Item where department "Óvóképző Szakcsoport" and date of item 2016

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items: 9.

B

Borbásné Sziládi, Katalin (2016) Az óvodapedagógus szerepfeladatai a kiemelt figyelmet igénylő gyermekekkel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Darvasi, Szabina (2016) A kötődés, anya-gyermek kapcsolat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lukóczki, Kinga (2016) A játék fejlesztő ereje. Óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Károlyné (2016) Anya - gyermek kapcsolat a kötődés szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyerges, Evelin (2016) A brit és a magyar kultúra fordításbeli különbségei és sajátosságai Beatrix Potter gyermekirodalmi művei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Dóra (2016) A kisgyermekek személyiségfejlődése és szocializálódása a családi és óvodai környezetben, vizsgálva a veszélyeztetett gyermekek megsegítésének lehetőségeit. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szántó, Anita (2016) A virtuális világ hatása óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sós, Kinga (2016) Tehetséges gyermekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tiralla Borsi, Zsófia (2016) Az olvasóvá nevelés folyamata és pedagógiai lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. október 7. 23:18:06 CEST.