Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2009

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | P | S | T | V | Á
Number of items: 22.

A

Ambrus, Nikolett (2009) Fenntarthatóság kontra marketing (Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés és a marketing kapcsolatának kérdésében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barna, Diána Magdolna (2009) Amit egy kisvállalat foghat a magyar horgász piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Kármen (2009) Gyerekek, mint fogyasztók és az őket vásárlásra ösztönző „játékos” merchandising eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csovcsics, Andrea (2009) Gyógyszertári szolgáltatás a modern marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Döme, Márk Jenő (2009) C2C piacok és aukciósházak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Csanád Ádám (2009) Ígéretek és fenyegetések játékelméleti modellezése (A kubai rakétaválság dinamikus elemzése). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gera, Gábor (2009) Reklámhatékonyság vizsgálat a Rádió Plusznál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Helga (2009) E-Japan, e-Europe, e-Magyarország: e-government törekvések és eredmények. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jobbágy, Petra (2009) Az Autograph oktatószoftver magyarországi bevezetésének kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalocsai, Luca (2009) Hazai pénzintézetek marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár, Anikó (2009) Az integrált vállalatirányítási információs rendszerek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazár, Klára (2009) Fiatal fogyasztók (?) - A Szegedi Tudományegyetem jegyzettámogatási rendszerének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertmegi, Norbert (2009) MARKETING DISCOGRAPHY - A kezdetektől a legújabb irányzatokig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kugelmann, Dóra (2009) Településmarketing Soltvadkerten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi, Katalin (2009) Egy ingyenes regionális magazin bevezetése Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Luca (2009) Marketingkommunikációs nehézségek a villamosenergia-piac liberalizációja következtében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Spiegel, Kornélia (2009) Az iziSHOP mobilfizetési szolgáltatás bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szauter, Erika (2009) Életkori diszkrimináció a munkaerő-piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Adrienn (2009) A litván szervezeti kultúra összehasonlítása a magyarral, és ahogy egy litván kisvállalatnál a céges kultúra a gyakorlatban megjelenik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass, József (2009) A Szegedi Tudományegyetem a jelentkezők véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Máté (2009) Nők és férfiak fogyasztási szokásai, és státuszfogyasztásuk jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Zsuzsa Ilona (2009) A környezettudatosság perspektívái és az erre ható tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 02:27:48 CEST.