Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2000

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z
Number of items: 125.

A

Albert, Mónika (2000) A NATO bevetés három eseményének sajtótükre a The Times és a Népszabadság összehasonlításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási, Annamária (2000) Negatív propaganda a magyar politikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babinecz, Balázs (2000) Az agyhártyagyulladásos megbetegedésekkel kapcsolatos hírek a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Ivett (2000) Női- és gyermekmunka az iparosodó Angliában (A XIX. század első felében lezajló gazdasági átalakulás hatása a bérmunkások szociális helyzetére). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog , Iván (2000) Virtuális Valóság. A tapasztalás új módjai és formái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Zita (2000) A PR tervezés és a PR kampány gyakorlati végrehajtásának bemutatása az IKEA 1999-ben zajlott kommunikációs kampányán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Emőd (2000) A Havi Magyar Fórum cikkei a Holokausztról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baráthy, Barbara (2000) A Public Relations szerepe a magyarországi hanglemezkiadás területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biczó, Henriett (2000) Egy "marketingkommunikációs hullarabló" avagy a Benetton reklámok tündöklése és bukása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaski, Judit (2000) Az elektronikus médiumok privatizációja Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bocskai, Zoltán (2000) A kereskedelmi adó és közszolgálati adó hírműsorainak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Szilvia (2000) A mai magyar popélet és háttere a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Judit (2000) "Családi kör". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Butty, Péter (2000) "Az Internet és az e-business". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bársony, Attila (2000) Fordulatok és lehetőségek - A német hadvezetés tévedései a második világháborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódy, Ágnes Eszter (2000) Kábítószer-probléma a kriminológia és az anyagi jog tükrében (különös tekintettel az 1998.évi LXXXVII. törvény szabályozására). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Búza, Zsófia (2000) Nonverbális kommunikáció a gyermekrajzokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanálosi, Beáta (2000) A Budapesti Öttusa-világbajnokság megjelenése a médiában, avagy mennyire járult hozzá a sajtó a sikeres rendezéshez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka, Noémi (2000) Manipulált valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Demjanovich, Petra (2000) A környezetvédelem helyzete, feladatai és összefüggései az EU-hoz való csatlakozásra vonatkozóan…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demjén, Anikó (2000) A Honvédség belső PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Andrea (2000) Az Internet értékelése és kritikája - szociológiai szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dombrádi, Krisztián (2000) Hivatás és hitvallás, avagy kultúrharc a magyar tömegkommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ferenczik, Andrea (2000) Átok vagy áldás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Francsics, Dorina (2000) A magyarországi civil szervezetek kommunikációja - Civilek és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gecse, Mariann (2000) Az Európai Unió az információs társadalomért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonzales Mastrapa, Henriette (2000) Miért így mondják a híreket? A híripar bemutatása az Egyesült Államok és Izrael kapcsolatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gordon, Ádám (2000) Antiszemitizmus Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Róbert (2000) A közszolgálati híradózás Magyarországon és Ausztriában: hírműsorok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györke, Ádám (2000) Médiatervezés az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, András (2000) Indíték nélküli gyilkosság? - Oknyomozó riport. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hanti, Gábor (2000) Kispesti profizmus - rendszerváltás a KHFC-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hatlaczki, Balázs (2000) Képmódosítás és manipuláció a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Havas, Nikolett (2000) A párizsi Irodalmi Újság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Szabolcs (2000) A rendszerváltás társadalmi hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Balázs (2000) Presztízskérdés - avagy egy polgármesterválasztás tényei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gergő Tamás (2000) Egy bűneset indítékai nyomában - Tényfeltáró riport. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori, László (2000) A Popcorn Magazin szerkesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Kriszta (2000) Bohócok a vásznon - Az amerikai burleszk aranykorában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapás, Csilla (2000) A kékszemű cigány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karancsi, Ildikó (2000) A rendőrség és a média kapcsolata, különös tekintettel a PR lehetőségeire és (korlátaira) a rendőrség.. