Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2013

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ó
Number of items: 35.

B

Bakos, Barbara (2013) A férfinem megjelenési szerepei a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, Katalin (2013) Márkaépítés gerilla módszerekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barczánfalvi, Csongor (2013) Múzeumok márkaépítése, középpontban a Móra Ferenc Múzeum. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Krisztina (2013) Érdekek és értékek harca: A génmódosított növényekkel kapcsolatos álláspontok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Butterer, Bálint Péter (2013) Baja Város Önkormányzat marketingtevékenysége, különös tekintettel az idegenforgalmi vonzerőre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csősz, László (2013) Csomagolj és csobbanj Gyulán! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Durucz, Erika (2013) Intézeti gyógyszerfelhasználás tervezésének módszerei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dvorák, Dorottya (2013) Hazai bankreklámok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fleisz, Kamilla (2013) Gazdasági szocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gruics, Barbara (2013) Újszerű marketingkommunikációs eszközök - Gerilla- és vírusmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iker, Zsuzsanna (2013) Utazási vásárlói döntések a magyar hallgatók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ilyés, Nóra (2013) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata - a Csongrád-megyei fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazinczi, Lilla (2013) Egy webáruház kialakításának szempontjai a potenciális vásárlók megkérdezése alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klement, Zsuzsanna (2013) Késleltetés, mint az ellátási lánc menedzsmentjének eszköze - A késleltetés alkalmazásának bemutatása az OPTIGÉP Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lili (2013) Az országimázs hatása a turizmusra és a munkavállalásra. A német nyelvterület példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Sándor (2013) Helyzetkép a tőkegarantált alapok piacáról, avagy milyen tendenciák figyelhetőek meg az OTP Alapkezelő Zrt.-nél a gazdasági válság után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Barbara Judit (2013) A szervezeti kultúra fő értékei és az ügyfélorientáció kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

László, Zsuzsanna (2013) Kína mint autóipari felvevőpiac. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Márton, Ádám Bence (2013) A Naturtex Kft. szerepe a helyi gazdaság fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Annamária (2013) Új gazdasági modell a zeneiparban - Hogyan vegyük rá a fogyasztókat, hogy fizessenek a rögzített zenéért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pigler, Alexa (2013) Emocionális márkaépítés - A Coca-Cola világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pónusz, Krisztián (2013) Zenei rendezvény bevezetése és menedzselési folyamata Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, Ferenc (2013) Halfogyasztási szokások feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schleining, Rudolf (2013) A kerékpározás fejlődési lehetőségei Szegeden és környékén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Petra (2013) A japán kultúra átalakulása a gazdasági, társadalmi folyamatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2013) Az élet túl hosszú ahhoz, hogy otthon töltsük. Az idősek utazási szokásai és elérésük a turizmusmarketing területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Anita (2013) "Formabontó hadművelet". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Talapka, Nóra (2013) Egészségtudatosság a fiatalok fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tölgyi, Zsófia (2013) Szemléletváltás az alföldi tanyákon: a Szeri Ökotanyák Szövetségének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass, Péter (2013) Gyógyszerfogyasztási szokások az orvos-beteg kapcsolat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyi, Sándor László (2013) Online megjelenés alkalmazása a hazai kis- és középvállalkozások tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zelman, Pál Rámil (2013) A magyar nyugdíjrendszer kihívásai a demográfiai változások hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsapka, Anna (2013) Online és közösségi marketing vizsgálat. Magyarországi húsipari vállalatok online aktivitásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zuba, Tamás (2013) Megéri almát fogyasztani? - avagy az Apple presztízsértéke a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, János (2013) Magyar termékek - fogyaszói attitűd és magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 14. 15:48:02 CET.