Item where department "Gyógypedagógus-képző Intézet" and date of item 2019

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 92.

Aranyos, Ágoston Klára (2019) A család, mint primér szocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diagnosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Bianka (2019) A TSMT felhasználása a gyógypedagógiában szenzoros feldolgozási zavar esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Dorina Blanka (2019) Pénzügyi kultúra fejlesztése 7-8. osztályos tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bábinszki, Anita (2019) A Mill Hill Szókincs Teszt alkalmazása középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csány, Júlia (2019) Participatív kutatás photovoice módszerrel magas támogatási szükségletű személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóvics, Brigitta (2019) Tapasztalatok felnőtt dadogók kezelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinkóczi, Ágnes (2019) Kutyák az ember "szolgálatában". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Diák, Patricia (2019) Az értelmileg akadályozott felnőttek munkavállalási lehetőségei Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, dr. Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dominika (2019) A csőfonáció alkalmazása a logopédiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömöndi, Dorottya (2019) A változások hatása két óbecsei iskola magyar nyelvű pedagógusaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eiler, Brigitta (2019) Tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Krisztina (2019) A horgosi Kárász Karolina Általános Iskola 7. osztályos kisegítő tagozatos diákjainak zenei fejlődése a 2018/19-es tanévben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehérvári, István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Erzsébet (2019) A debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI tehetséggondozó tevékenységének bemutatása egy esettanulmányon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Ilona (2019) A lovasterápia használata a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler, Gréta (2019) Nem verbális kommunikáció vizsgálata afáziák esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó, Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gacsó, Noémi (2019) A myofunkcionális diszfunkció megjelenésének aránya szigmatizmus esetén normatív fejlődésmenetű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Emese (2019) Élménypedagógiai foglalkozások alkalmazása a horgosi Kárász Karolina Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Renáta (2019) A végrehajtó funkciók zavara afáziában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálity-Szabadai, Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gömöri, Krisztina (2019) A tanulásban akadályozott tanulók tanulási orientációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajbel, Edit (2019) Sajátélményű művészeti fejlesztés bábokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Emilia (2019) A kutyával asszisztált beavatkozás hatásai egy mutista gyermek esettanulmányán keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hedvicsek, Anna (2019) A felnőtt fogyatékos személyek ellátása a gyógypedagógia és a szociális ellátás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hende, Dóra (2019) Kognitív és szociális képességek fejlesztése mesékkel. (Tanulásban akadályozott gyermekeket tanító gyógypedagógusok körében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jókuti, Anna (2019) Egyetemisták tudása és attitűdje az autizmus spektrum zavarral kapcsolatban az internethasználat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaló, Cintia Georgina (2019) A támogatott és helyettes döntéshozatal megvalósítása ma Magyarországon a fogyatékosság tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár, Andrea (2019) A Lépésről Lépésre Program bemutatása és adaptálásának lehetőségei sérült tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Barbara (2019) A könnyen érthető kommunikáció és a bazális stimuláció egyidejű alkalmazása intézeti keretek között élő súlyosan és halmozottan fogyatékos felnőttek közreműködésével : színház négydimenzióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zsuzsanna (2019) Tanköteles koron túli értelmileg akadályozott fiatalok életminőségének összehasonlító vizsgálata lakhatás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Fanni (2019) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza, Krisztina (2019) A tehetséges gyermek felismerése és fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kreiniker, Bernadett (2019) Értelmi fogyatékos általános iskolai tanulók lehetőségei a szabadidő eltöltésére : gyógypedagógiai intézményben dolgozó testnevelők véleménye a tanulásban akadályozott és az értelmileg akadályozott általános iskolás tanulók szabadidős sportolási lehetőségeiről és sportversenyeken való részvételi lehetőségeikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Dóra (2019) A dysarthria vizsgálata és terápiája egy esettanulmány tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Tünde (2019) A mozgásfejlesztés, azon belül az Alapozó terápia szerepe a gyógypedagógiai gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kúti-Czeglédi, Orsolya (2019) A Myofunkcionális diszfunkció holisztikus szemléletben történő kezelésének attitűdvizsgálata az ortodontus szakorvosok együttműködésével a dél-alföldi régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Anrietta (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek tanórai megsegítésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun, Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lendér, Anita (2019) Kiégés a gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lobár, Klaudia (2019) Az elmegyógyintézetek kialakulása Európában és a jelenlegi helyzet Szerbiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Madarász, Judit (2019) A tanulási zavarok veszélyének azonosítása, megelőzése és fejlesztése óvodáskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mundi, Nikolett (2019) Orvostanhallgatók fogyatékosság iránti attidűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári, Anita Mária (2019) A nyelvi késés ellátásának bemutatása a Jász-Nagykun Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Tiszafüredi Tagintézményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mércse, Tamara (2019) A korai fejlesztés jelentősége a korai fejlesztésre jogosult családok életében az ÉFOÉSZ Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egyesületének telephelyein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Eszter (2019) Agresszív magatartási tüneteket mutató, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anna Nikolett (2019) A lovasterápiához kapcsolódó szülői attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Donatella (2019) A mese alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók személyiségének és szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Aranka (2019) A zene mindenkié? Inklúzió a szabadkai zeneiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Zsófi (2019) A Down-szindrómás gyermekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsófia (2019) Súlyosan és halmozottan fogyatékos személyek szabadidős tevékenységei hozzátartozók és szakemberek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet, Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Szabina (2019) A Becsei „Bratstvo” Intézményben tanuló autista diákok kommunikációs fejlesztésének gyakorlata kilenc eset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi Móra, Klára (2019) A bábjáték felhasználása a gyógypedagógiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Puljaji Molnár, Andrea (2019) A hátrányos helyzetű, enyhén értelmi fogyatékos roma gyermekek inklúziója a horgosi általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkesné Androvicz, Krisztina (2019) Korai logopédiai segítségnyújtás a nyelvi késést mutató gyermekek ellátásában Kiskunfélegyházán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman, Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics, Diána (2019) Autizmussal élő gyermek fejlesztésének lehetőségei személyi segítő kutya által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2019) Taneszközfejlesztés az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kompetenciájának fejlesztéséhez németórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarapka, Dóra (2019) Könnyen érthető hírek, és azok készítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Anita (2019) A tápiószőlősi általános iskola második osztályos tanulóinak érzékenyítése - egy pedagógiai kezdeményezés tapasztalatai –. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Süli, Szilvia (2019) Differenciáló matematikai játékok az inkluzív oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó, Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dorottya (2019) Engedd, hogy én is elmondjam! - Gondolatok szolgálatában az augmentatív és alternatív kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Linda Tünde (2019) A Szegedi Tudományegyetemen végzett logopédusok pályakövetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikoletta (2019) Szerzett beszédzavarok felmérése a felnőtt korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tölgyesi, Anna (2019) Gyógypedagógiai ellátást igénylő személyeknek nyújtott szolgáltatások Topolyán és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vukov, Éva (2019) Kisgyermekkori társadalmi érzékenyítés a tornyosi Tömörkény István Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Melitta (2019) Továbbtanulási hajlam szociológiai vizsgálata : empirikus kutatás Magyarkanizsa községben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váróczy, Viktória (2019) A média, mint lehetőség a fogyatékos emberek társadalmi befogadásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Turu, Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wolf, Júlia (2019) A vizuális kultúra tantárgy motiváló hatása a tanulásban akadályozott tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ábel, Istvánné (2019) Az autizmus diagnózis előtt és után - egy sorstárs önsegítő támogatási forma bemutatása a szentesi "Életkék Szülőcsoport". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ótott Kovács, Réka (2019) Az értelmi sérült személyek tapasztalatai az önálló életvitel egyes területein - egy könnyen érthető kérdőíves vizsgálat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 05:55:03 CEST.