Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2004

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ő
Number of items: 324.

A

Abonyi, Anita (2004) A társadalom reakciója krízishelyzetekben - Az információhiány, a kríziskommunikáció hatásának bemutatása két klasszikus eset felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, László Imre (2004) A sport és a média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aipli, Gyula (2004) Trianon és revíziója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aleksza, Tímea (2004) A vakok helyzete Magyarországon. A Vakrepülés színjátszó társulat bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Patrik (2004) A Postás Újság, mint belső kommunikációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antall, Péter (2004) Reagan és a reaganizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Zsófia (2004) Bram Stoker öröksége: formai és tartalmi változások a vámpírfilmek műfajában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Tamás (2004) A szerző és az olvasó kommunikációs kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baka, Eszter (2004) Fogyasztócska avagy a televíziós reklámok hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Banai, Tibor Péter (2004) Kokainháború. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barsi , Nikoletta (2004) Kommunikációs stratégiaalkotási folyamat az önkormányzatoknál. Az önkormányzati public relations munka jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Gabriella (2004) Vásárolok, tehát vagyok! Manipuláció a reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bednárik, Mónika (2004) Az elmeügy évszázadai és a Nagykállói Pszichiátriai Szakkórház 110 éve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő, Szilvia (2004) A valóságshow-k, mint totális intézmények a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bejczy, Tímea Judit (2004) A Budapesti Elektromos Művek Rt. átalánydíjas rendszerének bevezetését övező kommunikációs tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bella, Zoltán (2004) A valóságshow-k pszichológiai és kommunikációs aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Belényesi, Zsuzsa (2004) A filmek és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Réka (2004) A személyes kötődés szerepe a csecsemő egészséges lelki fejlődésében és szocializációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benyó, Krisztián (2004) A magyar írott sportsajtó múltja és jövője! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benyó, Krisztián (2004) A magyar írott sportsajtó múltja és jövője! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berend , Anita (2004) Fogyasztói magatartás, vásárlási szokások vizsgálata nemek szerint. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berente, Mariann (2004) Sztálin-kultusz a II. világháború utáni magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz , Tünde (2004) „A bizalom kötelez" - a kríziskommunikáció elméleti alapjai és szükségessége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Bernadett (2004) A média hatása a fiatalkorúak személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blazsevácz, Péter (2004) A multinacionális vállalatok kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokory, Orsolya (2004) Cui prodest? - Kinek az érdeke? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros , Judit (2004) Új generáció megjelenése a magyar filmszakmában - A „Valami Amerika" és a „Rengeteg" bemutatása a hazai filmtörténet kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brassai, Kornél (2004) Korunk ellensége-e a spam? A kéretlen e-mail negatív kommunikációja és hatásai az Internet világára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Braunmüller, Lajos (2004) Transzhumanizmus és Hollywood. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Éva (2004) A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bugyinszki, György (2004) Eliminativista közléselméletek Posztmodern alternatívák a kommunikációtanban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, János (2004) Tengizben mindig fúj a szél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buna, Edvin Zoltán (2004) A nagy távolságban lévő szervezeti egységek kommunikációjának problémái a Metalelektro keretein belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buza, Anna (2004) A média és a szabadság dimenziói Erich Fromm művei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buzás, Anita (2004) Az országimázs formálásának útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bágyi, János (2004) Az örmény holokauszt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Andrea (2004) A sajtó-helyreigazítás mint a jogorvoslat eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Anna (2004) Járj végére a világnak: A BARAKA Utazási Iroda kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánky, Beáta Eszter (2004) A nőkép megjelenítése a Nők Lapjában 1950-től napjainkig: a nőnapi lapszámokban publikált cikkek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Búcsú , Adrienn (2004) A szeptember 11-i terrortámadás fogadtatása a magyar írott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bőle, Tamás (2004) A Magyar Posta arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csaba, Adrienn (2004) Sztárgyártás a zeneiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csaba, Orsolya (2004) Széchenyi István és Kossuth Lajos a reformkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csaba, Tamás (2004) Játék, valóság és fantázia az idősíkok függvényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csajkovszky, Krisztina (2004) Bulvársajtó pro és kontra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csengelné Plank, Ibolya (2004) Kép-építészet-propaganda: a "Tér és Forma" építészeti folyóirat jelentősége az építészeti propagandában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikmák, Beáta Nóra (2004) Nőkép a reklámban és annak hatása a mai nőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Jenő (2004) Háború és béke az elektronikus médiákban - Média a háborúban, s háború a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszér , Áron (2004) A magyar labdarúgó válogatott világbajnoki szerepléseinek hazai sajtófogadtatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Eszter (2004) Az áruvilág kicsi királyai, avagy a gyerekek és a reklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Anita (2004) Csecsemők és kisgyermekek nem verbális kommunikációja (Nem verbális kommunikáció a magzati kortól két-két és fél éves korig). