Item where department "Gyógypedagógus-képző Intézet" and date of item 2018

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: H["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items: 6.

H

Hegedűs, Zsuzsanna (2018) A mozgásfejlesztés szerepe értelmileg akadályozott tanulók esetében - Down szindrómás értelmileg akadályozott tanuló fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Márkné Bordás, Mária (2018) A tanulás hatékonyság vizsgálata enyhe mértékű intellektuális képességzavart mutató gyermek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Kracsun, Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Petrás, Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 6. 05:56:20 CET.