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Ágnes Aviva (2000) Digitális újságírás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adél (2000) A színházi élet a 10-es években. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Aranka (2000) Magyarország imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Eszter (2000) A helyi televíziók szerepe a hazai médiapiacon, különös tekintettel a 10 éves Szombathelyi Városi Televízióra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Máté (2000) A Kultúrbölények Produkció akcióterve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2000) A tavalyi agyhártyagyulladás járvány médiaelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Kovács , Tímea (2000) A bulvársajtó története a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koi, Orsolya Rita (2000) Pártok az egyesülési jog tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koi, Tamás (2000) HÍRnet - Hírszolgáltatás az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár, Bence (2000) A televíziós műsorkészítésről általában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konrád, János (2000) A magyar kultúra jelenléte a hazai televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Veronika (2000) Erőszak a családban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczi, Eszter Anna (2000) A Magyar Posta arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulik, Attila (2000) Filmsorozatok - a magyar kereskedelmi televíziókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Mónika (2000) Ahova az Isten bárányt ad… Gondolatok a terhességmegszakításról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Bernadett (2000) A média sztárformáló ereje, avagy Whyskis, a hős. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körte, Ildikó (2000) Az Internet-üzlet: az Internet, mint kommunikációs eszköz üzleti célú felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kősasvári, Emese (2000) A Public Relations szerepe az UNICEF működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Éva Flóra (2000) A kommunikáció fontossága a 2F 2000 Számítástechnikai és Szolgáltató Kft. működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipiczky, Ágnes (2000) Az 1998-as budapesti atlétikai Európa-bajnokság a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Bálint (2000) Ezredvégi sztrájktörténelem: a VDSZSZ 108 órás sztrájkdrámájától a Magyar Vasút történetének leghosszabb munkabeszüntetéséig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Láng-Miticzky, András (2000) A képriport, mint fotográfiai műfaj elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóth, Balázs (2000) Vizuális nyelvi kifejezőeszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóth, Balázs (2000) A sarok - A diplomafilm technikai mellékletei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Majoros, Judit (2000) Juventus, a siker rádiója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makarész, Rita (2000) A női magazinok helyzete és piaca 1999-ben Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malkovics, Tibor (2000) A fényképezés és a mozifilm - Néhány gondolat a világ két sikeres tömegmédiumának nemzetközi és magyar fejlődéstörténetéhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tünde (2000) Hitvallásuk: hallgatni arany... A szervezeti arculat tartalmi elemeinek rendszere, hatékonysága és jelentősége a Juventus Rádió működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátay, László (2000) Háború a médiában, média a háborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Annamária (2000) A reklámadásidő értékesítés elmélete és gyakorlata a Tv2-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Károly (2000) A sportszponzoráció - A média szerepe és jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyerges, Andrea Regina (2000) Kríziskommunikáció alkalmazása egy multinacionális cégnél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyilánszky, Hedvig (2000) A Corporate Identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, András (2000) A város image-ek jelentősége és a korrekciós lehetőségek kommunikációs útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Gabriella (2000) A Juszt-ügy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Anikó (2000) Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Marietta (2000) A média-értékkultiváció bemutatása a férfiakról és a nőkről kialakított kulturális előfeltevések tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz, József (2000) Választók, választások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ortutay, Gergely (2000) Sportszponzorálás az 1998-ban Budapesten megrendezett Atlétikai Európa-bajnokság példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palotai, Attila (2000) A hálózati kultúra fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petres, Mónika (2000) Iskolák bezáratása (Anyagi kényszer, szellemi-érzelmi igény és rossz kommunikáció). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics, Péter (2000) Az Internet világa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Mihály (2000) Kapcsolj ki! - avagy a média hatása a gyermekek fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Tamás Gábor (2000) A hírügynökségek első fél évszázada. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Leona (2000) Nyelvi leleményesség és képi megjelenítés a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rednágel, Judit (2000) A vegetáriánizmus és intézményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sas, Krisztina (2000) Szomjoltó PR - A Dreher Rt. külső PR-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Gábor (2000) Az Európa Unió médiajoga, különös tekintettel az Internet jogi szabályozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steiner, Balázs (2000) Integrált marketing kommunikáció a Siemens Nemzeti Vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulina, Mária (2000) Az Internet, mint reklámfelület. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Máté (2000) Az újságíró és szabadsága: Az elnök emberei, Az aranypolgár, Elveszett illúziók című játékfilmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcs, Tamás (2000) A helyi televíziózás helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dávid (2000) Válságkommunikáció a MALÉV Rt. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István (2000) "Mást is tudok, mint a képernyőn szerepelni" - Horvát János életműinterjúja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szilárd (2000) A mozi és a filmtrükktechnika fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tímea (2000) A Magyarországon működő angol nyelvű gazdasági hírügynökségek bemutatása, helyzete és piaci szerepe napjainkban, összehasonlításuk néhány szempontból a magyar nyomtatott sajtóval illetve az MTI-vel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, István (2000) Specializáció - esettanulmány: kis- és középvállalkozások szervezeti átalakításának PR-támogatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegi, Attila (2000) A sajtónyelv története 1905 és 1995 között a Népszava tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeili, Balázs (2000) Az írott sajtó piaca 2000-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentgyörgyi, Marina (2000) Virtuális valóság, a tapasztalás új módjai és formái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigetvári, Iván (2000) A színház a PR, a reklám és a szponzorálás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zsuzsanna (2000) Hasznos vagy káros? - A média gyermekekre gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmai, Eszter (2000) Kereszttűzben a gyermek(reklám) - A gyermekeknek szóló reklámok helyzete és megítélése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmay, Dávid (2000) A Dávod-ügy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szombathy , Ildikó (2000) A futás élménye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sávai, Rita (2000) Munkanélküliség alakulása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, István (2000) Az OM, mint nonprofit szervezet PR tevékenységének megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Zsuzsa (2000) A hazai élelmiszeripar és kereskedelem kommunikációjának jellemzői - ezen belül a kereskedelmi szaklapok szerepe: Mai piac a sikeres kereskedő lapja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tallián, Hedvig (2000) Kampány és híradók 1998 - Televíziós hírműsorok összehasonlítása az 1998-as országgyűlési választásokat megelőző kampány tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Csaba (2000) Az internetes média Magyarországon - Internet alapú kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, György (2000) A Pesti Est rádió koncepciója, pályázata és bevezető kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, Róbert (2000) Siena festészete a trecentoban - láncszem a reneszánsz felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trost, Eszter (2000) A képernyős arculat: On-screen design. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Henrik (2000) A kereskedelmi rádiózás avagy az elszürkülés anatómiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2000) A Formula-1-es világbajnoki sorozat - ezen belül a Magyar Nagydíj - kapcsolata a médiumokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tüske, Ferenc (2000) Hullámtér, avagy a magyar kereskedelmi rádiózás kialakulásának története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Váczi, Miklós (2000) Gyűlöletbeszéd és nyelvpolitika. A szólás- és sajtószabadság kérdésköre a '90-es évek politikai vitáinak keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várlaki, Tibor (2000) Az internetes betörések aspektusai a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vízy, András (2000) A hitelesség megteremtésének verbális és metakommunikatív eszközei a televízió esti hírműsoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wild, Judit (2000) Pénz számlálva, asszony verve…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zaborecz, Zoltán (2000) Ötlettől a bemutatóig: Műsor- és filmkészítés produceri szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsibrita, László (2000) A Szukits könyvkiadó arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy, Krisztina (2000) Belső public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zám, Krisztina Tünde (2000) A Koszovói-válság sajtóelemzése a magyar és nemzetközi médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 07:07:49 CEST.