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csépe, Norbert (2004) www.carma.hu - garantáltan gyűrődésmentes... Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czeizel, Gábor (2004) Egy kényes(?) "téma" megjelenése a magyarországi sajtóban avagy hogyan alakult a meleg figurák színpadi megjelenésének megítélése és kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Annamária (2004) A marketingkommunikáció hatása az idegenforgalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirják, Gabriella (2004) Az igazán jó vezető és a tevékenységét befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancs, Róbert (2004) A Magyar Köztársaság Rendőrségének kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Dalma (2004) Változások a két nem és a média közti kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Orsolya (2004) Televíziós hírműsorok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos , Sándor (2004) A kecskeméti nyomtatott sajtó - elemző bemutatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dreissiger, Ágnes (2004) Nők a televízióban (Tíz szerkesztő-riporter és műsorvezető véleménye a szakmáról és a női szerepekről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drnecz, Tamás (2004) A Kelly-Tech Kft. Corporate Identity-jének bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dányi, Andrea (2004) A public relations a társadalmi- és a marketingkommunikáció rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dányi, Andrea (2004) A public relations a társadalmi- és marketingkommunikáció rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szonja (2004) Az "Együtt az egységes Európáért" négy-párti rendezvénysorozat bemutatása-elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dóra, Diána (2004) Kossuth és Széchenyi vitája a 40-es években. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Júlia (2004) Public Relations a non-profit szervezetekben (Esettanulmány egy civil szervezetről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erőss , Diána (2004) A MATÁV RT. külső PR kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazakas, András (2004) A Westel Mobil Rt. kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazakas, András (2004) A Westel Mobil Rt. kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Anita (2004) A "szépség és a szörnyeteg". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Krisztina (2004) Közszolgálatiság az internet korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Mariann (2004) A Való Világ szériáinak összehasonlítása szakmai szempontok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fixek, Eszter (2004) A mindennapi élet megjelenítése a németalföldi festők művein. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor , Lajos Tamás (2004) A második negyedszázad - Regionális televíziózás a Magyar Televízió Szegedi és Pécsi Körzeti Stúdiójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foltin , Hajnalka (2004) A televízió hatása a családok időfelhasználására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Marianna (2004) A média teremtette szépségideál hatása korunk nőképére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Furucz, Anita (2004) A média szerepe egy kisváros életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábiánné Bódogh, Andrea (2004) A nyomdaipar alakulása az Európai Unióban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füleki, Judit (2004) A tartalom mint termék: a 777 Mobil és a Vodafone Live kommunikációjának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galambos, Ilona (2004) "Füstös Képek": a cigányság életérzése a képzőművészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Regina (2004) Kultúraközi kommunikáció a multinacionális szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gorzó, Andrea (2004) A rajzfilm világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gruttó, György (2004) Az Uránia: film-mozi- és szellemidézés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gráber, Szilvia (2004) 15 perc hírnév. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurina, Dóra (2004) Speciális kommunikációs helyzet: baba-mama kapcsolata és párbeszéde az anyaméhben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Edit (2004) A drog és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, András (2004) Az emberarcú honvédség rendhagyó kommunikációjának kritikája és új útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Mária (2004) A magyar országimázs szerepe a gyógyturizmus jövője szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gállos, Balázs (2004) A Golgota a művészetben: a keresztrefeszítés ábrázolásának fejlődése egyes példák alapján a kezdetektől a XVI. századig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Andrea (2004) Az új kommunikációs technológiák (SMS és e-mail) szerepe a 2002-es magyarországi választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Katalin (2004) Média és a nyelv: a reggeli televíziós magazinműsorok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2004) A XXI. század "új vallása": a szcientológia, antropozófia, asztrológia, buddhizmus bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2004) A XXI. század "új vallása": a szcientológia, antropozófia, asztrológia, buddhizmus bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göde, Beáta (2004) PR tevékenység a hazai ötcsillagos szállodákban a Corinthia Grand Hotel Royal és a Kastélyhotel Sasvár összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gőbel, Csaba (2004) A Széchenyi István Gyakorló Kereskedelmi Szakközépiskola internetes honlapjának elkészítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Boglár (2004) Tengerjárók társadalma - Kommunikáció és hierarchia egy luxushajón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Ágnes (2004) Integrált kommunikáció a könyvkiadásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Handari, Edit (2004) RTL honlapok az Európai Unióban: a német és a magyar RTL sportoldalának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heffler, Nóra Zsuzsanna (2004) Belső kommunikáció a Shell Hungary Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyaljai, Karolina (2004) Bűnök a szent hegy árnyékában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heidrich, Zsuzsanna (2004) A hálózat csapdájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hepke, Tímea (2004) A digitális filmtrükk, mint manipulációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornicsek, Edit (2004) Tradíció és újszerűség az Avon kozmetikai világvállalat public relations stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Judit (2004) Wellával bárki lehet akárki!: PR-kampány tervezése a Wella új, vidéki városokba tervezett szaküzleteinek megnyitásához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Réka Etelka (2004) A magyar reklámfilm készítésének története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hraskó , István (2004) Teller Ede „levelének" visszhangja a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hudák, Anita (2004) Sokk, szenzáció, bulvár (bulvár hírek az elektronikus médiában). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hőnyi, Gyula (2004) A média szerepe az iraki háborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ilovai, Gabriella (2004) A győzelem halálvíziója: információs-dezinformációs Játsz/Ma Irakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Krisztina (2004) A divat mint kommunikáció: a zene- és a ruhadivat összefüggéseiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Izsányi, Szabolcs (2004) A sport és a televízió, a Sport1 története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakabosné Németh, dr. Mónika (2004) Képmás és hangfelvétel a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsik, Zita (2004) Meggyőzés és manipuláció, avagy a reklám és a vásárlásösztönzés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jankovics , Zsanett (2004) A politika marketigszempontú megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Rita (2004) A magyar kormányzat online megjelenése. Image-elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Rita (2004) A magyar kormányzat online megjelenése: image-elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Krisztina (2004) A szappanopera. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Luca (2004) A parsonsi cselekvéselmélet vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Beáta (2004) A Magyar Honvédség toborzó gyakorlatának elemzése, valamint a résztvevőkben kialakult tükör-imázs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosi, Orsolya (2004) A magyar szappanopera. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosik, Tímea Anna (2004) Hedwig Courths-Mahler az irodalmi giccs szülőanyja: beléphet-e a történelmi valóság egy álomvilágba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jónás, Barbara (2004) A pletyka szerepe a társadalmi kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai, Judit (2004) A színikritika kialakulása és elhelyezkedése a reformkori sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalovits, Judit Eszter (2004) Amerikai elnöki kríziskommunikáció avagy hogyan éli meg a világ a terrorizmust kommunikációs szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Edina (2004) A reklámokban előforduló jelek és szimbólumok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Zoltán (2004) A közérthető hangüzenet megteremtése a nyelv eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasztner, Gábor (2004) Politikai kommunikáció és etika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecsmár, Szilvia (2004) Lilith, az asszony, aki megelőzte az ember teremtését. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kendi, Laura (2004) Rádiózás a GaGa tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Alicia (2004) A miskolci hírek krónikásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Ferenc (2004) A brókerbotrány kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Bernadett (2004) Malom-botrány: rossz PR, vagy a kecskeméti sajtó kudarca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Eszter (2004) Székesfehérvári rádiók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Péter (2004) Kapcsolat a rendőrséggel. Rendőrségi reformok vizsgálata a PR szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2004) A sport és a szépség a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kogyilla, Zsolt (2004) A helyi rádiók kialakulása, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komor, Zoltán (2004) A média pozitív hatása a gyerekek fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kompaktor, Veronika (2004) A sajtókapcsolat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korpás, Dóra (2004) A Médiatörvény szerepe Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2004) Az európai parlamenti választások Magyarországon PR szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Edina (2004) Egy vidéki, kereskedelmi rádió marketing struktúrája - A dunaújvárosi EL-DO Rádió példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2004) Gyerekek a televízióreklámok világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina (2004) Gyermekek fejlődéstana és a mesék kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina Anna (2004) Virtuális kommunikáció, avagy a Magyar Tolkien Társaság kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ágnes (2004) Békés megyei lapstruktúra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Erika (2004) Vers a televízióban (A vers televíziós megjelenítésének formái). