (1958-tól napjainkig). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Páczai, Edit Patrícia (2005) Jó, hogy van rádiónk? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Páhy, Bernadett (2005) Public relations a parkok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pájer, Anikó (2005) Van az a pénz! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálmai, Erika (2005) Az igazságszolgáltatás nyivánosságának korlátai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálszabó, Zoltán (2005) A lelátók harcosai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálúr, Krisztina (2005) A három hazai mobilszolgáltató televíziós reklámjainak összehasonlítása 2003 őszétől 2004 tavaszáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Katalin (2005) Táplálkozási zavarok bemutatása és elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pénzesné, Dengyel Éva (2005) A színikritika tendenciái, létjogosultsága az írott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rabcsánszki, Laura Lúcia (2005) A Magyar Demokrata Fórum 2004-es Európai Parlament-i választások idején folytatott kampányának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radó, Gábor (2005) Deviancia a tömegkommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rajk, András (2005) A parlagfű elleni totális küzdelem Magyarországon a sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Regös, István Attila (2005) Nietzsche hatása a huszadik századi magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rezsek, Győző (2005) Inforádió - a hírforrás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Riczkó, Zsuzsanna (2005) Kommunikáció a jog hálójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rozsi , Marianna (2005) A kibeszélő showk hatása a tizenéves korosztályra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákos, Dóra (2005) A public relations szerepének bemutatása egy prémium kategóriás autómárka kommunikációján keresztül: "Volvo for life". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákos, Sándor (2005) Az Internet, mint új médium megjelenése és használatának terjedése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rédl, Ágnes (2005) A T-Mobile Rt. belső PR tevékenységének változása a 2004-es DEF felmérés alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sagyibó, Melinda (2005) Válságkommunikáció, avagy kommunikációs válság a Magyar Köztársaság Rendőrsége tájékoztatási gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Salamon, Eszter (2005) Internet a társadalmi aggályok tükrében - Okolható-e az internet a változásokért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Salgó, Attila (2005) Szentendrei Nyár. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sallak, Kinga (2005) A lelki egészség rádiója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvári, Krisztina (2005) A non-profit szervezetek helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Erika (2005) Pro és kontra a reklámról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sike, Renáta (2005) Kormányok sportpolitikai összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Brigitta (2005) Sorstalanság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Singer, Éva (2005) Az eleki német nemzetiség története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sirghel, Izabella (2005) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációjának természetvédelmi vonatkozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sitkei, Levente (2005) Az iszlám világ válaszai a modern kor kihívásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Skordai, Anna (2005) Az orosz-magyar kulturális évad illeszkedése Magyarország imázsába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosy, Zsuzsanna (2005) Kisebbségből kisebbségbe: Majoros Sándorral készült narratív interjú a sajtóinterjúk fényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stefán, Éva (2005) Érett nők a felsőoktatásban és a család. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stumpf-Biró, Balázs (2005) Hippokratész, a kereskedő. A magyar egészségügy helyzetének elemzése jogi, gazdasági és kommunikációs aspektusból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stöckert, Gábor (2005) A magyar szórakoztatóinformatikai papírmagazinok sajtótörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sugár, Judit (2005) A magyarországi zsidóság története 1790-től az 1848/49-es szabadságharcig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2005) Akasztják a hóhért!- avagy magyar PR ügynökségek az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2005) Makó Jeruzsálemtől. Fejezetek a makói zsidóság történetéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Csaba (2005) Egy televíziós műsor kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Letícia Ágnes (2005) A média értékközvetítő szerepe a tizenévesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Lilla (2005) Az anyaság etikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Veronika (2005) Kommunikáció és szervezeti kommunikáció - Public relations a Csőszer Berendezéseket Szerelő Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Eszter (2005) A Hadtörténeti Intézet és Múzeum közönségkapcsolatai avagy egy kulturális közintézmény public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegal, Hanna (2005) Filmproducerség Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeles, Éva Anikó (2005) A Z+É Kft vállalkozás továbbfejlesztésének üzleti terve és annak tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrő, Tamás (2005) A rajzfilmkészítés műhelytitkai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth , Julianna Zsuzsanna (2005) Az önálló magyar diplomácia kezdetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentendrei, Angéla (2005) Kommunikáció a magyar rendőrségen belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentes, László (2005) Balatonboglár város public relations terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Péter (2005) A vakok és gyengénlátók kapcsolata a tömegkommunikációs eszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szikora, Eszter (2005) Márai Sándor újságírói munkássága a két világháború között és a Szabad Európa Rádiónál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Szilvia (2005) A magyar sportsajtó kialakulása - „Ki mozog, az élni meg nem szűnt!" (Széchenyi István). