Hegedűs, Zsuzsanna (2018) A mozgásfejlesztés szerepe értelmileg akadályozott tanulók esetében - Down szindrómás értelmileg akadályozott tanuló fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márkné Bordás, Mária (2018) A tanulás hatékonyság vizsgálata enyhe mértékű intellektuális képességzavart mutató gyermek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Kracsun, Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Petrás, Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.