Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2000

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 125.

Albert, Mónika (2000) A NATO bevetés három eseményének sajtótükre a The Times és a Népszabadság összehasonlításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási, Annamária (2000) Negatív propaganda a magyar politikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Babinecz, Balázs (2000) Az agyhártyagyulladásos megbetegedésekkel kapcsolatos hírek a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Ivett (2000) Női- és gyermekmunka az iparosodó Angliában (A XIX. század első felében lezajló gazdasági átalakulás hatása a bérmunkások szociális helyzetére). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog , Iván (2000) Virtuális Valóság. A tapasztalás új módjai és formái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Zita (2000) A PR tervezés és a PR kampány gyakorlati végrehajtásának bemutatása az IKEA 1999-ben zajlott kommunikációs kampányán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Emőd (2000) A Havi Magyar Fórum cikkei a Holokausztról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baráthy, Barbara (2000) A Public Relations szerepe a magyarországi hanglemezkiadás területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biczó, Henriett (2000) Egy "marketingkommunikációs hullarabló" avagy a Benetton reklámok tündöklése és bukása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaski, Judit (2000) Az elektronikus médiumok privatizációja Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bocskai, Zoltán (2000) A kereskedelmi adó és közszolgálati adó hírműsorainak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Szilvia (2000) A mai magyar popélet és háttere a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Judit (2000) "Családi kör". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Butty, Péter (2000) "Az Internet és az e-business". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bársony, Attila (2000) Fordulatok és lehetőségek - A német hadvezetés tévedései a második világháborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódy, Ágnes Eszter (2000) Kábítószer-probléma a kriminológia és az anyagi jog tükrében (különös tekintettel az 1998.évi LXXXVII. törvény szabályozására). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Búza, Zsófia (2000) Nonverbális kommunikáció a gyermekrajzokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csanálosi, Beáta (2000) A Budapesti Öttusa-világbajnokság megjelenése a médiában, avagy mennyire járult hozzá a sajtó a sikeres rendezéshez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka, Noémi (2000) Manipulált valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demjanovich, Petra (2000) A környezetvédelem helyzete, feladatai és összefüggései az EU-hoz való csatlakozásra vonatkozóan…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demjén, Anikó (2000) A Honvédség belső PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Andrea (2000) Az Internet értékelése és kritikája - szociológiai szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dombrádi, Krisztián (2000) Hivatás és hitvallás, avagy kultúrharc a magyar tömegkommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczik, Andrea (2000) Átok vagy áldás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Francsics, Dorina (2000) A magyarországi civil szervezetek kommunikációja - Civilek és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gecse, Mariann (2000) Az Európai Unió az információs társadalomért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonzales Mastrapa, Henriette (2000) Miért így mondják a híreket? A híripar bemutatása az Egyesült Államok és Izrael kapcsolatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gordon, Ádám (2000) Antiszemitizmus Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Róbert (2000) A közszolgálati híradózás Magyarországon és Ausztriában: hírműsorok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györke, Ádám (2000) Médiatervezés az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, András (2000) Indíték nélküli gyilkosság? - Oknyomozó riport. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hanti, Gábor (2000) Kispesti profizmus - rendszerváltás a KHFC-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hatlaczki, Balázs (2000) Képmódosítás és manipuláció a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Havas, Nikolett (2000) A párizsi Irodalmi Újság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Szabolcs (2000) A rendszerváltás társadalmi hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Balázs (2000) Presztízskérdés - avagy egy polgármesterválasztás tényei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gergő Tamás (2000) Egy bűneset indítékai nyomában - Tényfeltáró riport. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori, László (2000) A Popcorn Magazin szerkesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jakab, Kriszta (2000) Bohócok a vásznon - Az amerikai burleszk aranykorában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapás, Csilla (2000) A kékszemű cigány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karancsi, Ildikó (2000) A rendőrség és a média kapcsolata, különös tekintettel a PR lehetőségeire és (korlátaira) a rendőrség.. