Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2012

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Á
Number of items: 45.

B

Balaton, Lilla (2012) A tinédzserek fogyasztói magatartása a szépségipari termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Enikő (2012) Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Bence (2012) A mozireklámok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botka, Ildikó (2012) A fitnesz- és kondicionáló termek szolgáltatáselemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csató, Zsolt Sándor (2012) Az élményközpontú sportreklámok napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diós, Katalin (2012) A minőségirányítási rendszerrel kapcsolatos kérdések a Körös Print-Pack Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes, Flóra (2012) Mekkora és milyen szerepet tölt be a szegedi egyetemisták életében a bulizás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Boglárka (2012) Az Európai Unió versenyszabályozásának tartalmi fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gallai, Szandra Nóra (2012) Értékesítés-ösztönzés a drogériákban, drogériák bemutatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, Edit (2012) Pénzügyi befektetések pszichológiai vonatkozásai a MiFID direktíva tekintetében egy magyarországi kereskedelmi bank példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Zsófia (2012) „Energiabefektetések” a közös cél érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Katalin (2012) Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe, Tamás (2012) Motiváció szerepe a hálózati marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

H. Nagy, Máté (2012) Hogyan csábíthatóak vissza a szurkolók a magyar futballstadionokba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Petra (2012) Képek a fejekben, fejek a képeken avagy arculat, imázs, vizualitás, fotózás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Szabolcs (2012) A pénz motivációs szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Attila (2012) Az igazság odaát van, rajongói elvárások és szokások a Facebookon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hízó, Adrienn (2012) Alternatív média a közterületen: Az ambient marketing bemutatása a magyar médiapiac gyakorlatának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Anita (2012) Figyelő szemek követnek - követő szemek figyelnek. Vállalati Facebook oldalak megítélése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Keczán, Gábor (2012) A személyészlelés és az attitűdök hatása a személyes értékesítés sikerességére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Krisztina (2012) Mobil Mánia - A fiatalok mobiltelefon vásárlási szokásait befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Kata (2012) A gyerekeket megcélzó televíziós reklámok etikai kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Ádám (2012) A gazdasági racionalitás szemlélete és a heurisztikák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakó, Dániel (2012) A magyar fiatalok bankválasztási szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laurinyecz, Judit (2012) Vásárlói ártudatosság, avagy az árinformációk útvesztője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Dalma (2012) Az online marketing és a collaborative filtering a Printker papír-írószer internetes áruházban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, László Bálint (2012) Jelöltkutatás és becsatlakoztatás a Network Marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marton, Kata (2012) Gorilla-marketing, avagy milyen marketingkommunikációs eszközökkel növelhető hazánkban egy állatkert látogatottsága? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorós, Kata (2012) CSR a kozmetikai iparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Enikő (2012) Az Aretol Kft. marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyéki, Barbara (2012) A vezetés minősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ostoróczky, Boglárka (2012) Az AXE-hatás - avagy mitől esnek bűnbe az angyalok? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Márta (2012) A Szegedi Ifjúsági Napok látogatói fogyasztói szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rekötye, Tamás (2012) A magyar fiatalok véleménye a jövő értékesítési technológiáiról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rosta, Balázs (2012) Reklámok a szegedi tömegközlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Svendner, Lea (2012) A vállalati képzések kompetencia alapú szemlélete a gazdaságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziráki, Szabolcs (2012) A GDP lehetséges alternatívája a jólét mérésében: ISEW. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, András (2012) Az orvos-beteg kapcsolat hálapénzre vonatkozó részének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szélpál, Petra (2012) A személyes kapcsolatok újraértelmezése a személyes értékesítésben és gyakorlati bemutatása a Hilti Hungária Kft. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tánczos, Zita (2012) Fogyasztói magatartástrendek a nők élelmiszerfogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tézsla, Enikő (2012) Az egyetemisták olvasási szokásainak jellemzői a 21. század digitális világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tülkös, Anett (2012) A zöld marketing koncepció és gyakorlata hazánkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vincze, Dalma (2012) Hatékony-e a reklámhatás-kutatás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Petra (2012) A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból, különös tekintettel az utóbbi pár év gazdasági válságára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árva, Ákos (2012) A kórház mint költségvetési szerv, vagy mint bonyolult üzem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 22:46:07 CEST.