![]() | Up a level |
Balán, Valéria (2021) A humánerőforrás menedzsment szakembereinek eszközei a munkahelyi kiégés ellen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barna, István (2021) A kompetencia alapú kiválasztás módszertana: Az Értékelő Központ elméleti és gyakorlati megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beke, Ivett (2021) A munka és a magánélet egyensúlya a kulturális szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beregszászi, Rita (2021) Emberi erőforrás menedzsment a gyakorlatban a Fornetti Kft. tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiga-Szilágyi, Renáta (2021) Az X és Z generáció vizsgálata vállalkozói attitűdjük szempontjából a biztosítási és pénzügyi szakmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czeglédi, Viola Ágnes (2021) Gerontoedukáció: közösséggel és kultúrával a minőségi időskorért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frankó, Tamara Mónika (2021) Kulturális mencenatúra angolszász és hazai kulturális intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Mercédesz Virág (2021) Migrációs attitűdök és motivációk vizsgálata a szegedi közösségszervezés szakos hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaszper, Blanka Janka (2021) A nonformális tanulás speciális terepe - cserkészmozgalomban való részvétel hatása a munkaerőpiacon elvárt kompetenciákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kifut, Viktória (2021) Tanulási motiváció a szegedi közösségszervező hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Tímea (2021) Szórakozás, mint XXI. századi igény - COVID-19 vírus idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koncz, Andrea (2021) Működő közösségek a Kodály-hagyomány jegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kormányos, Réka Bianka (2021) A Waldorf pedagógia jelentősége az oktatási rendszerekben a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miklós, Bernadett (2021) Önszabályozott tanulás a szegedi közösségszervezés szakos hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miklós, Réka (2021) A Joruba népcsoport kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Máté, Tekla (2021) A hallgatók, az oktatók és a munkáltatók véleménye a pályakezdőktől elvárt kompetenciákról a közösségszervező szak példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oszterman, Fanni (2021) Közösségszervezők mint önkéntes koordinátorok?! – Az önkéntes menedzsment vizsgálata a szegedi közművelődésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petrovszki, Ágota (2021) A középkori hagyományőrzés közösségépítő szerepe Visegrádon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pipis, Adrienn (2021) Csoportos szabadidősport mint közösségformáló tevékenység felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Samu, Ágnes (2021) „A tudás igazítja helyre a látást.” : látássérültek rehabilitációja Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Petra (2021) A People Team Alapítvány bemutatása gyakorlati tapasztalatok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ágnes Kata (2021) Hetedhét Játékváros, gyakorlat során megismert projekt bemutatása és elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sztankovics, Darina (2021) Szentendre kulturális, közművelődési állapota és a covid-19 hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Székely, Zsófia (2021) A vajdasági táncházmozgalom közösségépítő szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sávolyi, Ivett (2021) Nők a középkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tari, Edit (2021) A Szegedi Károlyi Mihály Kollégiumi hallgatók életének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vakulya, Zsanett (2021) Nők munkaerőpiaci helyzete és az üvegplafon-jelenség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zárdai, Zsófia Fanni (2021) A múzeumi kultúraközvetítés változásai és kihívásai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.