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristin, Viktória (2004) Labdák és lilák - egy futballklub a piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuffer, László (2004) Értékesítés és pr az FMCG piac non food szegmensében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulich, Zoltán (2004) Manipuláció napjaink nyomtatott sajtójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anikó (2004) Az Est FM rádió, mint kultuszteremtő médium működése és megszűnésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Eszter (2004) Púder és tűsarok?! Női sztereotípiák a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kámán, Mónika (2004) A holland csoportképfestészet kialakulása és virágzása; a képi kommunikáció és a testbeszéd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Katalin (2004) Behálózva: televíziózás és internet, szövetségesek vagy vetélytársak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kápolnás, Zsófia (2004) Tudatküszöb alatti (reklám)hatások elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Iván (2004) Panem et circenses, avagy az infotainment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kérszigeti, Edina (2004) Alakulóban: gyermekek és fiatalok: tele víziókkal? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Késedi, Gábor (2004) Az internet és az online média jelenlegi magyarországi helyzete: a legjelentősebb portálok részletes bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóbor, Katalin Gréta (2004) A televízió hatása és a gyermekek fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Barbara (2004) Szervezet és válság a médiavisszhang tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendi, Gábor (2004) Reklám és hirdetés az Interneten - Online marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Katalin (2004) A magyar nők fogyasztási szokásainak bemutatása egyes jellemzők alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakos, Katalin (2004) Múzeumi marketing: a mosonmagyaróvári Hansági Múzeum marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki, Éva (2004) Négylábú médiasztárok - avagy a filmek és a valóság ugató sztárjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lelovics, Eszter (2004) A fantázia szerepjátékokról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Liptai, Lívia (2004) Nők, valóság, média - A televíziós műsorok nőképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Edina (2004) "Egy csapat vagyunk!" - avagy a támogatás szerepének helye és jelentősége a Vodafone Magyarország Mobilkommunikációs Rt. imázs-építés stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovasi, Bernadett Regina (2004) Álmodjuk újra? A filmek digitális újraélesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lánci, Melinda (2004) A Citibank kommunikációs tevékenységének bemutatása és az online ügyintézés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Réka (2004) Posztmodernizmus a filmművészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar , Rita (2004) Külföldi futballedzők NB l-es magyar csapatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makai, Krisztina (2004) A kereskedelmi televíziók értékesítési politikája, módszerei - RTL Klub; TV2. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malatinszky, Mónika (2004) Az Üzleti Levelek Lapcsalád marketingstratégiai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malatinszky, Nóra (2004) A szín létezik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Manek, Attila (2004) A sajtófotó és a globalizáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matolcsi, Renáta (2004) A beszédfejlődés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi , Konstantin (2004) A makói Pfeiffer-affér (1946-47) - Helyi közéleti botrány sajtóforrások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, András (2004) Vakok és a nyilvánosság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merhej, Raulla (2004) A gyermekek és fiatalkorúak védelme a televíziós műsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Linda (2004) Televízió függőség avagy a magyar kereskedelmi csatornák társadalomra gyakorolt hatásának vizsgálata, kiemelt figyelemmel a TV2 és az RTL Klub hatásmechanizmusának tanulmányozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Minda, Endre (2004) Reklám, divat, szexualitás - Tanulmányok a reklámok hatásmechanizmusáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mitók, Mónika (2004) Egy diákszínmű élete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizser , Ágnes (2004) A tanári kommunikáció a hippokratészi temperamentumok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Anikó (2004) Multimédiás újságírás az internetes hírportálokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Anita (2004) Estéről Estére - Egy politikai hírműsor fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Gabriella (2004) Válságkommunikáció a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Muhari , Andrea (2004) A feltárulkozó valóság egy dokumentumfilmen keresztül - "Anya nem jön többé". