Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 65.

A

Antalfi, Vanda (2019) #EP2019. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Nóra (2019) A fogyasztók információkeresési és értékelési folyamatának vizsgálata dekorkozmetikai termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baka, Dávid (2019) Logisztikai szolgáltatások rendszerének elemzése. Vizsgálatok egy konkrét vállalkozásnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, János (2019) Értékesítési politika és PR tevékenység a Fundamenta Lakáskassza Zrt. tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, Tamás (2019) A kemény brexit hatásai a brit-EU logisztikai folyamatokra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bodon, Boglárka (2019) A látvány szerepe a csokoládéiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2019) Mi kell a hallgatóknak? - Az önszerveződő csoportok szerepe a felsőoktatási intézmények pr-jében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bártol, Brigitta (2019) Fényképezőgépekkel kapcsolatos preferenciák fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Dóra (2019) Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao Shang, Ren (2019) A képregényolvasók képregényes olvasás szokásai és viszonyulása a képregényen alapuló termékek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Elizabet (2019) A dolgozók képzésének bemutatása a DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaságnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani, Kálmán Szabolcs (2019) Ügyfél elégedettség és lojalitás vizsgálata a Kollár Pakk Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Réka (2019) A civil szervezetek teljesítménymérése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével, a MASZK Egyesület példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Vivien (2019) Online szájreklám az esküvői piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Győri, Bianka (2019) Egészségtudatosság vizsgálata a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Patrik (2019) Szponzorált tartalmak megejelenítése a youtube videómegosztó platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczöl, Bettina (2019) Az ügyfélmegtartás szerepe a Kalocsa környéki telekommunikációs piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Haskó, Alexandra (2019) Az Apple márka népszerűsége a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik, Dorina (2019) A fiatalok könnyűzenei fesztivállátogatását és elégedettségét befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csenge (2019) In-store marketing eszközök befolyása, különös tekintettel a kirakatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Dolóresz (2019) A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Logisztikai Iroda beszerzési stratégiájának tervezése az egészségügy tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágota (2019) Az e-könyvek hatása az egyetemisták olvasási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kanyó, Alexandra (2019) A Hunguest Hotel Forrás szerb piacot célző marketingkommunikációs eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Dorotti (2019) Értékesítési politika és MLM rendszer a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Laura Nóra (2019) A márkaimázst alakító tényezők vizsgálata a Loveland fesztivál esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Szilvia (2019) A fogyasztói magatartás vizsgálata, az egészségtudatos táplálkozás tekintetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Máté Attila (2019) Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dávid (2019) A Naturtex Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. készletnyilvántartási rendszerének fejlesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zita Anna (2019) A P-Development Vagyonkezelő Kft. és partnere, az ABB Instatllációs Készülékek Gyártó Kft. közötti logisztikai fejlesztések. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lehoczki-Krsjak, Márk (2019) Az IT Services Hungary Kft. eszközgazdálkoidási rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Ágnes (2019) Esettanulmány a Continental szegedi tömlő kereskedelmi irodájában az ajánlatkiadás követésére használt Kanban tábláról. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markus, Lívia (2019) A családi vállalkozások szervezeti kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meisitz, Dávid (2019) Mesterséges intelligencia és önvezető autók : áldás vagy átok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Boglárka (2019) Fogyasztói magatartás vizsgálata a ruházati termékek online vásárlása esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Krisztina (2019) Az ellátási lánc időgarantált logisztikai szolgáltatásait nyújtó csomagszállítási szolgáltatójának vevőkiszolgálási teljesítménymérésének vizsgálata : Részletes vizsgálat a DPD Hungária Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Brigitta (2019) Beszerzési és készletezési folyamatok a DAKK Zrt.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Lili (2019) Kosárlabda csapatok kommunikációja közösségi oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Martin (2019) Hallgatói motivációk az Y és Z generáció körében a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Czirok, Zsófia (2019) A GlobalLog Kft. logisztikai folyamatainak bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nemcsok, Zsombor (2019) Egészségtudatos reggelizési szokások vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Csaba (2019) Molnár Orsolya Könyvelőiroda PR tevékenysége és a jó hírnév gondozásának jelentősége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Elizabeta (2019) A Motiváció Műhely marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rozgonyi, Orsolya (2019) A külföldi állampolgárok és Pannon-Work Zrt. szegedi kirendeltsége által foglalkoztatott harmadik állambeli munkavállalók magyarországi foglalkozatatásának menete, jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rábai, Gábor Tamás (2019) Fogyasztói magatartás a táplálékkiegészítők magyar piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Boglárka (2019) A véleményvezérek szerepe a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak egészségtudatos magatartásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sikó, Beáta (2019) E-mail marketinggel kapcsolatos attitűdök vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Balázs (2019) A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Vanessza Vivien (2019) Influencerek hatása a vásárlási döntési folyamatra a szépségápolási kozmetikumok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda, Zsolt (2019) Motorvásárlással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a magyar motortulajdonosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2019) Viszonteladói kapcsolatok elemzése egy kerti- és lakásdekorációs termékeket forgalmazó webáruháznál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2019) Egyetemisták tanszervásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Áron (2019) Generációk közti együttműködés a Fókusz takarékszövetkezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakál, Eleonóra Karolina (2019) A kombinált fuvarozás jelenlegi helyzete és elemzése Európában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Petra (2019) Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Viktória (2019) Az online tartalommarketing és annak alkalmazása a Szabó Imre Hair and Beauty vállalkozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi, Eszter (2019) Az Apple, mint szeretetmárka? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2019) Utazás a közbeszerzés hatékonysága felé. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Barbara (2019) A Makói Gyógyfürdő ATL kommunikációs tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász, Csenge Réka (2019) A szegedi utazási irodák online marketingtevékenysége, azaz hogyan jelenik meg a tartalommarketing a kommunikációjukban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anita Barbara (2019) Az Y generáció médiafogyasztási szokásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zita (2019) A DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. Szeged helyi forgalomirányítási rendszerének működése értékesítési logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2019) A Mercedez-Benz kecskeméti üzemében működő pick by light és papír alapú komissiózó módszerek bemutatása, a pick by light rendszer hibalehetőségei és megoldási javaslatok. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Virágh, Hajnalka Ildikó (2019) Vevői elvárások egy 21. századi autóipari vállalatnál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Ákos (2019) A munkaerőhiány hatása a kiskereskedelmi egységekre különös tekintettel az FMCG szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalányi, Tamás Dávid (2019) A márkakép szerepének vizsgálata három diszkont légitársaságnál - Ryanair, Wizz Air, Easyjet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 2. 14:38:17 CET.