Boros Gyevi, Dávid (2022) Marketingkommunikáció és márkaépítés a kisvállalkozások világában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Lili (2022) Milyen tényezők befolyásolják a nők munkaerőpiaci helyzetét? : (Magyarország, Izland és Dél-Korea összehasonlítása). Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Magony, Milán (2022) A Sarsan Kft pénzügyi elemzése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Nikolett (2022) Digitálisan „okos város” és fejlesztések Kisteleken. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dávid Sándor (2022) A brexit hatása Magyarország és az Egyesült Királyság kereskedelmére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Péter (2022) Egy banki alkalmazás fejlesztése Agilis környezetben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Preda, Dávid Erik (2022) Kádár-Sprint és Fia Kft. gyakornoki programja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Pártai, Petra (2022) Az influenszerek hatása a Z generáció tagjainak Myprotein termékeket érintő vásárlására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Regina (2022) A Családi otthonteremtési kedvezmény megjelenésének következményei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Sándor (2022) Csongrád-Csanád megye Munkaerőpiaci helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vecsernyés, Andrea (2022) Miért legyünk egyéni vállalkozók? : egyéni és kisvállalatok adózási formái. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.