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Eszter Dóra (2004) A helyi médiumok fejlődése Százhalombattán a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2004) A kultúraközi kommunikáció néhány kérdése a cigány és nem cigány lakosság körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Károly (2004) Az országos televíziók híradói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mariann (2004) A 2003. évi Országos Cigány Önkormányzati Választások, azaz a médiumok felelőssége a kisebbségi események közvetítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Márk (2004) Korrektúra, korrektor - Korrektorok a mai magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemere, Zsóka (2004) A brit örökség-film. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Zsuzsanna (2004) Meggyőzési stratégiák a magazinoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Arnold (2004) Drámapedagógia a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Linda (2004) 919.560 forint egy emberélet - A rendőrség és a sajtó kommunikációja a móri bankrablás kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasdi, Henrietta (2004) A belső kommunikáció fogalomkörének elemzése és gyakorlati megjelenése a Pfizer Kft. életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Anita (2004) A Birodalom építői - Hitler és a propaganda-katonák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Csilla (2004) A Windows XP bevezetésének bizalmi környezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Csilla Zsuzsanna (2004) A Windows XP bevezetésének bizalmi környezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Ildikó (2004) Az AsiaCenter marketingkommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Mihály (2004) Váltsunk-e stílust? Új kispárti stratégia az SZDSZ 2002-es kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Obreczány, Éva (2004) Színház és kultúra a mai magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Zsuzsa (2004) Az MSZMP és a Rádió a Kádár-korszak első éveiben 1956-1963. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Lenke (2004) Az arculat jelentősége az IKEA életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Zoltán Tibor (2004) Média- és drámatechnikák a közoktatásban, avagy a média- és drámapedagógus képzés sajátosságai, az egyes szakterületek tematikai és módszertani azonosságai és különbözőségei, hatékonyságot növelő lehetőségek a két szaktárgy módszereinek kölcsönös alkalmazására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papucsek, Hilda (2004) Színház és média. Színészi ábrázolás egyes bulvár napilapokban - A bulvár újjászületésének folyamatában felszínre kerülő etikai problémák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Parall, Bálint (2004) Az MLSZ botrány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataricza, Kata (2004) Emberek a számítógépek új világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patkó, Zsuzsanna (2004) Miért nem készülnek manapság magyar gyermek- és ifjúsági filmek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paál, Attila (2004) A "hivatali" kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszeki, Zsuzsanna (2004) A délszláv háború társadalmi hatásainak filmes ábrázolása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Peti, Györgyi (2004) A média fejlődése és a szakemberképzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisy, Csenge (2004) Színház és televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Emese (2004) Sajtóklubok fogságában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsgai, Miklós (2004) A Tata: portréfilm Novák Ferenc, Kossuth-díjas, érdemes művészről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pripkó, Judit (2004) Kommunikációs nehézségek az egészségügyben - a hatvani kórház tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Punyi, Katalin (2004) Női archetípusok a női magazinokban - A női magazinok is azok hatásai. Két véglet között: A Joy és a Kiskegyed. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Punyi, Katalin (2004) Női archetípusok megjelenése a női magazinokban - A női magazinok és azok hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Gábor (2004) Álhírek, álinterjúk a magyarországi média legújabb kori történetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radó, Tamás (2004) A Public Relations alkalmazásának lehetőségei a mikro, kis- és középvállalati szektor sajátosságainak figyelembevételével. Fókuszban a kis- és középvállalkozások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rausch, Réka (2004) Cigányok a magyar média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reichenbach, Petra (2004) PR alkalmazások és HR-kommunikáció egy nemzetközi, Magyarországon működő személyzeti tanácsadó cég életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Renkó, Roland (2004) Az ezredforduló Magyar Televíziója, a korszak sajtóinak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Renkó, Roland (2004) Közszolgálat a magyar televíziózásban, a XXI. század küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Romhányi, Anikó (2004) A helyi rádiózás kialakulása, helye a magyar médiapiacon - A székesfehérvári Vörösmarty Rádió elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rott , Bernadett (2004) A külső és belső pr szerepe a nemzetközi cruise hajózásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudas, Fruzsina (2004) Kommunikációs problémák a fogyatékkal élő emberek élétében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Alexandra (2004) Egy értékesítési meggyőzés modell kommunikáció elméleti szempontú bemutatása - A SPIN Modell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Erika (2004) Olvasószerkesztő tegnap, ma és holnap. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2004) Kisebbségek a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révay, Piroska (2004) A gyermeket vállaló nők helyzete a magyarországi és európai uniós munkaerő-piacon - Konfliktusok a család és a munka összeegyeztetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarnyai , Tibor (2004) Valódi műhely (A Szegedi Lukács Kör huszonöt éve). