Bakos, Barbara (2013) A férfinem megjelenési szerepei a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bali, Katalin (2013) Márkaépítés gerilla módszerekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barczánfalvi, Csongor (2013) Múzeumok márkaépítése, középpontban a Móra Ferenc Múzeum. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bogár, Krisztina (2013) Érdekek és értékek harca: A génmódosított növényekkel kapcsolatos álláspontok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Butterer, Bálint Péter (2013) Baja Város Önkormányzat marketingtevékenysége, különös tekintettel az idegenforgalmi vonzerőre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csősz, László (2013) Csomagolj és csobbanj Gyulán! Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Durucz, Erika (2013) Intézeti gyógyszerfelhasználás tervezésének módszerei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dvorák, Dorottya (2013) Hazai bankreklámok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fleisz, Kamilla (2013) Gazdasági szocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gruics, Barbara (2013) Újszerű marketingkommunikációs eszközök - Gerilla- és vírusmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Iker, Zsuzsanna (2013) Utazási vásárlói döntések a magyar hallgatók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ilyés, Nóra (2013) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata - a Csongrád-megyei fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kazinczi, Lilla (2013) Egy webáruház kialakításának szempontjai a potenciális vásárlók megkérdezése alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klement, Zsuzsanna (2013) Késleltetés, mint az ellátási lánc menedzsmentjének eszköze - A késleltetés alkalmazásának bemutatása az OPTIGÉP Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Lili (2013) Az országimázs hatása a turizmusra és a munkavállalásra. A német nyelvterület példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kun, Sándor (2013) Helyzetkép a tőkegarantált alapok piacáról, avagy milyen tendenciák figyelhetőek meg az OTP Alapkezelő Zrt.-nél a gazdasági válság után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Barbara Judit (2013) A szervezeti kultúra fő értékei és az ügyfélorientáció kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
László, Zsuzsanna (2013) Kína mint autóipari felvevőpiac. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Ádám Bence (2013) A Naturtex Kft. szerepe a helyi gazdaság fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Annamária (2013) Új gazdasági modell a zeneiparban - Hogyan vegyük rá a fogyasztókat, hogy fizessenek a rögzített zenéért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pigler, Alexa (2013) Emocionális márkaépítés - A Coca-Cola világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pónusz, Krisztián (2013) Zenei rendezvény bevezetése és menedzselési folyamata Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Radics, Ferenc (2013) Halfogyasztási szokások feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schleining, Rudolf (2013) A kerékpározás fejlődési lehetőségei Szegeden és környékén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti, Petra (2013) A japán kultúra átalakulása a gazdasági, társadalmi folyamatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Szilvia (2013) Az élet túl hosszú ahhoz, hogy otthon töltsük. Az idősek utazási szokásai és elérésük a turizmusmarketing területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sütő, Anita (2013) "Formabontó hadművelet". Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Talapka, Nóra (2013) Egészségtudatosság a fiatalok fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tölgyi, Zsófia (2013) Szemléletváltás az alföldi tanyákon: a Szeri Ökotanyák Szövetségének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Péter (2013) Gyógyszerfogyasztási szokások az orvos-beteg kapcsolat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Völgyi, Sándor László (2013) Online megjelenés alkalmazása a hazai kis- és középvállalkozások tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zelman, Pál Rámil (2013) A magyar nyugdíjrendszer kihívásai a demográfiai változások hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsapka, Anna (2013) Online és közösségi marketing vizsgálat. Magyarországi húsipari vállalatok online aktivitásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zuba, Tamás (2013) Megéri almát fogyasztani? - avagy az Apple presztízsértéke a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ónodi, János (2013) Magyar termékek - fogyaszói attitűd és magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.