Damásdi, Iringó Eszter (2018) 3-4. osztályos többségi és enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális problémamegoldásának összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2018_Damásdi_Iringó_Eszter_HUKKKR_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (956kB) |
English title
Comparing Research of Social Problem Solving among Mayority Pupils of Grade 3-4 and Intellektually and Mentalli Slightly Desabled Pupils of the Same Grade
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fazekasné dr. Fenyvesi, Margit
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2019. Jun. 11. 09:08 |
Last Modified: | 2019. Jun. 11. 09:08 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75088 |
Actions (login required)
View Item |