![]() | Up a level |
Adiyajamba, Yumjirdulam (2014) Reklám és média hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Antal, Mihály Gábor (2014) A QR kód, mint a marketingkommunikáció eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Balázs (2014) A MOL társadalmi felelősségvállalási politikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartus, Kata Dóra (2014) Online PR a TUMBLR elemzésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Brigitta (2014) Az online kereskedelem iránti bizalmat befolyásoló pszichológiai és szociodemográfiai tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berta-Jávor, Deniza Bianka (2014) A tudatos vállalatok tevékenységének fogyasztói észlelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodzás, Boglárka (2014) Egy új termék bevezetése az Univer Product Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogos, Csilla (2014) Hamis világban élünk? Hamis divattermékek fogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánfi, Szabolcs (2014) A magyar lakosság megtakarítási szokásai és befektetési döntéseinek jellemzői napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cseh, Eszter (2014) Kuponmarketing a fogyasztók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csizofszki, Judit (2014) Pályakezdő közgazdászok karriertervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csontos, Helga Borbála (2014) A magyar mobilszolgáltatók fiatalokat célzó marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czár, Viktória (2014) E-learning módszerek alkalmazása a kultúrában egy határon átnyúló projekt keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Engi, Laura (2014) A magyarországi Cosmopolitan magazin bemutatása és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fülöp, Viktória (2014) Politikai kommunikáció a Facebook-on és hatékonyságának vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
G. Nagy, Regina (2014) A devizahitelek válsága gazdasági és pszichológiai szemszögből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Éva (2014) A szegedi egyetemisták borfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Guzsván, Izabella Réka (2014) Üzlet és marketing a sportban: az üzleti érdekek befolyásoló hatása a sportra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, Sándor Csaba (2014) A családi vállalkozások kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs-Boros, Rebeka (2014) Térségi gazdaságfejlesztő szervezet szerepe az üzleti inkubátorok és szabad vállalkozási zónák támogatásában Bács-Kiskun megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kanyó, Balázs (2014) Markeringstratégia a táplálékkiegészítők piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Dorottya (2014) A magyar és az amerikai fiatalok státuszszimbólum márka választásának főbb hasonlóságai és különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katkics, Zoltán (2014) A közösségi média és a sport tematikájú közösségi média platformok a www.sportolanemzet.hu oldalon levezetve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Keller, Ivett Kata (2014) A marketingkommunikáció hatása a COOP Szolnok Zrt. vásárlóinak vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korim, Anett Éva (2014) A hazai ásványvízfogyasztás tendenciáinak bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koszta, Attila (2014) Telefonhasználati szokások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Éva Szandra (2014) A szubliminális percepció lehetséges alkalmazhatósága a marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kristóf, Kinga (2014) Egyetemi-vállalati együttműködések teljesítménye longitudinális nézőpontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krivik, Anikó (2014) A fiatalok egészségmagatartásának vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kócsó, Ádám (2014) Mobilmarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Nikolett (2014) A különböző generációk fogyasztási döntései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Köteles, Nikolett (2014) Boldogságkeresés a fogyasztói társadalomban : kényszeres vásárlás, mint a boldogságdeficit kezelésének eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kürthy, Péter (2014) Kólaháború - A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőwy, Hanna (2014) A magyar egyetemisták ruhavásárlási szokásai a divat és a márka függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Martonosi, Zita (2014) Laikus befektetők kockázatészlelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mihalcsó, Miklós Dániel (2014) Az összehasonlító és a nem összehasonlító reklám különbségei a fogyasztó befolyásolásának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gábor (2014) A fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Monok, Kristóf (2014) Teljesítmény-értékelési dimenziók eltéréseinek vizsgálata kulturális szervezetek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Monoki, Zoltán (2014) A videojáték-ipar új értékesítési módszerei és a magyar játékosok videojáték-vásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Alexandra (2014) Starbucks, kávézásból divatot teremteni. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Benjámin (2014) A startupok fejlődését befolyásoló tényezők : a lean módszerek és a közösségi jelleg vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Bernadette (2014) A vevő, mint a Burger King királya, avagy a vevőközpontúság jelenléte a vállalat imázsában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Krisztina (2014) Mennyit ér a hűség? A vásárlási lojalitás és a hűségprogramok kapcsolata a dm active beauty hűségprogram tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Vivien (2014) Országmarketinges törekvések és hatásaik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Patyi, Beáta (2014) Nagyítóval az árak nyomában, avagy a fiatalok ártudatosságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Evelin (2014) Marketing receptre : vényköteles gyógyszerek marketingje ügynökségi szemszögből a Pfizer-megbízáson keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rostás, Imola (2014) A márkaközösségek térhódító szerepe az Instagram közösségi média platformján keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ruzsa, Mária (2014) Imázs építés a nemzetközi célcsoport számára - Gyula város példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rígler, Dorottya (2014) A hallgatók vállalkozóvá válási hajlandósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sajtos, Gina (2014) Online marketingeszközök alkalmazhatósága a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakáll, Éva (2014) A tudatos fogyasztás és a társadalmi felelősségvállalás kapcsolata a divatiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Zsolt (2014) Szeged közösségi közlekedése és az utastájékoztatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári, Dorottya (2014) Impulzív vásárlás a személyiségtípusok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szentes-Bíró, Judit (2014) Az MLM megítélése lakossági és értékesítői szemszögből hazai viszonylatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Bettina (2014) A 45 és 64 év közöttiek munkaerő-piaci helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szokol, Judit (2014) A shopper marketing a szegedi Árkád bevásárlóközpont vásárlóira tett befolyásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, László (2014) Pénzügyi kultúra hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sápi, Zsófia Katalin (2014) Szépséggel a társadalmunkért, azaz a Dove® vállalati társadalmi felelősségvállalásának a nőkre gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tarjányi, Tamás (2014) Az érdekeltekkel való jó üzleti kapcsolatok vizsgálata a hazai vállalkozói szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ternyák, Zsolt (2014) A Plazmaszolgálat márkajellemzőinek vizsgálata az egyetemista fókuszú rebrandinghez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tombácz, Tamás István (2014) Flow-élmény a szervezeti kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Torma, Ottó (2014) Vállalati kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ujfaludi, Flóra Barbara (2014) Bankválasztási kritériumok Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Várfalvi, Emese (2014) A fiatalok és a marketing, avagy a tinédzserek és a fogyasztás kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Éder, Tamás (2014) A magyar online-pókerjátékosok kockázatkezelési szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.