Hortobágyi, Attila Zsolt (2019) Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2019_hortobagyi_attila_zsolt.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Monastic Schools without Monks - the possibilities of passing on the founding and basic mentality and spirituality in today Hungarian schools financed by monastic orders with the help of special teacher training programmes
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
közoktatási vezető és pedagógus-szakvizsga
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Miklós, Dr. Péter
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2020. Jun. 22. 16:44 |
Last Modified: | 2020. Jun. 22. 16:44 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90869 |
Actions (login required)
View Item |