Item where department "Neveléstudományi Intézet" and date of item 2020

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 17.

A

Almási, Liza Lucia (2020) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja a magyarországi szakképzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi, Anasztázia (2020) Olvasási stratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bónácz, Hajnalka (2020) A pozitív hatások szerepe a sikeres idegennyelv-tanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dávid, Péter (2020) Társas-játék az oktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halász, Rita (2020) Az angol mint idegen nyelv korai tanítása, tanulása és nézetei a pedagógusok és diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Koncsik, Loretta Fanni (2020) Távoktatás és E-Learning a Felnőttképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Márkus, Petra (2020) A tanulói szorongás megjelenése az angol mint idegen nyelv tanulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nádas, Nóra (2020) A szociális készségek fejlesztésének lehetőségei idegennyelv-órán a drámapedagógia módszereivel kisiskolás korban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Adrienn (2020) Lemorzsolódás a felsőoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pikó, Petra (2020) Angol mint idegen nyelv oktatása diszlexiás és diszgráfiás tanulók számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Selmeci, Fruzsina Alexandra (2020) A játék szerepe az erkölcsi fejlődés alakulásában kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Ivett (2020) Az együttműködés és a versengés fejlesztési lehetőségei magyar nyelv- és irodalomórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Csepregi, Boglárka (2020) Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Lality, Karla (2020) 5-7 éves gyermekek idegen- és anyanyelvi szókincs fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Orsolya (2020) Az óvodások kommunikációs képessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anna (2020) A felsőoktatás szerepe az élethosszig tartó tanulás megvalósításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árusné Seres, Angelika (2020) Drámapedagógia szerepe az óvodás korú gyermekek szociális készségének fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 16. 13:03:25 CET.