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Ágnes Aviva (2000) Digitális újságírás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adél (2000) A színházi élet a 10-es években. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Aranka (2000) Magyarország imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Eszter (2000) A helyi televíziók szerepe a hazai médiapiacon, különös tekintettel a 10 éves Szombathelyi Városi Televízióra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Máté (2000) A Kultúrbölények Produkció akcióterve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2000) A tavalyi agyhártyagyulladás járvány médiaelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Kovács , Tímea (2000) A bulvársajtó története a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koi, Orsolya Rita (2000) Pártok az egyesülési jog tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koi, Tamás (2000) HÍRnet - Hírszolgáltatás az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár, Bence (2000) A televíziós műsorkészítésről általában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konrád, János (2000) A magyar kultúra jelenléte a hazai televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Veronika (2000) Erőszak a családban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczi, Eszter Anna (2000) A Magyar Posta arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulik, Attila (2000) Filmsorozatok - a magyar kereskedelmi televíziókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Mónika (2000) Ahova az Isten bárányt ad… Gondolatok a terhességmegszakításról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Bernadett (2000) A média sztárformáló ereje, avagy Whyskis, a hős. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körte, Ildikó (2000) Az Internet-üzlet: az Internet, mint kommunikációs eszköz üzleti célú felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kősasvári, Emese (2000) A Public Relations szerepe az UNICEF működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Éva Flóra (2000) A kommunikáció fontossága a 2F 2000 Számítástechnikai és Szolgáltató Kft. működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipiczky, Ágnes (2000) Az 1998-as budapesti atlétikai Európa-bajnokság a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Bálint (2000) Ezredvégi sztrájktörténelem: a VDSZSZ 108 órás sztrájkdrámájától a Magyar Vasút történetének leghosszabb munkabeszüntetéséig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Láng-Miticzky, András (2000) A képriport, mint fotográfiai műfaj elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóth, Balázs (2000) Vizuális nyelvi kifejezőeszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóth, Balázs (2000) A sarok - A diplomafilm technikai mellékletei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros, Judit (2000) Juventus, a siker rádiója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makarész, Rita (2000) A női magazinok helyzete és piaca 1999-ben Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malkovics, Tibor (2000) A fényképezés és a mozifilm - Néhány gondolat a világ két sikeres tömegmédiumának nemzetközi és magyar fejlődéstörténetéhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tünde (2000) Hitvallásuk: hallgatni arany... A szervezeti arculat tartalmi elemeinek rendszere, hatékonysága és jelentősége a Juventus Rádió működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátay, László (2000) Háború a médiában, média a háborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Annamária (2000) A reklámadásidő értékesítés elmélete és gyakorlata a Tv2-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Károly (2000) A sportszponzoráció - A média szerepe és jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyerges, Andrea Regina (2000) Kríziskommunikáció alkalmazása egy multinacionális cégnél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyilánszky, Hedvig (2000) A Corporate Identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, András (2000) A város image-ek jelentősége és a korrekciós lehetőségek kommunikációs útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Gabriella (2000) A Juszt-ügy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Anikó (2000) Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Marietta (2000) A média-értékkultiváció bemutatása a férfiakról és a nőkről kialakított kulturális előfeltevések tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, József (2000) Választók, választások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ortutay, Gergely (2000) Sportszponzorálás az 1998-ban Budapesten megrendezett Atlétikai Európa-bajnokság példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palotai, Attila (2000) A hálózati kultúra fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petres, Mónika (2000) Iskolák bezáratása (Anyagi kényszer, szellemi-érzelmi igény és rossz kommunikáció). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics, Péter (2000) Az Internet világa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Mihály (2000) Kapcsolj ki! - avagy a média hatása a gyermekek fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Tamás Gábor (2000) A hírügynökségek első fél évszázada. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Leona (2000) Nyelvi leleményesség és képi megjelenítés a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rednágel, Judit (2000) A vegetáriánizmus és intézményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sas, Krisztina (2000) Szomjoltó PR - A Dreher Rt. külső PR-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Gábor (2000) Az Európa Unió médiajoga, különös tekintettel az Internet jogi szabályozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steiner, Balázs (2000) Integrált marketing kommunikáció a Siemens Nemzeti Vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulina, Mária (2000) Az Internet, mint reklámfelület. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Máté (2000) Az újságíró és szabadsága: Az elnök emberei, Az aranypolgár, Elveszett illúziók című játékfilmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcs, Tamás (2000) A helyi televíziózás helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dávid (2000) Válságkommunikáció a MALÉV Rt. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István (2000) "Mást is tudok, mint a képernyőn szerepelni" - Horvát János életműinterjúja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szilárd (2000) A mozi és a filmtrükktechnika fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tímea (2000) A Magyarországon működő angol nyelvű gazdasági hírügynökségek bemutatása, helyzete és piaci szerepe napjainkban, összehasonlításuk néhány szempontból a magyar nyomtatott sajtóval illetve az MTI-vel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, István (2000) Specializáció - esettanulmány: kis- és középvállalkozások szervezeti átalakításának PR-támogatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegi, Attila (2000) A sajtónyelv története 1905 és 1995 között a Népszava tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeili, Balázs (2000) Az írott sajtó piaca 2000-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentgyörgyi, Marina (2000) Virtuális valóság, a tapasztalás új módjai és formái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigetvári, Iván (2000) A színház a PR, a reklám és a szponzorálás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zsuzsanna (2000) Hasznos vagy káros? - A média gyermekekre gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmai, Eszter (2000) Kereszttűzben a gyermek(reklám) - A gyermekeknek szóló reklámok helyzete és megítélése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmay, Dávid (2000) A Dávod-ügy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szombathy , Ildikó (2000) A futás élménye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sávai, Rita (2000) Munkanélküliség alakulása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, István (2000) Az OM, mint nonprofit szervezet PR tevékenységének megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Zsuzsa (2000) A hazai élelmiszeripar és kereskedelem kommunikációjának jellemzői - ezen belül a kereskedelmi szaklapok szerepe: Mai piac a sikeres kereskedő lapja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tallián, Hedvig (2000) Kampány és híradók 1998 - Televíziós hírműsorok összehasonlítása az 1998-as országgyűlési választásokat megelőző kampány tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Csaba (2000) Az internetes média Magyarországon - Internet alapú kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, György (2000) A Pesti Est rádió koncepciója, pályázata és bevezető kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, Róbert (2000) Siena festészete a trecentoban - láncszem a reneszánsz felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trost, Eszter (2000) A képernyős arculat: On-screen design. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Henrik (2000) A kereskedelmi rádiózás avagy az elszürkülés anatómiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2000) A Formula-1-es világbajnoki sorozat - ezen belül a Magyar Nagydíj - kapcsolata a médiumokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tüske, Ferenc (2000) Hullámtér, avagy a magyar kereskedelmi rádiózás kialakulásának története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Miklós (2000) Gyűlöletbeszéd és nyelvpolitika. A szólás- és sajtószabadság kérdésköre a '90-es évek politikai vitáinak keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várlaki, Tibor (2000) Az internetes betörések aspektusai a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vízy, András (2000) A hitelesség megteremtésének verbális és metakommunikatív eszközei a televízió esti hírműsoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wild, Judit (2000) Pénz számlálva, asszony verve…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zaborecz, Zoltán (2000) Ötlettől a bemutatóig: Műsor- és filmkészítés produceri szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsibrita, László (2000) A Szukits könyvkiadó arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy, Krisztina (2000) Belső public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zám, Krisztina Tünde (2000) A Koszovói-válság sajtóelemzése a magyar és nemzetközi médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 07:30:05 CEST.