A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében

Sólya, Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_solya_anna.pdf] PDF
2020_solya_anna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (729kB)

English title

Hungarian consumer’sloyaltyto domestic fruits and vegetables,in the light ofconsciousness, information and ethnocentrism

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

Economics

Specialization

vállalkozásfejlesztés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Prof. Dr. Erzsébet
habilitált egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2020. May. 25. 08:36
Last Modified: 2022. Jul. 20. 10:19
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86869

Actions (login required)

View Item View Item