Almási, Aliz (2023) Az egészséges életmód jelentősége iskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Antal-Rekecki, Ivett Erika (2023) Közösségi média oldalak hatása a felnövekvő generációra 2023-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Aydi, Souha (2023) Computer-based Assessment of Scientific Reasoning of 8th Grade Students in Tunisia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Renáta Tünde (2023) Az olvasási kompetencia erősítése a drámapedagógia módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Chuluunbaatar, Ariuntsetseg (2023) English teachers' belief on EFL urriculum for non-English majors in higher education in Mongolia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csík, Hajnalka Erzsébet (2023) Idegen nyelvi nevelés az óvodákban - kihívások és lehetőségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gomes, Andreia Sofia (2023) Cape Verdean EFL Secondary Teachers' Perceptions and Self-reported Practices toward Fomative Assessment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gurka, Éva Mária (2023) Gimnazista diákok önértékelésének és szubjektív társadalmi helyzet megítélésének kapcsolata távlati céljaikat meghatározó motivációikkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Martus, Daniella Petra (2023) A gyermekvédelem és az oktatás kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mezrigui, Amira (2023) Teachers’ attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mikli, Fanni (2023) Óvodapedagógusok véleménye a homogén és heterogén életkorú csoportok szervezéséről és működéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Miklós, Gréta (2023) Mozgásfejlődés óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Némethné Szűcs, Eszter (2023) Az óvodapedagógusok és az IKT. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Viktória (2023) Óvodai idegen nyelvi nevelés - Mit gondolnak az óvodapedagógusok? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Ágnes (2023) A pszichés fejlődési zavarral küzdő tanulók magatartásszabályozási zavarai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zanóczné Markovics, Szilvia (2023) Korai matematikai készségek online fejlesztése nagycsoportos óvodás gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Őze, Fanni Erzsébet (2023) A társas összehasonlítás motivációs hatásáról alkotott tanári nézetek feltárása a célelmélet alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.