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szinai, Zsuzsanna (2005) Egy hazai vállalat bemutatása, marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szkotniczky, Éva (2005) A non-verbális kommunikáció elemeinek megnyilvánulási formái Milan Kundera Anyuka című írásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szokoli, Bernadett (2005) Public relations elemek a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szurdi, Réka Linda (2005) A "Jóban Rosszban" bevezető kommunikációs kampányának elemző bemutatása és a szappanoperák nézőcsalogató világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai, Borbála (2005) A reklám hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Szandra (2005) A magyar zenetévé története a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Zsófia (2005) A terrorizmus megjelenítése a médiában. A nemzetközi terrorizmus és a nemzetközi média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőkéné Halász, Éva (2005) A kommunikáció, mint tantárgy jelentősége az egészségügyi oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, L. Barna (2005) Erőszak a vásznon, erőszak az életben - Fejt-e ki káros hatást az erőszakos film a fiatalkorú nézőre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Marietta (2005) A tömegmédia torzító hatása az egyéni értékrendekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Süli, Gabriella (2005) A sajtónyelv sajátosságai a kommunikációs folyamat szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sümegi, Krisztina (2005) Ifjúsági drogfogyasztás Szegeden és a civilszervezetek szerepe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Alíz (2005) Kulturális műsorok a magyar televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Krisztina (2005) Gasztronómia a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Tamás (2005) Szervezeti stressz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Viktória (2005) Az Internet és a Média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Talpai, Attila Gábor (2005) HTML dokumentumok tipográfiája stíluslapokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Miklós (2005) A protokoll, mint stratégiai eszköz a Premed Pharma Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tankovicsné, Beregi Katalin (2005) Arc fehér aranyból - A Herendi Porcelánmanufaktúra arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tegzes, Dániel (2005) Szentendre, a szerencsés város - Kommunikációs és pr elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Telegdi, Zsófia (2005) Az egész része, avagy a Westel Rt. kommunikációja és a Találkozások magazin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Thurzó, Katalin (2005) Terítéken az országimázs avagy a média felelössége egy szakma szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tikos, Csaba (2005) A személyiségi jogok és a sajtó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tinnyei, István (2005) Mobiltévé - televíziózás mobiltelefonokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tombor, Gabriella (2005) A többszörösszemélyiség-zavar, és annak megjelenítése A legbelső félelem és az Azonosság című filmben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tombácz, Róbert (2005) Kis magyar fanzintörténet - Zenei és politikai gerillasajtó a kilencvenes évek első felében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Xénia (2005) Magyarország európai uniós csatlakozásának marketingkommunikációs kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné, Bach Erika (2005) Szó-beszédes média. A médiapletyka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tőkés, Róbert (2005) Mobil-kommunikáció, mobil Internet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvardy, Regina (2005) Televíziózás Miskolcon - a Trió Tévé története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, András (2005) A 2004. augusztusi miniszterelnök-váltás a magyar országos politikai napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Barbara (2005) Egy lemezkiadó cég public relations tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Ferenc (2005) Délvidéki magyarság (1918-2005). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajda, Piroska (2005) A Petőfi Népe története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajta, Zoltán (2005) Az iszlám előítéletes ábrázolása a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Valachi, Gábor (2005) A Vodafone Magyarország Rt belső pr tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Edit (2005) A XXI. század - az elektronikus média kora: a digitális forradalom hatása a tömegkommunikációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Erika (2005) A televízió hatása az óvodás korú gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Erika (2005) A televízió hatása az óvodás korú gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, László (2005) Kommunikáló hírügynökség. A Magyar Távirati Iroda Rt. külső-, belső kommunikációjának átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Nikoletta (2005) A nyelvfilozófia rövid története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Patrícia (2005) Csak a 18-49 éveseké a világ? A TV2 célközönségének változása 1997 és 2004 között (A TV2 fejlődéstörténete). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Tünde (2005) A Zala Rádió megalakulásának története, jelenlegi helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsolt (2005) A sárvári televíziózás története 1993 és 2003 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsolt István (2005) Erőszak a vizuális médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varjasi, Judit (2005) Az Európai Unió oktatási és képzési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Judit (2005) Az M1 és az RTL Klub esti híradójának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vermes, Gábor (2005) Hírek és hírügynökségek a III. évezred küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vermes, Orsolya (2005) Az amerikai és az európai film összehasonlítása. (Producer- és rendezőközpontú gyártási rendszer szempontjából). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Gabriella (2005) A média hatása a fiatalokra. A középiskolás korosztály médiafogyasztása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ványi, Hajnalka (2005) Milyen a jó vezető? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Rita (2005) Az Ericsson külső public relations tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vékás, Anna (2005) Az írás kialakulása és fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyesi, Lívia (2005) Egy magyar piaci vállalkozás elhelyezése Egyiptomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wahlner, Veronika (2005) 400 év, 118 remekmű, 300 ezer ember. (A Mesterművek - 400 év francia festészete c. kiállítás kampányának hatékonyság elemzése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Warholik, Zoltán (2005) Média-evangelizáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werovszky , Veronika (2005) Az élmény társadalma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werschitz, Annamária (2005) A pozitív befolyásolás, mint a hatékony meggyőzés eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Winkler, István (2005) Animációs mese (Songuku vs. Ludas Matyi). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wittinger, Mária (2005) A Matáv Rt. márkaváltása Magyar Telecom Rt.-re. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wrzava, Alexandra (2005) A rekreáció hatása az egyénre és a szervezetekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalavári, Nikoletta (2005) Az amerikai média visszatükröződése az amerikai filmben, avagy negyedik hatalmi ág-e a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zuberecz, Dóra (2005) A rendőrség és a média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árendásné, Gulyás Gabriella (2005) A Bajai Rádió bajai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Árpás, Angelika (2005) Az amerikai western és bűnügyi film válasza a történelmi-társadalmi változásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

É

Érsek, Dóra (2005) Média és politika kapcsolatának értelmezése 1988-ban és 1989-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ökrös, Tímea (2005) A marketingkommunikáció szerepe és jelentősége Budapest turizmusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 15. 09:44:10 CEST.