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvári, Orsolya (2004) A reklám hatása a gyerekekre, különös tekintettel a televízió reklámokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schalbert, Dóra (2004) A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schwechtje, Mihály (2004) Federico Fellini és Carl Gustav Jung szellemi kapcsolatának bemutatása Fellini filmjein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Eszter (2004) Egyenes beszéd? A politikai megnyilvánulások mögöttes tartalma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Ildikó Hajnalka (2004) A Petőfi Népe című napilap az Európai Uniós csatlakozás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simay, Győző (2004) A szocializmus reklámjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Dóra (2004) A tánc mint kommunikáció - A Bharata Nátjam indiai tánc kézjelei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stefán, Eszter (2004) A törvények és a szeretet kapcsolatáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stibinger , Ágnes (2004) Mediawave avagy a Fényírók Fesztiválja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sudár , Lilla (2004) Michelangelo: Sixtus-kápolna. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda , Ágnes (2004) Kríziskommunikáció - Hirtelen kialakuló, katasztrófa-jellegű válságok kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulija, Rudolf (2004) A sajtófotó, avagy a valóság képben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulija, Rudolf (2004) A sajtófotó, avagy minden elmondva egy képben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi, Melinda (2004) A Medgyessy kormány első száz napjának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Swiderski, Erika (2004) A Katolikus Egyház és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, András (2004) A hitelesség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, András Péter (2004) Az első népképviseleti választások Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2004) A kultúra jelentősége a szervezetek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Eszter (2004) Sajtóerotika - A playboy legenda ötven éve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Katinka (2004) A lovak kommunikációja az emberi kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2004) Az elektronikus média kialakulása és fejlődése Pakson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Anikó (2004) Meggyőzés és propaganda a Rákosi korszakban - Avagy befolyásolás a Szabad Nép hasábjain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Katalin (2004) A PR szerepe a közműszolgáltató vállalatoknál, kiemelve a Fővárosi Vízművek Rt. PR tevékenységét. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Éva (2004) A fő városi televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Tamás (2004) A magyar autó-márkakereskedők marketing-kommunikációs tevékenysége, változások és fejlődési lehetőségek az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilos, Ágnes Eszter (2004) A zene kommercializálódása a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Borbála Janka (2004) Magyar közösségi szolgáltatások az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szlapák, Krisztina (2004) A Magyar Távirati Iroda kialakulásának története (1880-1930). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szobota, Orsolya (2004) A Hit Gyülekezete a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szomor, Eszter (2004) Festők a filmvásznon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztaniszláv, András (2004) Felsőfokú újságíró-képzés lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Dóra (2004) Rádió C - a kisebbségi médium. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széphelyi, Petra (2004) Egy Antológia születése - A MédiaAutor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szörnyi, Krisztina (2004) Egy fimes produkció élete és kommunikációs rendszere a "Kontroll" című film kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sződy , Ágnes (2004) Meggyőzés és választói attitűdváltozás az Európai Uniós kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Viktória (2004) A Duna Televízió működése a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőllősy , Bernadett (2004) A NATO vezette többnemzetiségű erők békefenntartó műveleteinek tömegkommunikációs elvei és sajátosságai a dél-szláv válság időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfár, Brigitta (2004) Válassz egy csillagot avagy miért van szükségünk sztárokra? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sárosdi, Georgina Katalin (2004) A szuggesztió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sós, Dóra Eszter (2004) A kutatás csapdái - Avagy miért ne kérdezd meg előre leendő célcsoportod, hogy milyen lesz a reklámod? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Alíz (2004) Kulturális műsorok a magyar televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Judit (2004) Hogyan tovább? - A hazai gyermekműsor készítés tündöklése és kallódása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Krisztián (2004) Hogyan pályáznék a Magyar Televízió Rt. elnöki tisztére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Nikoletta (2004) Magyarország Európai Uniós csatlakozásának kormányzati kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Nikoletta (2004) Magyarország Európai Uniós csatlakozásának kormányzati kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Ágnes (2004) Zbigniew Cybulski jelentősége a lengyel filmművészetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás , Réka (2004) Az arculat, az imázs szerepe a Zánkai Gyermek- és Ifjúsági Centrum jövőképének meghatározásában - A múlt, a jelen és a jövő összevetése a kommunikáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tikovits, János (2004) Az animáció szerepe a televíziózásban és a filmkészítésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tomecskó, Tamás (2004) A Klubrádió átalakulása és a műsorszerkezet változása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turóczi, Zsuzsanna (2004) Politikai kommunikáció a sztálini érában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Diána (2004) Az üzlet jövője: az Internet rejtelmei, cégek, szolgáltatások, termékek eladása a Világhálón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Rita (2004) A vámpírok: mítosz és legenda a filmvásznon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth , Viktor (2004) A téli olimpiák megjelenése a magyar sportsajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné, Pege Judit (2004) A tömegkommunikáció hatása a nemi identitás fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tölli, Viktória (2004) Pulzus Rádió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tőkés , Dóra (2004) A náci propaganda. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári , Barbara (2004) Egy lemezkiadó cég public relations tevékenységének kimutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász, Veronika (2004) A Baumgartner Autócentrum Kft. marketingje az új média eszközein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Judith (2004) Kereskedelmi rádiózás Magyarországon, két országos kereskedelmi rádió bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Tamás (2004) A virágreklám helyzete és egy társadalmi célú reklám- és pr-kampány lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Valentínyi, Katalin (2004) Katalizátor és megafon - A Szabad Európa Rádió története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Miklós (2004) A tematikus televíziók helyzete a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ágnes (2004) A nonverbális kommunikáció : Gesztusok, testbeszéd, emblémák, mimika, ... Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verli, Erika (2004) Deák a kiegyezés politikusa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vermes, Viktória (2004) Megasztár. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida , Melinda (2004) A Kisalföld napilap az Európai Uniós csatlakozás előtt és után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vince, Beáta (2004) Politikai kommunikáció és a kapcsolathálózat bővítésének lehetőségei egy vállalkozói klubban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Beáta (2004) Az Elektronikus Grand Casino marketing-stratégiájának hatékonyság elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Izabella (2004) A Büki Üdítő Kft. arculatépítése a Bomba energiaitalon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczen, Bernadett (2004) A médiabefolyásolás kora, egy kis hazugság még belefér. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Katalin (2004) Mozizás - a falusi moziktól a multiplex filmszínházakig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virányi, Gábor (2004) Az ima és a modern ember kapcsolata, különös tekintettel a zsidó vallásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Visnyei, Viktória (2004) A Máltai Idegenforgalmi Hivatal marketing stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Erika (2004) A vállalati imázs és vállalati arculat elmélete és alkalmazása a Westel Mobil Távközlési Részvénytársaságnál, avagy A Kapcsolat kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Gergely (2004) Televíziós kommunikátorok bemutatása Friderikusz Sándor műsorain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vámosi, Eszter (2004) Lesz-e hét éves a Heti Hetes? A "Heti Hetes" (című műsor) a politikai kabaré történetének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ványik, Dóra (2004) Vitraytól Mónikáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vásony, Petra (2004) A reklámszövegírás tudománya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Véghelyi, Annamária (2004) Az élményt adó múzeum - Attrakció és interakció, avagy a múzeumok szükséges átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony, Viktor (2004) Hírszerkesztés, vagy virtuális valósággyártás fogyasztóknak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vértes, Éva (2004) Verbalitás és vizualitás a reklámfilmben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Nikolett (2004) Iskolai egyenlőtlenségek és az egész életen át tartó tanulás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Werovszky, Veronika (2004) Az élmény társadalma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Windisch , Judit (2004) Emlékezni és emlékeztetni - A magyarországi zsidó Holokauszt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Winkler, Veronika (2004) Nyelvművelés, nyelvi ismeretterjesztés a televíziós műsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wittek, Zsolt Viktor (2004) A tömegkommunikáció művészi ágakra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Würsching, Zoltán (2004) Médiaszemélyiségek Vitray-tól Majkáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsíros, Ildikó (2004) Kormányzati stratégiák az információs társadalom fejlesztésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsömbölyi, Ákos (2004) Feltűnő, ha feltűnik - A Smart magyarországi bevezetése és a bevezetés kommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zubály, Attila (2004) Tartalom, forma és tőke viszonya az elektronikus médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Árpád (2004) Szervezetek a belső kommunikáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őze, Zsófia (2004) Az 1890-1930 közti reklámhordozók és reklámok összehasonlítása a napjainkban alkalmazottakkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 09:21:49 CET.