Ambrus, Bettina (2010) Online társkeresők a hálózatok és társadalmi tőke szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Asztalos, Ferenc (2010) Szolnok város city-logisztikai folyamatainak javítási lehetőségei - Avagy mit tud tenni a city-logisztika a kisebb városokért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Babella, Dávid (2010) A munkaerő kiválasztás és toborzás folyamata az élelmiszeriparban a Dél-alföldön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi , Noémi (2010) Az énhatékonysági elvárás bemutatása és empirikus vizsgálata a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barna, Zsolt (2010) "Sikkes" vagy szükséges? - A 15-25 éves fiatalok energiaital fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Red Bull márkára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Viktor (2010) A kapcsolati marketing fejlődése: a CMP modell alkalmazásának empirikus vizsgálata a magyarországi vállalatok marketing stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bondár, Attila (2010) Egy vezető kereskedelmi áruházlánc kínálati és árpolitikája, illetve beszerzési stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Borbola, Balázs Antal (2010) Ügyfélkapcsolat-menedzsment a magyar gyakorlatban, német és magyar perspektíva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Lídia (2010) Márkaimázs és az értékek szerepe a fiatalok fogyasztói döntéshozatalában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csekei, Réka (2010) A kereskedelmi márka szerepe a METRO Kereskedelmi Kft. életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erhardt, Róbert (2010) Európai Uniós célkitűzések és az akadálymentesítés akadályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Gábor István (2010) Könyvet borítójáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Frank, Ádám (2010) A toborzás és a kiválasztás leggyakrabban alkalmazott módszerei a CIB bankfiókokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hertelendi, Zsolt (2010) Személyiségtesztek a munkahelyi kiválasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horti, Orsolya (2010) Beszállítói és viszonteladói kapcsolatok vizsgálata a Forte Acoustic Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Zoltán (2010) Projekt menedzsment alkalmazott projektvezetési metodológia egy pénzügyi intézménynél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth , Anita Nidica (2010) A beszerzés gyakorlata a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Sára (2010) A jaycustomer szituációk kezelésének összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kaldenekker, Kitti (2010) A gyerekeket célző modern marketing-merchandising. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecse-Nagy, Fanni (2010) Magyar fiatalok borfogyasztása, és az őket megcélzó bormarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Orsolya (2010) E-business üzleti modell kialakítása a Lombard Lízing Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Komjáti, Zsuzsanna Beáta (2010) A Szegedi Tudományegyetem webes megjelenése és annak értékelése az egyetemi rangsorok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kopasz, Dávid (2010) A közlegelők tragédiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Péter (2010) A tökéletes döntés, avagy a kognitív disszonancia hatásai a vásárlás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Éva (2010) A Hunor Coop Zrt. beszerzési stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krajkó, Attila (2010) Közösségi média és a marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kékes-Szabó, Barbara (2010) Az utazási irodák honlapjai és az utazóközönség ezekkel kapcsolatos igényeinek összevetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kószó, István (2010) A magyarországi sorsjegyvásárlók fogyasztási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Litauszky, Péter (2010) Szervezeti kultúrák találkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Markó, Brigitta Zsanett (2010) A hálózat csomópontjai, azaz a Web 2.0 véleményvezérei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Györk Attila (2010) Üzleti tervezés - A Hunguest Hotel Liget, Szeged üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márta, Kinga (2010) Célkeresztben a tinédzserek (?) A tinédzserek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Judit (2010) Konfliktusok és kezelési módjuk bemutatása a Merkbau Kft. és a Tesco Global Zrt. szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Nikolett (2010) A személyre szabás módszerei az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tímea (2010) Újtermék-marketing: A WaterMind SMART vízmérési technológia innovációs és piaci bevezetési folyamata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Katalin (2010) A reklámok hatása a gyerekekre - Avagy mit tesz velük az "olcsó" bébiszitter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Gábor (2010) Nemi sajátosságok a márkához való viszonyulásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Patai, Edina (2010) A Nokia márkaszemélyiségének sajátosságai a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pesztránszki, Zsanett (2010) Sztárok a reklámban. Hat-e a sztár a márka megítélésére? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Páder, Zsófia (2010) Egy magatartásbefolyásoló kampány a reklámhatékonyság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Radeczki, Gergő (2010) Munkavállalói elégedettség mérés a pénzügyi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ragály , Nikoletta (2010) Kritikus bikulturális üzleti interakciók vizsgálata Európán kívüli magyar viszonylatban a Kulturstandard módszer alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Réti, Zsófia (2010) Az egységes vizuális megjelenés szerepe a magyar felsőoktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Samu, Tamás (2010) Elégedettség- és lojalitáskutatás a vagyonvédelem piacán- Empirikus kutatás egy vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Péter (2010) Vezetői stílusok, motivációs technikák - Az eltérő méretű és tevékenységi körű szervezetek vezetőinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Székelyhidi, Katalin (2010) Felsőoktatási rangsorok és szerepük. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Bernadett Vivien (2010) CRM rendszer kiépítésének helyzetértékelése a Job Személyzeti Tanácsadó Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Edina (2010) Online marketing-web2, C2C, azaz a közösség ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takó, Eszter (2010) A személyzeti marketing és a munkaadói márkázás szerepe a vállalat vonzó megítélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tulkán, Tímea (2010) Íz vs. Márka. Miért alakul ki lojalitás a csokoládék piacán? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Anett (2010) Ügyfélkapcsolat menedzsment - Technológia vagy orientáció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veres, Andrea (2010) Vevőkiszolgálási tevékenység a ContiTech Rubber Industrial KFT. működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ördög, Boglárka Ágota (2010) Az SZTE Alma Mater online közösségépítése és marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.