Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2017

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 62.

Ambrus, Emese (2017) Fogyasztói magatartás vizsgálata a kóser termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Csaba (2017) Az Eurosped Zrt. közúti szállítmányozási folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Gábor (2017) Hogyan jelennek meg az emocionális tényezők a pick-up vásárlók körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskó, Gábor Attila (2017) Vloggerek, mint véleményvezérek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskó, Orsolya Vanda (2017) Vásárlói szokások eltérése az X valamint Z generáció esetében : generációk különbözősége az élelmiszerfogyasztás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Henrietta (2017) Zenei fesztiválok vizsgálata elégedettség és lojalitás tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boris, Norbert (2017) Izzadságcsepp mentes sportolás? Az e-sport iparág bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borsos, Fruzsina (2017) Az Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Tijana (2017) A Fit Auto alkalmazott maketingkommunikációs eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cselkó, Attila (2017) Hatékonyabb kiszállítási tevékenység lehetőségének vizsgálata a Hansa-Kontakt Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Dániel (2017) Marketingtevékenység vizsgálata az ügyvédi szolgáltatás esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Krisztina Flóra (2017) A közösségi média hatása az X és az Y generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fröhlich, Gábor Martin (2017) A profi labdarúgás gazdasági háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gracza, Izabella (2017) A raktározás, készletgazdálkodás és a vállalaton belüli anyagmozgatás : élet az Eurotextil Kft. raktárában és üzleteiben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Györe, Albertina (2017) Az Anteres Hungary Kft. marketing tevékenysége, és a márkaépítés során használt marketing eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Levente (2017) Családi vállalkozások utódlásának jellemzői : „Apja fia, vagy messze esett alma”. Az utódlás generációs különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hartyányi, Péter (2017) A bérmunka hatása a vállalat pénzügyi folyamataira a Hax Zrt. Példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszka, Ádám (2017) A nagybani piacok szerepe a zöldség és gyümölcs kereskedelemben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Orsolya (2017) E-könyv tudatosság és használat, különös tekintettel a felsőoktatásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Rita (2017) A fogyasztói elégedettség és lojalitás a borok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jó, Enikő (2017) A Pull flow rendszer gyakorlati alkalmazása a Legrand Zrt-nél és annak hatása a gyártási folyamatra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerti, Petra (2017) Hogyan ne legyen rémálom az esküvőd? Fogyasztói magatartás vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Valentin (2017) A fiatalok vállalkozási hajlandósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koligyer, Bence (2017) Induló vállalkozás marketingjének menedzselése az étrend-kiegészítő iparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Tamás (2017) Az EJOT Hungaria árpolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó, Zsanett (2017) Fogyasztói elégedettség vizsgálat az InnovAID Kft. és a Danubia IP Kft. ügyfélkörében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Réka Boglárka (2017) A koreai kozmetikumok Magyarországon, egy lehetséges új piac. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Orsolya (2017) Szeged megítélésének vizsgálata a Szegeden tartott rendezvényekről alkotott vélemények alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürti, Tamara (2017) Szórakozóhelyi promóciók hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Nikolett (2017) Énmárka és önmarketing az SZTE GTK hallgatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maliga, Adrienn (2017) A Walt Disney filmek szerepe a márka termékeivel szembeni attitűdökre a gyerekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marsi, Anna Zita (2017) Az e-mobilitás helyzete Európában és a hozzá kapcsolódó fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Masa, Tamás Szabolcs (2017) Reklámok hatása a mindennapi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Krisztina (2017) A Contitech Rubber Industrial Kft. Heveder divíziójának készáru logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Rita (2017) A Martfű Városi Művelődési Központ és Könyvtár marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Viktor (2017) Az elégedettség mérése nemzetközi szervezeti piacon egy szegedi kereskedelmi cég ügyfelei között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mondovics, Ivett (2017) A véradók, mint adományozók adományozási szokásai és a háttérben álló motivációk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Attila (2017) A nagybani piacok helyzete, és fejlődési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2017) "Az ügyfél nem fél ügy!" : ügyfélorientáció mérése szervezetek közti piacon a Szőke és Társai Kft. vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Krisztián (2017) Az emberek sport magatartása és szokásaik elemzése a Living Sport Tollaslabda Csarnok szemszögéből. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ádám (2017) Frissen a Piacról Kft. működése a Dorozsmai Nagybani Piacon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nemoda, Tímea (2017) Kuponok és vásárlásaink : azaz az eladásösztönző eszközök hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Officír, Petra (2017) Társadalmi felelősségvállalás a gyógyszeriparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prekop, Győző (2017) Újtermék bevezetés Magyarországon : a Rebel One csiszolókorongok magyar piacra történő bevezetésének nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozsnyó, Nikolett (2017) Az Atlas Copco Kft. magyarországi márka ismertségének elemzése és fejlesztési javaslai a fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Benedek (2017) Az e-vásárlás előkészítése és online kommunikációja a Prágai Látszerészeti Kft-nél a fiatal korosztály eléréséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sveier, Jázmin (2017) A marketingkommunikáció hatása a vásárlói döntési folyamatokra a vendéglátásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Zsófia Krisztina (2017) Mindenki különböző, "mindenki másképp egyforma" Személyiségtipusok eltérő vásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szirányi, Dóra (2017) Országmárkázás és Európa turizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver, Dóra (2017) A Naturtex Kft. logisztikai tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szremkó, Nikoletta (2017) A fogyasztók elvárásainak feltérképezée és elégedettségük mérése az online társkeresőkkel szemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztantics, Péter (2017) Zöld marketing a fogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Evelin Barbara (2017) A Magyar Rendőrség külső kommunikációja, kiemelve az online kommunikációt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süveges, László (2017) Az Auchan Magyarország Kft. szállítmányozási, raktározási, beszerzési és készletgazdálkodási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tabajdi, Éva Enikő (2017) A márkaimázs vizsgálata nápolyi termékek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Lili Zsófia (2017) Konfliktusok a vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tűzkő, Gyöngyi (2017) „Meglátni és megszeretni” - Fogyasztói attitűdök kutatása a sportruházati cikkek vásárlása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Kitti (2017) A televíziós reklámok hatása a kiskorúakra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vízhányó, István (2017) A márka és a rebranding szerepe, új márka bevezetésének folyamata a Knor-Bremse Fékrendszerek Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Weiszenburger, Zsófia (2017) Mobiltelefonokkal kapcsolatos fogyasztói vélemények és szokások vizsgálata az Y generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Eliza (2017) A színek szerepe a marketingben az Y és a Z generáció tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Róbert (2017) A Dorozsmai Nagybani Piac Kft. készletezési és raktározási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 07:55:23 CEST.